Σε εξέλιξη βρίσκεται το ετήσιο συνέδριο της ΚΕΔΕ στην Αλεξανδρούπολη (6-911). Ο Δήμαρχος κ. Νικηταράς σε ανάρτησή του, ανέφερε ότι οι Δήμοι απαιτούν το αυτονόητο, να επιστρέφεται στα νησιά μας, ο πλούτος που παράγουμε.
Αναλυτικά η ανάρτηση του Δημάρχου Κω:
Μας ενώνουν οι κοινοί στόχοι, οι ίδιες αγωνίες και η πίστη ότι μέσα από τη συνεργασία μπορούμε να πετύχουμε περισσότερα για τα νησιά μας.
Ζητούμε να επιστρέφεται στα νησιά μας, ο πλούτος που παράγουμε.












![Aγιος Δημήτριος Χαϊχουτών: Επ #4 “Μαθαίνουμε την Πίστη – Γνωρίζουμε την Ιστορία” με τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κώου & Νισύρου κ.κ. Ναθαναήλ [video]](https://aegeanews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Screenshot_3165-324x160.jpg)