Τη βαθιά του θλίψη για την απώλεια του Μηνά Ασπρά του Γεωργίου εκφράζει το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ηρωικής Νήσου Κάσου, το οποίο συνεδρίασε εκτάκτως διά περιφοράς μετά την είδηση του θανάτου του.
Ο εκλιπών είχε διατελέσει επί σειρά ετών εκλεγμένος Πάρεδρος του οικισμού της Αγίας Μαρίνας, προσφέροντας σημαντικό έργο και εξυπηρετώντας από τη θέση αυτή πλήθος κατοίκων της περιοχής και του νησιού γενικότερα.
Με ομόφωνη απόφασή του, το Δημοτικό Συμβούλιο εξέφρασε τα ειλικρινή του συλλυπητήρια προς την οικογένεια και τους οικείους του εκλιπόντος, αναγνωρίζοντας την πολυετή προσφορά του στην τοπική κοινωνία.









