Από την Αστυπάλαια στην κορυφή της Google – Το success story δύο Ελληνίδων

0
206

τα 24 τους χρόνια έγιναν επιχειρηματίες και στα 30 τους τιμήθηκαν από την Google για το success story τους (pics, video)

×

PLAY VIDEO

Το να κάνεις την έγκυρη και δημοφιλή Google όχι μόνο να αναφέρεται σε εσένα αλλά και να σου αναγνωρίζει επιτυχία δεν είναι κάτι εύκολο.

Κι όμως δύο Ελληνίδες, τα κατάφεραν. Η Μαρία Μαυρουδή και η Καρολίνα Αλκαλάι, έγιναν ξενοδόχοι πρώτης γενιάς σε ηλικία μόλις 24 ετών γράφοντας μια διαδρομή που αναγνωρίστηκε από την επίσημη ιστοσελίδα της Google.

«Με ιδιαίτερη χαρά ακούσαμε τον κ. Matt Brittin, President of EMEA Business & Operations της Google να αναφέρει στο 7ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών το παράδειγμα του ξενοδοχείου, ως ξενοδοχείο-πρότυπο στην Ελλάδα σε θέματα βιωσιμότητας» λέει η Καρολίνα Αλκαλάι και η Μαρία Μαυρουδή συμπληρώνει «Το Kallichoron ενσαρκώνει τα όνειρά μας, τις όμορφες αναμνήσεις που έχουμε από την παιδική μας ηλικία. Εικόνες, γεύσεις, χρώματα και αρώματα σε ένα νησί που διατηρεί τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του. Είναι καθήκον όλων μας να επιβιώσει η τοπική κουλτούρα και οι παραδόσεις μας».

Από την Αστυπάλαια στα Success Stories της Google

Tο Kallichoron Art Boutique Hotel, ένα κατάλυμα με χαρακτήρα που πρωτοπορεί στον χώρο του Τουρισμού, γεννήθηκε στην μαγευτική Αστυπάλαια από δύο νέα κορίτσια, την Μαρία Μαυρουδή και την Καρολίνα Αλκαλάι, που γνωρίστηκαν το 2000 και αποφάσισαν να δώσουν πίσω κάτι σε έναν τόπο που τους είχε χαρίσει πολλά.

«Όταν γνωριστήκαμε με την Καρολίνα ήμασταν μόνο 24 ετών. Νέες αλλά γεμάτες όνειρα και φιλοδοξία να δημιουργήσουμε κάτι πρωτοποριακό. Το μέρος όπου στεγάζεται σήμερα το boutique hotel μας, ήταν ένα παραμελημένο κτίριο. Όταν βγήκα στην βεράντα του και αντίκρισα τη θέα, ονειρεύτηκα το δικό μου ξενοδοχείο εκεί. Το ανακοίνωσα στους γονείς μου και εκείνοι απόρησαν καθώς δεν υπήρχαν χρήματα. Όπως όλοι οι γονείς, φοβήθηκαν. Μόνο η γιαγιά μου ήταν πιο τολμηρή «Να πάρεις δάνειο και να κυνηγήσεις τα όνειρά σου» μου είπε. «Τα όνειρα οφείλουμε να τα υλοποιούμε για να μην μένουν απωθημένα». Η Καρολίνα Αλκαλάι αποδείχτηκε άξια συνοδοιπόρος για να οδηγηθούν και οι δύο μαζί προς την επιτυχία.

«Στο ξενοδοχείο μας ακολουθούμε συνήθειες και πρακτικές σύμφωνα με τους στόχους της ατζέντας 2030 του ΟΗΕ για την βιώσιμη ανάπτυξη.

Η καινοτομία μας ξεκινά από το πρωινό. Το “Grandma’s Breakfast” έγκειται στην προσωποποιημένη προσέγγιση των διατροφικών αναγκών των επισκεπτών μας. Αντί για τον παραδοσιακό, τυποποιημένο μπουφέ και την μαζική αντιμετώπιση, οι επισκέπτες μας έχουν την δυνατότητα να διαμορφώσουν οι ίδιοι το πρωινό τους καθημερινά μέσα από μια σειρά αυθεντικών τοπικών γεύσεων από την γαστρονομική κουλτούρα της Αστυπάλαιας. Προωθώντας την έννοια της παραδοσιακής ελληνικής φιλοξενίας, ετοιμάζουμε το πρωινό για κάθε δωμάτιο ξεχωριστά και το σερβίρουμε στην βεράντα του δωματίου χωρίς χρονικούς περιορισμούς. Έτσι, λαμβάνονται υπόψη οι ατομικές ανάγκες των φιλοξενούμενων, χωρίς σπατάλες και χωρίς καταναγκαστικό πρωινό ξύπνημα, ενώ ελαχιστοποιούνται τα απορρίμματα» λένε στο Lemon Social Eye τα δύο κορίτσια.

Kαι συμπληρώνουν: «Ο σεβασμός στο περιβάλλον έγκειται αρχικά στον εξοπλισμό. Οι ειδικές βρύσες των δωματίων βοηθούν την αντιμετώπιση της σπατάλης, την στιγμή που το νερό μας μετατρέπεται σε πόσιμο, ενώ ταυτόχρονα αποφεύγουμε και την χρήση πλαστικών μπουκαλιών εμφυαλωμένου νερού. Τα υπολείμματα του φρεσκοκομμένου καφέ χρησιμοποιούνται ως λίπασμα ενώ όλα τα απορρυπαντικά μας είναι ιδιαίτερα φιλικά προς το περιβάλλον. Στο Kallichoron πιστεύουμε στην πράσινη επιχειρηματικότητα και υιοθετούμε «πράσινες» πρακτικές για την εξοικονόμιση φυσικών πόρων σε απόλυτη αρμονία με την φύση. Η φιλοσοφία μας αποτυπώνεται στο διεθνές σήμα οικολογικής ποιότητας Green Key Eco Lebel που έχουμε αποκτήσει για την περιβαλλοντική πολιτική που ακολουθούμε. Παράλληλα συμμετέχουμε στο πρόγραμμα «Green Hands», την εθελοντική κίνηση χρησιμοποιημένων σαπουνιών από ξενοδοχεία σε όλη την Ελλάδα και την μετατροπή τους, μετά από ειδική επεξεργασία, σε νέα σαπούνια, τα οποία στην συνέχεια διανέμονται σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες που έχουν ανάγκη».

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ