Β’ ΕΛΜΕ: Κάθετα αντίθετοι με σχεδιασμό Δημ. Αρχής Κω για ίδρυση 3ου Γυμνασίου που θα συστεγάζεται στο 1ο

11
1280

                                         Β΄ Ε.Λ.Μ.Ε. ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟY

 

 EMAIL: [email protected]   BLOG: HTTP://B-ELME-DWD.BLOGSPOT.GR/ 

                                                                            ΑΡ. ΠΡΩΤ. : 52/16-12-2020

                             

                                 ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

 

H   Β΄ΕΛΜΕ  Δωδεκανήσου είναι κατηγορηματικά αντίθετη στους σχεδιασμούς  της  δημοτικής  αρχής του  δήμου  της  Κω,  να  ιδρύσει  3ο  γυμνάσιο   συστεγαζόμενο  με  το  1ο γυμνάσιο. Το αίτημα όλης  της  εκπαιδευτικής κοινότητας του  Δήμου  της  Κω , ήταν  η   ίδρυση 3ου γυμνασίου  σε  άλλο  χώρο,   λόγω  του μεγέθους του  1ου  γυμνασίου (550 μαθητές σε 22 τμήματα και περίπου 50 εκπαιδευτικοί).  Αποτελεί πισωγύρισμα η απόφαση της  δημοτικής αρχής και  θα  δημιουργήσει πολλά  επιπλέον προβλήματα, προβλήματα γνωστά από την εποχή της συστέγασης 1ου και 2ου γυμνασίου στον ίδιο χώρο. Την  καλούμε  να  ακυρώσει  την  απόφασή  της και  να  δρομολογήσει  ΑΜΕΣΑ ,  ίδρυση  3ου  γυμνασίου  σε άλλο  χώρο,  ώστε  να αποσυμφορηθούν  τα  υπάρχοντα σχολικά κτήρια που  ήδη  ξεπέρασαν  τα  όριά τους. Η ανάγκη για την ίδρυση 3ου γυμνασίου είναι ασφαλώς δεδομένη. Αυτό καταγράψαμε μεταξύ άλλων και σε σχετικό υπόμνημα που καταθέσαμε στη δημοτική αρχή τον περασμένο Αύγουστο αλλά και σε παλαιότερες παρεμβάσεις μας. Θεωρούμε πως η μόνη ορθή λύση είναι να προχωρήσει άμεσα το Δημοτικό Συμβούλιο στην ανεύρεση και χαρακτηρισμό κατάλληλου οικοπέδου για την ανέγερση 3ου Γυμνασίου, κατά προτίμηση στην ευρύτερη περιοχή της Λαγκάδας, έτσι ώστε να υπάρχει ομοιόμορφη χωροταξία των τριών γυμνασίων της πόλης.

                                                                         ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

            Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                                      Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

             Σ. ΚΡΙΑΡΑΣ                                                                                        Α. ΔΑΒΙΔΟΠΟΥΛΟΣ

11 ΣΧΟΛΙΑ

  1. τι νόημα έχει η ίδρυση 3ου Γυμνασίου στο ίδιο κτίριο ?
    Για να υπάρχουν επιπλέον θέσεις για Διευθυντές, Υποδιευθυντές !
    Άστοχος σχεδιασμός χωρίς νόημα !!!!
    Άμεσα εύρεση κονδυλίων για κατασκευή νέου κτιριακού συγκροτήματος

  2. Γιατι ρε βλ@κ@, στο ανεξαρτητο κτηριο αν γινονταν ΔΕΝ θα ειχε διευθυντες και υποδιευθυντες. @νεγκέφ@λε ???!!!!!!!!!!!!

    • Ελπίζω να μην είσαι καθηγητής και να σχολιάζεις με αυτό το ύφος… Και στις δύο περιπτώσεις έχει διευθυντές κοκ αλλά στο νέο κτίριο επιτυγχάνεται ο στόχος της αποσυμφόρησης ενώ στην συστέγαση επιτυγχάνεται μια τρύπα στο νερό. Αυτό λέει και ο σχολιαστής.

    • Μάλλον δεν διαβάσατε την ανακοίνωση. Κανείς δεν αρνείται την ανάγκη ίδρυσης του 3ου γυμνασίου. Η συστεγαση είναι το πρόβλημα. Τώρα δεν χωράνε οι μαθητές στο συγκεκριμένο κτίριο. Με 2 σχολεία στον ίδιο χώρο θα πρέπει να υπάρχουν διπλά γραφεία, εργαστήρια κτλ ενώ ήδη δεν χωράνε όσα χρειάζεται το ένα σχολείο. Οποιοι ονειρεύονται την μετατροπή του σχολικού κτιρίου στην Αγία Μαρίνα σε Γκραβα των Δωδεκανήσων ας ενώσουν τις δυνάμεις τους. Θα βρουν απέναντι τους όλους τους υγιως σκεπτόμενος εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές.

  3. Οι καθηγητές που υπογράφουν, μάλλον μας δουλεύουν. Δεν πιστεύω ότι δεν ξέρουν τη διαφορά.
    Άλλο το σχολείο που ιδρύεται και άλλο το κτήριο που θα στεγαστεί. Πρώτα πρέπει να ιδρυθεί και μετά να δημιουργηθεί και ο χώρος που θα το στεγάσει. Αλλιώς, πώς θα ζητήσεις χρηματοδότηση να φτιάξεις σχολικό κτήριο για γυμνάσιο που δεν υπάρχει;

    • Δεν έχετε ιδέα για το αντικείμενο. Μην εκτιθεστε. Το έργο το έχουμε ξαναδεί με το Λύκειο Ζηπαριου που λειτουργούσε 7 χρόνια και τελικά στεγαστηκε σε καφετερια/ πολύχώρο γιατί πολύ απλά κανένας δεν ασχολήθηκε έγκαιρα για την ανέγερση κτιρίου που θα το στεγαζε. Ρτβ?

  4. Ήδη έπρεπε να είναι σε άλλον χώρο ( οικόπεδο) το 2 Γυμνάσιο, και συζητάτε για τρίτο; Δεν βλέπετε τον συντονισμό μέσα και έξω !!!!

  5. Η αβάσταχτη ελαφρότητα τού είναι, λόγω λάθους θεώρησης προτεραιοτήτων...

    Κατ΄αρχήν, ότι μέτρο και να ληφθεί, αφού δεν υπάρχει διαρκής μέριμνα και σχεδιασμός για την παιδεία, θα είναι ημίμετρο και μικρής διάρκειας.
    Κατα δεύτερον, ήταν αναμενόμενο οτι 10-15 χρόνια μετά την εποίκηση τού νησιού και την αύξηση τού πληθυσμού του κατα πολύ, οτι θα υπήρχε ανάγκη για αύξηση τού αριθμού τών σχολείων, όλων τών βαθμίδων.
    Τα προβλήματα αναφύονται όταν υπάρχει δυσαρμονία μεταξύ τοπικής και κρατικής διοίκησης και διχογνωμία πολιτών. Μην περιμένετε λύση στα χρονίζοντα προβλήματα, αν δεν αλλάξουμε νοοτροπία, που δεν βολεύει βέβαια κάποιους που έχουν αλληλεξαρτήσει τα πράματα με τον δικό τους μαφιόζικο και κερδοφόρο τρόπο.
    Υ.Γ. Ξαναδιαβάστε «Τα ρούχα τού βασιληά»…ο οποίος είναι γυμνός για πολλοστή φορά.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ