Περισσότερες εικόνες ντροπής στο νησί μας. Απολύτως κανένας σεβασμός για τους κατοίκους του νησιού, οι οποίοι πληρώνουν δημοτικά τέλη για την αποκομιδή των σκουπιδιών. 3 μήνες μετά την κλήση στις υπηρεσίες για αποκομιδή και τα σκουπίδια είναι ακόμα εκεί. Επίσης, γιατί δεν διώκονται οι βρώμικοι άνθρωποι που πετούν αυτά τα σκουπίδια χωρίς σεβασμό για τους γείτονες και το περιβάλλον; Ντροπή βρώμικο, βρώμικο νησί.
Αναγνώστρια


















