
Αρχική
Ειδήσεις
Τα εν δήμω Π. Αβρίθης προς Δήμαρχο Κω: Επιβεβαιώνεις τον τρόπο διοίκησης σου που είναι...













ΤΣΙΡΚΟ ΜΕΓΑΛΟ
μ ένα καπέλο ο αναβάτης τις νύχτες μπορεί να πουλάει και την μάνα του, να κλέβει ξενοδοχεία, Δημόσια και Ιδιωτικά καταστήματα, καμιά κάμερα δεν τον πιάνει,τ ρέχει με ταχύτητες παραβιάζοντας τον μισό Κ.Ο.Κ. καλυμμένος πίσω απ το προφίλ τουρίστα.
Τώρα τι να πω παραπάνω, ας με ρωτήσει η ασφάλεια ή ο Εισαγγελέας.
Αυτός που γλύφει βα//νους πάντως έχει μαύρα μεσάνυχτα.
η μεγαλύτερη παραβατικότητα στο Νησί προέρχεται απ τους οδηγούς πατινιών ,με δεύτερους τους ιδιοκτήτες συγκεκριμένων αμαξιών που γνωρίζει και το παρδαλό κατσίκι.
εσένα θέλουμε για δημαρχχαχαχαχαχαχαχαχαχα ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
και μας ενημέρωσε σωστά.Εγω τώρα σου γράφω,αντιπολιτευσου αδίστακτα στην σημερινή διοίκηση του δήμου.Να ξέρεις όσο τους κοντραρεις οι πολίτες θα ειναι μαζι σου.Ο λογος απλος,τους σιχάθηκε όλο το νησί.
Παρασκήνιο και κάτω από το τραπέζι. Παράδειγμα Μαρίνα Κω! Δεν σας θέλει πια το νησί!
Α ρε Αβρίθη…. ετοιμο το νοσοκομειο και το δικαστικό μεγαρo? Θυμάσαι μεσα στο αεροπλάνο που φώναζες για το νοσοκομείο και τα δικαστήρια? Ε , που ΄ντα ρε ψευτη? Εσεις οι μικροαπατες της τοπικης αυτοδιοικησης, ειστε μια κατηγορία απο μόνοι σας!!!
Καλά εσύ δεν πανηγύριζες για το νέο νοσοκομείο κ το δικαστικό μέγαρο με τις ευλογίες της ΝΔουλας????. Όπου φυσάει ο άνεμος… έρχεται η πληρωμή όλων σας…
ΑΒΡΙΘΗ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΒΡΕΣ ΣΚΑΜΠΟ