Σημαντικό βήμα για τη λειτουργική και αισθητική αναβάθμιση του νησιού αποτελεί η επίσημη έγκριση της πρώτης μελέτης στο πλαίσιο του προγράμματος Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΣΒΑΑ), όπως έκανε γνωστό με δηλώσεις του ο Δήμαρχος Κω, Θεοδόσης Νικηταράς. Η παρέμβαση, η οποία αναμένεται να δημοπρατηθεί το αμέσως επόμενο διάστημα, αφορά την πλήρη αντικατάσταση του συστήματος φωτισμού στο παραλιακό μέτωπο.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, το έργο προβλέπει την τοποθέτηση 126 νέων ιστών και 220 φωτιστικών σωμάτων τεχνολογίας LED, εξασφαλίζοντας εξοικονόμηση ενέργειας και ενισχυμένο, εστιασμένο φωτισμό. Η γεωγραφική ζώνη της παρέμβασης εκτείνεται από το ξενοδοχείο Κως έως την Καμάρα, και συνεχίζει από τις εγκαταστάσεις της ΔΕΗ προς την οδό Αβέροφ, ενώ εξαιρείται η περιοχή στο Μανδράκι, καθώς ο φωτισμός εκεί είχε ανανεωθεί κατά την ανακατασκευή του κεντρικού λιμένα.
Όπως εξήγησε ο Δήμερχος Κω κ. Νικηταράς, η συγκεκριμένη μελέτη αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου πακέτου προτάσεων, συνολικού προϋπολογισμού 9,6 εκατομμυρίων ευρώ, που έχει καταθέσει ο Δήμος Κω από το 2024. Στην ίδια δέσμη έργων περιλαμβάνεται η ριζική ανάπλαση της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου, ύψους 1,8 εκατομμυρίων ευρώ, η οποία βρίσκεται στο τελικό στάδιο ωρίμανσης. Το έργο αυτό περιλαμβάνει πλήρη ανακατασκευή οδοστρώματος και πεζοδρομίων, υπογείωση καλωδίων, καθώς και καθολική αντικατάσταση των δικτύων ύδρευσης και αποχέτευσης. Η οριζοντιογραφία του έργου έχει ήδη ολοκληρωθεί και αναμένεται να παρουσιαστεί στους δημότες και τους τοπικούς επιχειρηματίες μετά το τέλος της τουριστικής περιόδου, προκειμένου να υπάρξει η απαραίτητη συναίνεση και κατανόηση.
Παράλληλα, ο Δήμος έχει υποβάλει πρόταση για την κατάργηση των φωτεινών σηματοδοτών στη συμβολή με την οδό Νυμφαίας (φανάρια Eurobank) και τη δημιουργία ενός νέου κυκλοφοριακού κόμβου, ο οποίος θα λειτουργήσει ενιαία με την περιοχή όπου κατασκευάζονται τα νέα δικαστήρια.
Ο Δήμαρχος Κω έκανε λόγο για μια ημέρα δικαίωσης και επιβράβευσης των προσπαθειών που ξεκίνησαν τα προηγούμενα χρόνια, παρά τη δραματική υποστελέχωση των αρμόδιων υπηρεσιών. Παράλληλα, απηύθυνε θερμό ευχαριστήριο μήνυμα προς τα στελέχη και τους πολιτικούς προϊσταμένους των τεχνικών υπηρεσιών (Αλέξανδρος Χρυσόπουλο) και της διεύθυνσης προγραμματισμού (Κωνσταντίνος Ζαχαρός) για την αυταπάρνηση που επιδεικνύουν, επισημαίνοντας ότι η δημοτική αρχή παραμένει σε πλήρη εγρήγορση για τη σταδιακή ωρίμανση και ένταξη όλων των υπόλοιπων έργων του προγράμματος.
ΕΔΩ ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΤΕ ΚΑΡΑΚΙΤΣΑΡΙΟ.Ντροπη να μιλα ενας δημαρχος για ανάπλαση όταν ενα τουριστικο νησι ειναι μεσα στην βρώμα.ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΝΤΡΟΠΗ ΝΙΚΗΤΑΡΑ.
Βάλτε πρώτα καμία λάμπα στον επαρχιακό, στις πόρτες σε κάθε στροφή δεν ανάβουν οι ιστοί και σε ορισμένα σημεία (στρατόπεδο 543) δεν ανάβουν καθόλου και μετά αλλάξτε και το παραλιακό, που και εκεί δυστυχώς το μισό δεν ανάβει.
Τώρα τι να πούμε για την Μακρυγιάννη, που δήλωσαν σε όλο το μήκος της τον φωτισμό και δεν αποκαθίσταται σε σημεία που είναι σχεδόν έτοιμα. κοντεύει μήνας.
Ίσως φανεί άσχετο όμως αν μπορείτε, σας παρακαλώ, βάλτε λίγα δέντρα στην παραλιακή… Δείτε φωτογραφίες της παλιάς Κω πόσο όμορφη ήταν… Τώρα έχει καταλήξει να είναι μια λωρίδα μπετόν…
Ρε μας δουλέυετε; δυό χρόνια το λέτε και το ξαναλέτε. Την μια ο περιφέρειάρχης, την άλλη η επαρχίνα και την παράλλη ο δήμαρχος. Και φτου απο την αρχή. Τι; Για να αλλάξετε τα φωτιστικά!!! Ρε το νησί έχει καταντήσει ρημάδι
Κάποιος να τον ενημερώσει ότι ο Δήμος Κω δεν είναι η πόλη της Κω. είναι ΟΛΟ το νησί…υπάρχουν κι άλλα παραλιακά μέτωπα στην Κω με μεγαλύτερες ανάγκες … επίσης να τον ενημερώσει κάποιος ότι ο Δήμος δεν είναι ΜΟΝΟ τα παραλιακά μέτωπα!!!υπάρχει και ενδοχώρα!!!!
Τα φανάρια στο συνεταιρισμό καταργήστε.Θα ανασάνει ο επαρχιακός.Ενας κυκλικός κόμβος εκεί είναι σωτηρία.
και εκ των πραγμάτων θα γίνει σίγουρα. Διότι σε λίγα χρόνια θα χρειάζεται 1 ολόκληρη ώρα για να πάει κάποιος στο Ζηπάρι.
ΕΔΩ ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΤΕ ΚΑΡΑΚΙΤΣΑΡΙΟ.Ντροπη να μιλα ενας δημαρχος για ανάπλαση όταν ενα τουριστικο νησι ειναι μεσα στην βρώμα.ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΝΤΡΟΠΗ ΝΙΚΗΤΑΡΑ.
Βάλτε πρώτα καμία λάμπα στον επαρχιακό, στις πόρτες σε κάθε στροφή δεν ανάβουν οι ιστοί και σε ορισμένα σημεία (στρατόπεδο 543) δεν ανάβουν καθόλου και μετά αλλάξτε και το παραλιακό, που και εκεί δυστυχώς το μισό δεν ανάβει.
Τώρα τι να πούμε για την Μακρυγιάννη, που δήλωσαν σε όλο το μήκος της τον φωτισμό και δεν αποκαθίσταται σε σημεία που είναι σχεδόν έτοιμα. κοντεύει μήνας.
…Και το κερασάκι του 2025! Το γλυκό έδεσε μετά από είκοσι χρόνια μαγείρεμα! Το χωράφι της Κάζα Ρομάνα μάθαμε ότι το νοικιάσαμε! Τζάμπα! 180 χιλιάρικα το χρόνο! Ούτε τσίπα δεν έμεινε χρονιάρες μέρες.
Κ. Καϊσερλης π. Δήμαρχος Κω
https://aegeanews.gr/news/dimosias-krisis/604390/polla-kai-diafora-kai-min-choloskate-pou-tha-paei-neos-chronos-tha-nai-kalyteros-tou-kosta-ka%ce%90serli/
…….Τελικά το ηθικό, οικονομικό, αναπτυξιακό και πολιτικό έγκλημα σε βάρος της Κω πραγματοποιήθηκε με την απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου να ενοικιάσει με 180 χιλιάδες ευρώ τον χρόνο τα χωράφια δίπλα στην Κάζα Ρομάνο για την δημιουργία πάρκινγκ.
Ακεραία την ηθική ευθύνη του εγκλήματος την φέρει ο κ. Νικηταράς γιατί είναι γνώστης του παρασκηνίου και εν τέλει συμμετείχε. Οι υπόλοιποι τρεις της δημοτικής αρχής και δύο της δύναμης αλλαγής που ομόφωνα το αποφάσισαν δυστυχώς είναι τα πειθήνια και άβουλα πιόνια του ίδιου συστήματος….. Κ. Καϊσερλης π. Δήμαρχος Κω https://aegeanews.gr/news/ta-en-dimo/613715/parkingk-kaza-romana-kataptosi-tis-ithikis-odigei-marasmo-tis-koinonies-tou-kosta-ka%ce%90serli/
Ίσως φανεί άσχετο όμως αν μπορείτε, σας παρακαλώ, βάλτε λίγα δέντρα στην παραλιακή… Δείτε φωτογραφίες της παλιάς Κω πόσο όμορφη ήταν… Τώρα έχει καταλήξει να είναι μια λωρίδα μπετόν…
Καθόλου άσχετο φίλτατη Κώα.
Πρέπει μέσα στο χειμώνα να κατασκευαστεί και ο κόμβος στον Συνεταιρισμό.
Ρε μας δουλέυετε; δυό χρόνια το λέτε και το ξαναλέτε. Την μια ο περιφέρειάρχης, την άλλη η επαρχίνα και την παράλλη ο δήμαρχος. Και φτου απο την αρχή. Τι; Για να αλλάξετε τα φωτιστικά!!! Ρε το νησί έχει καταντήσει ρημάδι
ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΩΣ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΦΑΝΑΡΙ ΤΗΣ ΕΥΡΟΜΠΑΝΚ ΕΧΕΙ ΚΑΕΙ.ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟ ΠΑΝΩ ΦΑΝΑΡΙ ΌΤΑΝ ΑΝΑΨΕΙ. ΟΥΡΕΣ…
Κάποιος να τον ενημερώσει ότι ο Δήμος Κω δεν είναι η πόλη της Κω. είναι ΟΛΟ το νησί…υπάρχουν κι άλλα παραλιακά μέτωπα στην Κω με μεγαλύτερες ανάγκες … επίσης να τον ενημερώσει κάποιος ότι ο Δήμος δεν είναι ΜΟΝΟ τα παραλιακά μέτωπα!!!υπάρχει και ενδοχώρα!!!!