Κ. Καΐσερλης: Πρώτη μέρα στο Παγκάκι του Κάστρου και να ο Δε Λαστικ με τον Αλέξη δίπλα

10
6563
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

10 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πρέπει να γράψεις ιστορία. Έναν έναν όλα αυτούς που έφτιαξαν αυτή την πόλη. Για τον παλιό και τον νέο ανθόκηπο και ποιοί ήταν οι πολίτες και οι υπάλληλοι που τους δημιούργησαν. Σε ευχαριστούμε

  2. ΔΥΟ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ ΕΙΝΑΙ ΒΑΛΣΑΜΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΘΑ ΣΕ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΑΛΕΞΗ

  3. Νερατζούλα τη λέγανε και ήτανε σαν τα κρύα τα νερά. Ε ρε τι θα διαβάσουμε ακόμα. Γράφε, γράφε να τους τρελάνεις όλους.

  4. Χαίρομαι κύριε Δήμαρχε γιατί γράψατε λίγα λόγια για το Αλέξη. Και κυρίως γιατί τον θυμηθήκατε. Ήταν άκακος άνθρωπος. Καλός οικογενειάρχης. και πάνω από όλα έντιμος και εργατικός στη δουλειά του. Να είσαι καλά

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ