Γ. Κίτσης: Καθημερινότητα και ηλεκτρονική διακυβέρνηση

6
437

Γ. Κίτσης: Καθημερινότητα και ηλεκτρονική διακυβέρνηση

Είναι εμφανής η εγκατάλειψη και η έλλειψη ανταπόκρισης της δημοτικής αρχής, στην καθημερινότητα των δημοτών. Ταυτόχρονα έχουν πολλαπλασιαστεί τα ανταποδοτικά τέλη που πληρώνουμε, χωρίς ωστόσο να υπάρχει ανταποδοτικότητα.

Τα καθημερινά προβλήματα εντοπίζονται στον ηλεκτροφωτισμό, στους κάδους απορριμμάτων, στην αποκομιδή ογκωδών απορριμμάτων, στην επίλυση θεμάτων συντήρησης υποδομών και πρασίνου, στα φρεάτια όμβριων του βιολογικού της ΔΕΥΑΚ, στην παράνομη στάθμευση, στο κυκλοφοριακό, στην παράνομη κατάληψη πεζοδρομίων και πολλά άλλα που απασχολούν τους δημότες, χωρίς όμως να γίνετε τίποτε ουσιαστικό.

Από την άλλη υπάρχουν Δήμοι που προχωρούν μπροστά με σύμμαχο την τεχνολογία για να πετύχουν ένα υψηλότερο επίπεδο εξυπηρέτησης των πολιτών.

Τα παρακάτω έχουν υλοποιηθεί με περισσότερες εφαρμογές, όπως η τοποθέτηση αισθητήρων στους κάδους, για αποφυγή υπερχείλισης των απορριμμάτων, σε Δήμους όπως ο Δήμος Τρικάλων από 2015. https://trikalacity.gr/gia-labes-lakkouves-pistopiitika-sto-20000-tou-dimou-trikkeon

Δεν είναι κακό να μεταφέρουμε καλές πρακτικές και στη δική μας περίπτωση. Δεν κινδυνεύει η περηφάνια μας μόνο καλό θα κάνουμε στους συνδημότες μας.

Προτείνεται η δημιουργία αίθουσας ελέγχου (control room), όπου ο δημότης θα υποβάλλει αιτήματα:

α) με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (κάτι έχει γίνει αλλά δεν επαρκεί)

β) μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου (απαιτείται αναβάθμιση και εκσυγχρονισμός), ή ακόμα και με εφαρμογή (application) για κινητά και ταμπλέτες, ο ίδιος ο δημότης θα γίνει ο άμεσος καταγραφές του προβλήματος, του πιθανού τρόπου επίλυσής του, της τοποθέτησης του στον χάρτη, ακόμη και της προσθήκης φωτογραφίας.

γ) και φυσικά για όσους δεν μπορούν ή δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο θα υπάρχει και τηλεφωνική και δια ζώσης εξυπηρέτηση σε όλες τις κοινότητες.

Όλη η πορεία του αιτήματος θα είναι δημοσίως ορατή από τον κάθε πολίτη, στην αίθουσα ελέγχου (control room), από το διαδίκτυο.

Η λειτουργία είναι απλή. Το αίτημα καταχωρείται ανά κατηγορία, ανά αρμόδια διεύθυνση και χρεώνεται στον αρμόδιο υπάλληλο για τον συντονισμό των ενεργειών.

Ακολούθως, και αναλόγως της πορείας του αιτήματος, αλλάζει χρώμα η ένδειξη που το συνοδεύει στην οθόνη, μέχρι να γίνει πράσινο, κάτι που σημαίνει ότι επιλύθηκε.

Η αίθουσα ελέγχου (control room) μπορεί να μετεξελιχθεί σε ένα σύγχρονο ηλεκτρονικό διοικητήριο του Δήμου όπου θα υπάρχει ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για την κατάσταση του συστήματος ύδρευσης, του βιολογικού καθαρισμού, του φωτισμού, του Σύστηματος Έξυπνης Διαχείρισης Στάθμευσης, με το οποίο επιτυγχάνεται η εύρεση, η απεικόνιση και ο έλεγχος οριοθετημένων θέσεων στάθμευσης στο κέντρο της πόλης, του συστήματος ελέγχου μέσω καμερών των κεντρικών δρόμων, χώρων στάθμευσης και πολλών άλλων εφαρμογών που θα προταθούν από τους δημότες.

Η δημοτική αρχή 5 χρόνια τώρα βαδίζει χωρίς πρόγραμμα και σχέδιο.

Στις 26 Μαΐου ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΔΡΑΣΗ

Γιώργος Κίτσης

Υποψήφιος με τη δημοτική παράταξη

ΟΡΑΜΑ & ΔΡΑΣΗ.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

6 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΟΙ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΣ ΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΤΗΣ ΑΡΠΑΧΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΤΗΣ ΛΕΗΛΑΣΙΑΣ

    ΤΗΣ ΜΑΣΑΣ ΤΟΥ ΑΜΙΑΝΤΟΥ

  2. 150.000 εδωσε ο απερχομενος για την αιθουσα του δημοτικου συμβουλειου

    για καθονται στις καρεκλες οι τεμπεληδες και να αερολογουν.

  3. για ποιους τα γραφεις κιτση? αυτοι ειναι καθυστερημενοι .τσαντιρ μαχαλα

    το νησι.παντου σκουπιδαριο.μετα τις εκλογες παλι τα ιδια

  4. Ο σωτήρας Κιτσης ξανακτυπησε !
    Ετοιμάσου γιατί η πανωλεθρία που θα πάθεις θα είναι μεγάλη . Μην πάθεις κανα ψυχολογικό τρα λα λα …..

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ