ΒΙΝΤΕΟ «Ποιά είναι η αξιολόγηση που αρνούμαστε οι εκπαιδευτικοί»

18
753

ΒΙΝΤΕΟ

«Ποιά είναι η αξιολόγηση που αρνούμαστε οι εκπαιδευτικοί»

πηγή: KOS TV ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΩ

 

18 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Και τι ζητουν οι δύσμοιροι εκπαιδευτικοι;
    Να κάνουν το μάθημα τους όπως γουστάρουν,χωρίς έλεγχο.
    Να μην έχουν καμία ευθύνη για τίποτα.
    Να μην αξιολογεί κανείς την ψυχική τους υγεία.
    Να μην ελέγχονται για την συμπεριφορά τους.
    Και όταν απεργούν να πληρώνονται κανονικά

  2. η μονη λύση.ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ στους εκαιδευτικούς των σχολείων,γυμνασίων,λυκειων ,πανεπιστημίων
    και αξιολόγηση όλων των εκπαιδευτικων μοναδων. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΝΤΟΥ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.

  3. ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ? ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥΣ.
    ΠΡΩΤΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΤΟΣΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
    ΚΑΙ
    ΔΕΥΤΕΡΟΝ, Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ. ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΣΚΟΠΟ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΑΣΜΑ ΓΕΝΕΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΤΑ ΚΕΝΑ. ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ.
    ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ?

  4. Από την Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας.

    «Η Κυβέρνηση πέρσι τρομοκρατούσε τους μαθητές που διεκδικούσαν ασφαλές άνοιγμα σχολείων και κάλυψη όλων των εκπαιδευτικών κενών…..

    Η Κυβέρνηση σήμερα τρομοκρατεί τους εκπαιδευτικούς που παλεύουν ενάντια στην κατηγοριοποίηση των σχολείων μας , ενάντια στο νέο αντιεκπαιδευτικό νόμο …….

    ΤΟΥΣ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ…….

    Γονείς- μαθητές- εκπαιδευτικοί θα συνεχίσουμε τους αγώνες μας για το σχολείο, τη μόρφωση και τη ζωή που ονειρευόμαστε !!!!

    ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ότι η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ δεν μας αγγίζει !!!!

    Ο νέος αντιεκπαιδευτικός νόμος θα μείνει στα χαρτιά !!!

    Απαιτούμε το ΥΠΑΙΘ να δώσει λύση στα πολλά σοβαρά προβλήματα της εκπαίδευσης και να σταματήσει να ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙ την σχολική κοινότητα.

  5. Εσείς που αρνείστε την αξιολόγηση. Το γνωρίζετε πιστεύω ότι μεταξύ σας υπάρχουν και συνάδελφοί σας που δεν ξέρουν που πάνε τα 4. Οι γνώσεις τους είναι απαράδεκτες. Έχω γνωρίσει μαθηματικούς και καθηγητές που διδάσκουν ιστορία που είναι για κλάματα.

  6. Αξιολογηση παντου χωρις κομματικα κριτηρια. Αξιοκρατια παντου!!! Καταργηση της απαρχαιωμενης επετηριδας!! . Σε προηγμενες χωρες γινεται διευθυντης η προισταμενος ο ικανοτερος. Ακομα κιαν ειναι 20 χρονων. Εδω βαζουμε βασει επετηριδας ολους τους αχρηστους τα γεροντια,αρκει να ειναι του κομματος..

  7. Να βαθμολογουνται οι εκπαιδευτικοι και ο μισθος να ειναι αναλογος του βαθμου. Δεν μπορουν να διδασκουν μπεκρηδες που βρωμανε ουζο!! Ουτε ψυχασθενεις και κομπλεξικοι που ξεσπανε στα παιδια.

  8. Να σταματησουν οι εκλογες και οι συνελευσεις σε ωρα μαθηματος. Να σταματησουν τα φροντιστηρια απο τους καθηγητες στους μαθητες. Οποιοι συλλαμβανονται να απολυονται. Ας πανε στην ελευθερη αγορα να δειξουν την αξια τους.

  9. ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΩΣΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΝΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΡΩΝΕΥΟΝΤΑΙ. ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΔΙΚΟΥΝΤΑΙ. ΤΑ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΣΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ.

  10. Το νομοσχέδιο έχει 220 άρθρα. Εσείς διαλέξατε κάποιες παραγράφους και τις παρουσιάσατε όπως θέλετε. Ναι κύριοι (και κυρίες). Εκτός από δάσκαλοι πρέπει να είσαστε και ψυχολόγοι και λογιστές και μπογιατζήδες αν χρειαστεί. Αυτό γίνεται στον ιδιωτικό τομέα. Πάντως με αυτά που είπατε δεν με πείσατε.

  11. Αξιολογηση εδω και τωρα!!!Υπαρχουν δυστυχως ακαταληλοι εκπαιδευτικοι που σημαδευουν παιδικες ψυχες!!!!!!!

  12. Υπάρχει καθηγητής………………….που ο άνθρωπος έχει πρόβλημα αλλά διδάσκει εδώ και χρόνια παιδιά στα κρίσιμα χρόνια τους μετά το δημοτικό;Ναι η όχι;Τι μας λέτε λοιπόν κομματάρχες της πλάκας;Δουλευτε η σπίτια σας άχρηστοι σας πληρώνουμε τζάμπα μιας και για να προκόψει ένα παιδί πρέπει να πάει φροντηστηριο.

  13. αυτη η σεχτα εκπαιδευτικών πρέπει να παρει επιτέλους ένα τέλος. Προφανώς υπάρχουν σωστοί εκπαιδευτικοί , αλλά υπάρχει ενας πολύ μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών που μόνο εκπαιδευτικοί δεν είναι. Γι αυτους, το «καθηγητιλίκι » είναι εφαλτήριο για όλα τα υπόλοιπα οπως πχ ιδιαίτερα μαθήματα.Πηγαίνετε σε ενα οποιδήποτε σχολείο και δείξτε μου εναν καθηγητη που δεν κάνει ιδιαίτερα!!! Μαθηματικοί, φυσικοχημικοί, πληροφορικάριοι, καθηγήτριες ξένων γλωσσών… Πόσοι καθηγητές έγιναν καθηγητές χωρίς να τελειώσουν αντίστοιχη σχολη οπως οι καθηγητες πληροφορικής… και στην ουσία ζούν απο τα ιδιαίτερα!!! Γιατί το καλοκαίρι οι καθηγητές να μην δουλεύουν? Γιατί να μην αξιολογούνται αξιοκρατικά? Γιατί να κάνουν ιδιαίτερα ωστε να πιεζουν μαθητές για καλύτερες βαθμολογίες? Γιατί να δουλευουν μαύρα? Όλοι οι καθηγητές εχουν πλουτίσει χρεώνοντας 20-30 € την ώρα ανα μάθημα… Ως που θα πάει αυτο??? Πόσοι απο αυτούς δεν έχουν ικανότητες μετάδοσης γνώσεων? Επειδή κάποιος ξέρει προγραμματισμό Η/Υ και έχει κάνει και δύο σεμινάρια για εκπαιδευση , σημαίνει οτι είναι ικανός να διδάσκει???

  14. Μάθετε κύριοι καθηγητές δάσκαλοι να σας αξιολογούν και να εργάζεστε όχι τεμπελιά και αντίδραση για να μην προσφέρετε στα παιδιά μας οι συνδικαλιστές να δώσουν το παράδειγμα προς εργασία και να μην απεργουν χωρίς σοβαρά αιτήματα

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ