Νέος φωτισμός σε Παπαναστασίου & Μακρυγιάννη – Τέλος σε μια εκκρεμότητα δεκαετιών – Έργα οδικής ασφάλειας 2 εκατ. ευρώ

0
19
Την πορεία των εργασιών για την αναβάθμιση του οδοφωτισμού στην οδό Παπαναστασίου και στην οδό Μακρυγιάννη
παρουσίασαν ο Δήμαρχος Κω Θεοδόσης Νικηταράς και ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών ‘Εργων, Βιώσιμης Κινητικότητας Αλέξανδρος Χρυσόπουλος.

Οι παρεμβάσεις περιλαμβάνουν την τοποθέτηση νέων ιστών φωτισμού ύψους 9 μέτρων και φωτιστικών σωμάτων τεχνολογίας LED, με στόχο τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και την αναβάθμιση βασικών οδικών αξόνων της πόλης. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του Δήμου, μέσα στον Ιούλιο αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί και να τεθεί σε πλήρη λειτουργία ο νέος φωτισμός στην οδό Μακρυγιάννη, ενώ παράλληλα προχωρούν οι εργασίες στην οδό Παπαναστασίου. Όπως επισημάνθηκε, πρόκειται για έργα που αντιμετωπίζουν διαχρονικά προβλήματα ελλιπούς φωτισμού, ενώ στο πλαίσιο της ίδιας εργολαβίας, προϋπολογισμού περίπου 2 εκατομμυρίων ευρώ, προβλέπονται και σημαντικές ασφαλτοστρώσεις που θα υλοποιηθούν μετά το τέλος της τουριστικής περιόδου. Η δημοτική αρχή τονίζει ότι οι παρεμβάσεις αυτές ενισχύουν την ασφάλεια οδηγών και πεζών, βελτιώνουν την καθημερινότητα των πολιτών και αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου σχεδιασμού αναβάθμισης των υποδομών σε ολόκληρο το νησί.

Πηγη: https://www.kostv.gr/

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ