Η Κως είναι δημοφιλής στις οικογένειες με μικρά παιδιά-Ιδιαίτερη προτίμηση στο all inclusive

11
1155

Σημαντική αύξηση της ζήτησης για τα ελληνικά νησιά, με ιδιαίτερη προτίμηση στο all inclusive, καταγράφουν αυτή τη χρονιά οι ρώσοι τουρ οπερέιτορ, σύμφωνα με στοιχεία ταξιδιωτικών τάσεων που δημοσιεύει η ένωση ρώσων τουρ οπερέιτορ, ATOR.

Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για διακοπες στα ελληνικά νησιά καταγράφεται από τους τουρ οπερέιτορ Russian Express, TUI Ρωσίας, NTK Intourist και ANEX Tour.

Σύμφωνα με την TUI Ρωσίας, οι πωλήσεις διακοπών στα ελληνικά νησιά είναι πολύ καλύτερες από πέρυσι με κυριότερους λόγους τη σταθεροποίηση της ισοτιμίας, τη διαφορετική προσέγγιση της εταιρίας στη διαμόρφωση των προϊόντων και την ισορροπία μεταξύ του αριθμού θέσεων στις μεταφορές και των συμβολαίων με τα ξενοδοχεία.

Στο ρωσικό τουριστικό γραφείο PAX καταγράφεται 38% αύξηση της ζήτησης για τα ελληνικά νησιά σε σχέση με πέρυσι.

Οι ειδικοί εκτιμούν ότι η ζήτηση αυτή αποδίδεται στις προσιτές τιμές στα νησιά. Η μέση τιμή για 10 διανυκτερεύσεις μέσω της Coral Travel είναι 800-850 ευρώ το άτομο ενώ η μέση τιμή μέσω TUI Ρωσίας ανέρχεται στα 950 ευρώ το άτομο.

Επιπλέον, οι τιμές στα πακέτα διακοπών φαίνεται πως δεν έχουν αυξηθεί σε σχέση με το 2016, ενώ και το κλείσιμο της Τουρκίας συμβάλλει στην αύξηση της ζήτησης για τα ελληνικά νησιά, επισημαίνει η επικεφαλής Δημοσιων Σχέσεων της Coral Travel, Marina Makarkova.

Σύμφωνα με την πλειονότητα των ρώσων τουρ οπερέιτορ, τα τρία δημοφιλέστερα ελληνικά νησιά αυτή τη σεζόν είναι η Κρήτη, η Ρόδο και η Κέρκυρα, εξαιτίας, όπως εκτιμούν, της ευρείας γκάμας ξενοδοχείων τους και της μεγάλης συγκέντρωσης καταλυμάτων που προσφέρουν all inclusive υπηρεσίες.

Κρήτη και Ρόδος ενδείκνυνται για όλες τις κατηγορίες τουριστών. Η Κως είναι δημοφιλής στις οικογένειες με μικρά παιδιά, σύμφωνα με την Coral Travel.

Η Mouzenidis Travel είχε το μεγαλύτερο όγκο κρατήσεων για Κρήτη, Κέρκυρα και Θάσο. Η Θάσος παρουσιάζεται στους δημοφιλέστερους νησιωτικούς προορισμούς μετά την απευθείας πτήση που εγκαινιάσθηκε από την Ellinair από τη Μόσχα και την Αγ. Πετρούπολη.

Το all inclusive συνεχίζει να αποτελεί το βασικό ζητούμενο των Ρώσων στις διακοπές τους στα ελληνικά νησιά. Σύμφωνα με την NTK Intourist τα ποσοστά all in έχουν παραμείνει τα ίδια με πέρυσι. Το μερίδιό τους στην Κρήτη είναι 40%, στη Ρόδο 70-80% και στην Κέρκυρα 20%.

Σύμφωνα με την Coral Travel, υψηλή ζήτηση συγκεντρώνουν οι αλυσίδες ξενοδοχείων Mitsis, Aldemar και Grecotel.

Στην TUI Ρωσίας, το 67% των πελατών κάνουν κράτηση all in, ενώ το ίδιο μοντέλο διακοπών κυριαρχεί και στις PAX και ANEX Tour.

Ωστόσο, το all in παρότι παραμένει το πιο περιζήτητο μοντέλο διακοπών για τους Ρώσους, χάνει έδαφος για τον ίδιο λόγο που παρατηρείται κάθε χρόνο μεταφορά από τα πολυτελή ξενοδοχεία στα οικονομικά, επισημαίνει η Mouzenidis Travel.

Σύμφωνα με τον ίδιο τουρ οπερέιτορ, αυτή τη χρονιά, οι Ρώσοι τουρίστες επέλεξαν περισσότερο τετράστερα και πεντάστερα ξενοδοχεία, όμως τα τελευταία χρόνια αυξάνεται το ενδιαφέρον τους για budget διαμερίσματα και κατοικίες προς ενοικίαση.

 

http://www.tornosnews.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

11 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Εδώ κάνουμε αγώνα για να κλείσουμε τα all inclusive και έρχεστε να μας πείτε ότι οι ξένοι τα προτιμούν; Εμείς με ένα νόμο θα απαγορεύσουμε στους ξένους να πηγαίνουν στα all inclusive. Και επιπλέον θα πρέπει να τρώνε στις ταβέρνες της πόλης, να πληρώνουν τους ομπρελάδες για να κάνουν μπάνιο, να αγοράζουν τσολιαδάκια για όλους τους συγγενείς και κόσμημα για την σύζυγο. Το βράδυ, μετά το φαγητό, υποχρεωτική κατανάλωση στα μπαράκια μέχρι το πρωί.

    • Ονομάζομαι Peter και η σύζυγος μου Provatova ….Πέρασα 2 αξέχαστεw βδομάδες στο νησί του Ιπποκράτη..Το υπηρετικό προσωπικό άψογο,απ το πρωί μέχρι το βράδυ με σέρβιραν ότι ήθελα..βέβαια στις κονκάρδες τους έγραφαν Ιταλικά Ονόματα,Jessy,Tony,Menty,Tody,Miky,Johny…αλλά δεν έμοιαζαν Ιταλοί.Δεν προλάβαινα να πάρω ένα απεριτίφ και μου το γέμιζαν 70-80 φορές.. έτρωγα συνέχεια, ασταμάτητα..Το μόνο μου παράπονο ότι δεν είχε Τελεφερίκ να μας πηγαινο-φέρνουν απ τα αξιοθέατα που θέλαμε να επισκεφτούμε με το ακριβό μας σακίδιο γεμάτο με σνακ και συκωταριές απ το μπουφέ…OH Darling…. και οι ντόπιοι τι αγένεια ήταν αυτή: δεν μας κουβαλούσαν στις πλάτες τους,όταν πηγαίναμε στην στάση….Αυτά πρέπει να τακτοποιηθούν για να …ξανάρθουμε

    • ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

      ..ΔΕΝ ΤΑ ΞΑΝΑΒΓΑΖΟΥΝ ΕΞΩ…ΝΤΡΙΙΙΙΙΝΝΝΝ ΣΕ ΖΗΤΑΝΕ ΑΠ ΤΗ ΡΕΣΕΨΙΟΝ!!!!

    • Καλά αφού έχει και τσολιαδάκια και καταστήματα και μεσάζοντες που δουλεύουν

      για rent a car ,κοσμηματοπωλεία,γουναράδικα,μπόμπες με την οκά,έχουν και μερικά χιλιόμετρα παραλίας καπαρωμένα …για ποιο λόγο να βγουν?

    • Ναι φίλε μου ότι πεις ,και τράτες να βγάζουν στο πέλαγος για ψάρεμα και εκτροφεία Μοσχάρων...

      ..και θερμοκήπια και κτηνοτροφεία..για απευθείας κατανάλωση..αυτοί πληρώνουν στο φινάλε?Οι μαλάκες να ναι καλά.

    • για την δωρεά Ιατροφαρμακευτική περίθαλψη,που χρησιμοποιείται κατά κόρον από μεθυσμένους και βαρυ-φαγωμένους πελάτες,κάτι για την χρησιμοποίηση των οδών,των Υπηρεσιών Πυροσβεστικής ,Αστυνομίας,Λιμενικού…όχι και όλα τσάμπα…μήπως θυμάσαι την ιστορία ενός Ολλανδού στο Νοσοκομείο πρόπερσι που έκαναν έρανο οι πολίτες ενός χρεωκοπημένου κράτους για να πληρώσουν τα ‘θαφτικά’ ενός συνανθρώπου μας που ξεχάστηκε άρρωστος στα αζήτητα???Θέλεις μεν την πολιτεία να σου παρέχει Τουριστικές υποδομές,αλλά να ξαναφεύγουν πίσω στις πολυεθνικές,Και κερατάς και δαρμένος….ε..δεν παίζεσαι!!!!Πρέπει να βγάλεις βιβλίο,εκδόσεις μοσχαρόκ@λος!!!!!!!

  2. Ζωοπανήγυρης και τα δύο….τα ίδια υλικά ..ξέρεις οκτάνια εννοώ…

  3. Να δούμε και μεις τα ακριβή ποσά..άλλο τα 850-900,μου θυμίζουν διακυμάνσεις Πολυεθνικής Τράπεζα σε τόκους πιστωτικής!!!!Στην πιτσαρία βλέπεις τον τιμοκατάλογο,στα μπαράκια την διαβάζεις,μέχρι και στο μπουρδέλο ..η τσατσά σου λέει πόσο πάει το …πλαγιαστό !!! η TUI Ρωσίας? Πόσα χρεώνει τη διαμονή,πόσα τη μεταφορά,πόσα την αεροπορική? Λίγο νεφελώδες ντερβίση μου!!!!!!Αλλά οι έλεγχοι έλεγχοι στα….μαγαζάκια …..

  4. Σας λέω ότι αυτό θέλουν οι τουρίστες με βρίζετε, σας λέω να τα κλείσουμε όλα δια νόμου πάλι με βρίζετε. Αποφασίστε τι θέλετε τελικά.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ