«Καλά ‘ναι πιο… Παρατράβηξε το θέμα, έγινε σίριαλ…»

42
14843
Η «διάσημη» λακκούβα της Κω
Ρίχνουν ακόμα λάδι στη φωτιά…  Οι «στημένοι» για «στημένο»… Τα ίδια Παντελάκι μου, τα ίδια Παντελή μου
«Καλά ‘ναι πιο… Παρατράβηξε το θέμα, έγινε σίριαλ…»

Μπούχτισε η κοινωνία με τη συζήτηση «περί όνου σκιάς» από τη μια με τα ομόφυλα ζευγάρια (και την τεκνοθεσία που περνάει από την πίσω πόρτα…) και από την άλλη -τοπικά- με την περιβόητη λακκούβα που έγινε άλλη μια «ιστορία για αγρίους» πανελλαδικά.

Αν δεν έλεγε ο Πρόεδρος του Δικηγορικού συλλόγου Κω, Μ. Χατζηάμαλλος, αυτό που «έχει τούμπανο» όλος ο κόσμος «ότι οι  αστυνομικοί της τροχαίας έκαναν το αυτονόητο! Και ότι «η ΕΔΕ εναντίον τους μετά τις δηλώσεις του Περιφερειάρχη είναι ανοησία»!» θα αντέτεινε κανείς ότι «κάνουμε πολιτική» (δηλαδή αντιπολίτευση, τον κριτικάρουμε, του πάμε κόντρα, βλέποντας παντού «στημένους εχθρούς» κλπ).

Ο Περιφερειάρχης έγραψε στο facebook μετά τον πανελλαδικό θόρυβο και το «λάδι στη φωτιά» που έριξε, ότι «δεν άκουσε τις συμβουλές των συνεργατών του και ο ίδιος βγήκε να υπερασπιστεί τους συνεργάτες του (των ΤΥ της Περιφέρειας) που έχουν κινήσει τη διαδικασία να κηρυχθεί έκπτωτος ο εργολάβος».

Την επομένη ωστόσο του συμβάντος, κατά σύμπτωση και ως διά μαγείας, έστειλαν συνεργεία να κλείσουν τις επικίνδυνες λακκούβες. Ας είναι κι έτσι πάλι πριν να γίνει κανένα κακό ενήργησαν.

Αλλά και ο νευρολόγος-ψυχίατρος και επιστημονικός σύμβουλος της Αστικής Εταιρείας «Ιπποκράτης» Δρ. Δημήτρης Γερούκαλης, ως εμπειρότατος παρατηρητής της επικαιρότητας και της τοπικής πραγματικότητας επιχείρησε -εις μάτην- να βοηθήσει μήπως βρεθεί μια σωστή λύση… (η αλήθεια είναι ότι μόλις είδαμε την παρέμβασή του, κάπου μας έκοψε κρύος ιδρώτας μέχρι να διαβάσουμε ολόκληρο το σχόλιο και την πρότασή του, μην τυχόν και ασχολούνταν αποκλειστικά με το αντικείμενό του) υπενθυμίζοντας την «μητιώσαν ή πολύτροπον νόησιν» που λείπει απ’ όλους μας (όσοι έχουν χρόνο ας την ερευνήσουν ειδικά στη διαχείριση «θερμών» θεμάτων είναι υποδειγματική «Η πολύτροπη νόηση του Οδυσσέα» http://sykiotis.blogspot.com/2012/02/blog-post_7829.html).

Βλέποντας για παράδειγμα το βίντεο της επίσκεψης σχεδόν το ίδιο διάστημα του Περιφερειάρχη με τον Υφ. Ναυτιλίας Γ. Παππά και τη συνοδεία τους στο σκάφος του ΛΣ με την επιβράβευση των ενστόλων και με την παρότρυνση του κ. Χατζημάρκου προς τον Πρόεδρο του ΔΛΤ, Παναγιώτη Αβρίθη με την πρώτη ευκαιρία «να τους κάνει το τραπέζι», πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα αν ο ίδιος (όχι μόνο μετά την δημοσιοποίηση του συμβάντος αλλά ακόμα και τώρα μετά από όσα γράφτηκαν και ειπώθηκαν) έκανε την υπέρβαση καλώντας σε τραπέζι τους δύο αστυνομικούς και ζητώντας να παύσει η όποια ΕΔΕ της υπηρεσίας εις βάρος τους, διότι δεν έχει κανένα απολύτως νόημα (Τι πιο ιδανικό Happy End – Αν όριζε και κανέναν Αντιπεριφερειάρχη ή Εντεταλμένο «καθημερινότητας και αποκατάστασης οδικού δικτύου» όπου από την αρχή της περασμένης τετραετίας του φωνάζαμε ότι είναι σοβαρότατο το πρόβλημα και δεν μπορεί να πηγαίνεις στο 3 (Η/Φ) χωρίς να έχεις επιλύσει το 1 και το 2 θα… άγγιζε την τελειότητα, αλλά -όπως έχουμε ξαναγράψει- έχουμε εμπιστοσύνη στην ικανότητα και τις πρωτοβουλίες της Επάρχου).

Το δεύτερο παρατραβηγμένο (κακόγουστο και με πολλές σκοπιμότητες) πανελλαδικό σίριαλ…

Σε αυτό πάλι ένα από τα πιο γνωστά ονόματα της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας (εδώ και πολλά χρόνια πριν ακόμα γίνει γνωστή η ίδια η κοινότητα), ο σχεδιαστής μόδας Λάκης Γαβαλάς είπε τα αυτονόητα που ΔΕΝ βλέπουν ή δεν θέλουν να δουν οι «εκτελούντες εντολές» άνωθεν… (και ας κάνουν τάχα «φροντιστήρια» οι κυβερνητικοί βουλευτές να τετραγωνίσουν τον κύκλο…)

Τι είπε; Τίποτα περισσότερο ή λιγότερο από την ωμή αλήθεια και πραγματικότητα ότι «κάθε παιδί για να μεγαλώσει φυσιολογικά χρειάζεται πατέρα και μητέρα»: «Όταν είχα πάει τελευταία στις προσφυγοπούλες στη Μυτιλήνη, έβλεπα πώς γραπώνονται στη μάνα τους τα παιδάκια και πώς αντιμετωπίζουν τον μπαμπά. Είδα δύο παιδάκια που ήθελα να τα πάρω σπίτι, αλλά το βράδυ είδα εφιάλτες. Το συζήτησα με φίλη μου ψυχαναλύτρια και είπαμε ότι το παιδί χρειάζεται μάνα και πατέρα. Τρελαίνομαι που ξαφνικά όλοι λέμε ότι θέλουμε παιδιά»

Συνέχισε τις δηλώσεις του, λέγοντας: «Ας μπούμε στην κανονική οικογένεια πρώτα, να τη ρεγουλάρουμε, και μετά να σκεφτούμε αν πρέπει να κάνουμε καινούρια παιδιά και με ποιους όρους. Εγώ παίρνω σκυλί κατά παραγγελία και αισθάνομαι άσχημα, όχι να πάρω ένα παιδί κατά παραγγελία. Πρέπει να δούμε αυτή η παρένθετη μητέρα τι είναι; Ειδικά τώρα που λέει “είχα ανάγκη τα χρήματα, έκανα τελικά αυτή τη χάρη και τώρα καταδικάζομαι”».

Ο Λάκης Γαβαλάς είπε στη συνέχεια: «Τα παιδιά μεγαλώνουν μέσα από ένα ίντερνετ, οπότε δεν ξέρουμε ακριβώς τις συνθήκες που τους κάνει έτσι. Αφήστε τους νόμους, οι νόμοι είναι πολύ μετά. Έχουμε το θέμα της βιωσιμότητας, της εγκληματικότητας. Ας δούμε τι γίνεται με αυτά και μετά να δούμε με ποιον τρόπο θα αποκτήσουμε παιδιά. Για ποιο λόγο αποκτούμε τελικά τα παιδιά; Γιατί είναι το φαινόμενο της εποχής ή τι;».

Τέλος, ο Λάκης Γαβαλάς ανέφερε: «Έχω φίλους στο εξωτερικό, οι οποίοι έχουν χωρίσει. Τα ομόφυλά ζευγάρια όταν και εφόσον χωρίζουν, δυστυχώς είναι μεγάλο πρόβλημα… Που θα πάνε τα παιδιά τότε; Δεν έχω δει ακόμη ένα παιδί από ομοφυλόφιλους γονείς, όχι για να αλλάξω γνώμη, αλλά για να είμαι λιγάκι πιο επιεικής στα δικά μου πιστεύω.

Στο παραπάνω «φροντιστήριο» είπαν άραγε στους βουλευτές που λογοδοτούν και ψηφίζονται από το λαό για το λαό (υποτίθεται) αν είμαστε μόνο άτομα με δικαιώματα ή και μέλη μιας ομάδας μιας κοινωνίας; Η ομάδα, η κοινωνία τί θέλει; Να επιβιώσει ή μόνο να περάσει αυτή καλά, να το γλεντήσει και ποιος… νοιάζεται για τους άλλους και κυρίως τα παιδιά; Από όλες τις αλλαγές υπέρ των «δικαιωμάτων» και κατά των «υποχρεώσεων» μέχρι σήμερα φαίνεται -εκ του αποτελέσματος- ότι οδεύουμε προς το δεύτερο. Από το κακό στο χειρότερο (σε όλους τους τομείς και σε όλα τα επίπεδα).

Εκείνο που δεν μπορούμε να κάνουμε, πόσο μάλλον οι νομοθέτες… (Ιουδαίοι και Φαρισαίοι) είναι να αγνοούμε τα δικαιώματα των παιδιών, όπως και να είναι σχηματισμένες αυτές οι οικογένειες. Είτε μας αρέσουν είτε δε μας αρέσουν. Κανένας άλλωστε δε μας υποχρεώνει να μας αρέσουν. Έχουμε όμως υποχρέωση, να προστατεύσουμε τα παιδιά τους και να μην είναι δεύτερης κατηγορίας. Αυτό θα φέρει το επίμαχο νομοσχέδιο και τίποτα παραπάνω.

Στην Γερμανία η μέθοδος της «παρένθετης μητέρας», όπως λένε συντοπίτες μας που ζουν εκεί ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ για όλα τα ζευγάρια (και για τα ετεροφυλόφιλα!) διότι στην ουσία πρόκειται για οικονομική συναλλαγή. Όσο για το θέμα της υιοθεσίας έχει αποδειχτεί στην πράξη ότι οι αρμόδιες αρχές φέρνουν μεγάλα εμπόδια στα ομόφυλα ζευγάρια με διάφορες προφάσεις. Σε κάθε περίπτωση η παρουσία αν όχι «επιβολή» από συγκεκριμένη μερίδα και συμφέροντα του Κασσελάκη στην Ελλάδα έφερε την επίσπευση του Νόμου για την ισότητα στον γάμο, ενώ το ίδιο το σύμφωνο συμβίωσης του ΣΥΡΙΖΑ, όπως γράφει πολύ εύστοχα το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ τα ρύθμιζε άνετα, όλα τα παραπάνω (άρα, σαφώς ο σκοπός τους είναι άλλος…)

Βέβαια, μετά το «κατηχητικό» Μητσοτάκη στους βουλευτές του, η κοινωνία ξύπνησε την άλλη μέρα με διαφορετική κοσμοθεωρία και στην πλειοψηφία της πλέον τάσσεται δημοσκοπικά και υπέρ του γάμου και υπέρ της υιοθεσίας-τεκνοθεσίας που τη λένε τώρα! Μα για πόσο χάνους μας περνάνε;

Όπως γράφει χαρακτηριστικά η (κυβερνητικότατη) ίδια εφημερίδα:

«Και για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, η άρνηση του υπό κατάρτιση νόμου να συμπεριλάβει την τεκνοθεσία μέσω παρένθετης μητέρας είναι υποκριτική»,

Αφού ουσιαστικά το περνάνε από την πίσω πόρτα.

Καταργώντας σταδιακά την έννοια της μητρότητας και «ευλογώντας» την εμπορία βρεφών (αν μπορούσαν θα την νομιμοποιούσαν κιόλας), βάζοντας στο παιχνίδι νέους «πελάτες».

«Όποιος σπέρνει ανέμους θερίζει θύελλες» (δυστυχώς σε αυτή την περίπτωση το τέλος δεν προβλέπεται και τόσο happy…)

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

42 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιάννη ακούσαμε τους παντες δεν ακουσαμε απο το στομα ενος ειδικού πως κλεινουμε.μια λακκουβα. Αν το μπετον ειναι το κατάλληλο υλικό. Μα ενας δημοσιογραφος να μην κανει ρεπορταζ με εναν πολιτικο μηχανικο; Να μας πει ενας ειδικος απο τη φωτο που εχεις αναρτησει και εσυ. Ειναι ο σωστος τροπος; Αν αυριο το κανω εγω και με καταγγείλει καποιος η αστυνομια τι θα κάνει. Θα πιασει το φτυαρι μαζι με εμενα; η θα τρεχω στο αυτόφωρο; Αλλα θα ισχυουν για τους ασττνομικους αλλα για τον απλο πολιτη; Ο νόμος θα με καλυψει; Οταν κανω το αυτονοητο; Η στην πρωτη εντολη εισαγγελεα θα ερθουν σαν τα κομαντα να με μαζεψουν; Κανεις δεν θα απαντησει,κανεις γιατι το προβλημα δεν ηταν η λακκουβα αλλα τα πολιτικα συμφεροντα και μονο. Αν ο κυριος Χατζηαμαλλος ειδε τα αυτονοητα,τοτε ενας εργατης θα μπορουσε στη ταρατσα του σπιτιου του να κλεισει μια τρυπα με ασφαλτο. Θα ηταν το αυτονοητο; το σωστο; με οτι υλικα βρουμε,χωρις να γνωριζουμε τη χρηση τους να τα χρησιμοποιουμε; Πολλς τα ερωτηματικα….;

    • Η κίνηση ήταν καθαρά συμβολική μπας και συγκινηθούν να κλείσουν οι τεχνικάρες και ειδικοί αυτό που έπρεπε να χουν κάνει πριν θρηνήσουμε θύματα. Άσε κι εσύ τις «ειδικές» αρλούμπες πως ο τροχονόμος για να κάνει τη δουλειά του θέλει σήμανση. ΗΜΑΡΤΟΝ

    • ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΑΠΟΚΑΤΆΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ !
      ΝΑ ΜΗΝ ΕΞΑΡΤΩΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΠΕΡΙΦΈΡΕΙΑ!
      ΣΗΚΩΣΤΕ ΜΑΝΙΚΙΑ !
      ΑΡΓΗΣΑΜΕ !

      • ε καλά εναι μπιό με το ΄΄σηκωστε τα μανίκια΄΄. καλυτερα ΄΄σηκωστε τα πανταλονια.!΄΄ ! διότι μας εχουσι ΄΄ χεζμ… πολάχ,

    • Μια λακκούβα κλείνει όταν παραιτούνται οι ανίκανοι πολιτικοί καλέ μου άνθρωπε!! Μάθαμε να γράφουμε ανώνυμα και να κρυβόμαστε πίσω από αυτήν την ανωνυμία φοβούμενοι μην στενοχωρήσουμε κάποιους; Δηλαδή αν εμένα σκοτωθεί, μη κακό κάποιο από τα παιδιά μου, όπως έγινε στο γεφύρι μετά το Ασκληπιείο, θα κάτσω εγώ να περιμένω να βρουν άκρη η περιφέρεια με τον Δήμο για το ποιος έχει την ευθύνη;; Και ποιος θα μου φέρει πίσω στη ζωή τα παιδιά μου; ( τα παιδιά του κάθε Κώου και μη)… Και μετά; Ποια θα είναι η λύση;; Η «αυτοδικία»;; Χθες έπρεπε να παραιτηθεί ο κάθε υπεύθυνος!!!! Μήπως να φοβάμαι και γω για ΕΔΕ που γράφω ελεύθερα την γνώμη μου επειδή είμαι δημόσιος υπάλληλος και μάλιστα του Προστασίας του Πολίτη;;

  2. Σε τριάντα χρόνια Γιάννη να έρθουν να δουν τους αυριανούς πολίτες που τους στέρησαν την παρουσία και τη θαλπωρή της μάνας η και την προστασία του πατέρα. όλα αυτά για μια ομάδα Σόδομα και Γόμορρα καταδικασμένους στην συνείδηση της κοινωνίας και όλων των Θρησκειών. Αν θέλουν αμαρτωλό βίο ας τον έχουν. τα αθώα παιδιά τι τα θέλουν; για να θρατρινιζουν ότι δήθεν έχουν οικογένεια; η Ελληνική παραδοσιακή οικογένεια ότι και να κάνουν οι νέο ταξιστες δεν θα σβήσει.

    • Βέβαια, στο πιο πρόσφατο παράδειγμα, αυτός ο παραδοσιακός χριστιανός θρήσκος οικογενειάρχης (που προήλθε από την αθάνατη ελληνική οικογένεια) που βίαζε την αδερφή του, έσφαξε την έγκυο σύντροφο και σκότωσε το αγέννητο μωρό του, και πιστεύουν ότι ευθύνεται και για την εξαφάνιση και δευτερου, ήταν εξαίρεση στον κανόνα. Δεν είναι όλοι τέρατα. Καλά κάνετε εσείς όμως και καταφευγετε σε γενικευσεις για άλλες ομάδες ανθρώπων. Και πολύ καλά κάνετε και κρίνετε τον τρόπο ζωής τους, γιατί εμείς ως αναμαρτητοι χριστιανοί είμαστε ανώτεροι άνθρωποι και μπορούμε να κρίνουμε ο,τι θελουμε. Και μπράβο μας.

    • Έχω μια Απορια κυρία Αγρελη.Όλοι αυτοί που λέτε οι αμαρτωλοί φύτρωσαν;Από μάνα κσι πατέρα δεν βγήκαν;Οικογένειες σαν αυτές τις καλές που λέτε;Σε προηγούμενο σχόλιο σας μας είπατε ότι ο Ιωάννης είχε πει για εποχή που οι άνδρες θα ντύνονται με γυναικεία ρούχα κλπ.Ξεχάσατε να μας πείτε οι άνδρες την εποχή του τι φόραγαν;

    • Μπραβο Ξανθίππη! Εισαι ολοσωστη! Τα εχουμε ισοπεδώσει όλα! Ας κάνουν αναμεταξύ τους οτι θέλουν! Να βαζουν και να βγάζουν όλα τα ζαρζαβατικά! Τα παιδακια τι τα θέλουν? Προφανώς για να διαιωνίσουν το ελιδις αφου δεν μπορουν να κάνουν δικά τους! Οχι άλλη ανωμαλία! Μακρια απο τα παιδια! Σκεφτειτε όλοι εσεις εαν θα θέλατε το παιδί σας να έχει σχέση ερωτική μα άτοο του ίδίου φύλου… φτου φτου σκόρδα!!! Τα παιδια πρέπει να εχουν μάνα και πατέρα και για να ειμαι ξεκάθαρος η μάνα πρέπει να έχει μήτρα και στήθος ενώ ο πατέρας π@ος, @ρχεις και τρίχες!!!! Ολα τα άλλα ειναι ανωμαλία!!!

    • Δε χρειάζεται να περιμένετε 30 χρόνια για να αποδειχθεί ότι κάνετε λάθος.

      Έχετε τις ειδήσεις και τα στατιστικά 20-25 χρόνων από τότε που νομιμοποιηθήκαν τα ίδια ανθρωπινα δικαιώματα για υιοθεσίες στη βόρεια Ευρώπη και Αγγλία. Δείξτε ένα προς ένα αντίστοιχα περιστατικά με τα φρικιαστικά που ζούμε καθημερινά στην Ελλάδα, προϊόντα της ελληνικής παραδοσιακής και συντηρητικής οικογένειας. Που έχουν καθιερωθεί οι κακοποιήσεις, βιασμοί, ξυλοδαρμοί, σφαγές, δολοφονίες γονέων, παιδιών, βρεφών και κυρίως γυναικών/συντροφων.

  3. Δυστυχώς ,ομως , κυριε Κιαρη τις θύελλες ΔΕΝ τις θερίζει εκείνος πού σπέρνει τους ανέμους αλλά ο απλός κοσμακης ΠΑΝΤΑ .

  4. εκμεταλλεύεται την σύμβαση με την περιφερεια για να λειτουργεί ……… για να εκτελεί αλλα εργα του δήμου με την συνενοηση του Θεοδοση..γιαυτο ο ΘΕΟΔΟΣΗΣ κανει μούγκα στην ντροπη της ανακαινίσεις της αγοράς ………υπαρχει πολυ μΕΛΙ….8 παρατάσεις για εργο στην πολη της κω ..ειναι μανουλΕς….Καλημερα…

  5. φυσικά δε θέλουν όλοι να παντρεύουν, να κάνουν οικογένεια, να αποκτήσουν παιδιά. Δεν γίνεται για αυτούς ο νόμος. Όπως ακριβώς δηλαδή συμβαίνει και με τους ετεροφυλόφιλους.

    Υπάρχουν όμως αυτοι που νιώθουν την ανθρώπινη ανάγκη και το ένστικτο να το κάνουν. Που έχουν την αγάπη, την ευθύνη, την οικονομική άνεση που θα δημιουργήσουν ένα ασφαλές οικογενειακό περιβάλλον.

    Γι’αυτο θα ψηφιστεί ο νόμος. Για να αποκτησουν τα ίδια δικαιώματα αυτοί που θέλουν να κάνουν οικογένεια.

    Τα προβλήματα για αυτές τις οικογένειες και τα παιδιά τους τα δημιουργείτε εσείς με το σοκαριστικό μισος, την απάνθρωπη συμπεριφορά σας και το σύμπλεγμα ανωτέρωτητας που σας κάνει να χυδαιολογείτε και να ασκείτε κριτική.

    Ποσό βολικά αγνοείτε άλλη μια εντολη του Χριστού, να μην κρίνετε. Όχι μόνο τον αγνοείτε, αλλά το κάνετε με τον πιο ανώριμο, χυδαίο, ανεύθυνο και επικίνδυνο τροπο

  6. Γιώργος Χρανιώτης: «Δεν ξέρω αν η μαμά είναι απαραίτητα γένους θηλυκού και ο μπαμπάς γένους αρσενικού»

    Ο άνθρωπος δεν ξέρει.

  7. 19 ιαν ΄47 Το Ε/Γ Χειμάρρα ήταν ένα επιβατηγό ατμόπλοιο που εκτελούσε τη διαδρομή Πειραιά – Θεσσαλονίκης. Το πλοίο προσέκρουσε σε ύφαλο και βυθίστηκε στις 19 Ιανουαρίου 1947 στον Ευβοϊκό κόλπο, παρασύροντας στο θάνατο περίπου 400 ανθρώπους.[1] Είναι το πιο πολύνεκρο ναυτικό ατύχημα στην Ελλάδα.

    • Να θυμίσουμε στους αναγνώστες ότι το δρομολόγιο αυτό το παράξενο γινόταν λόγω του εμφυλίου.

      Υπήρχαν παγίδες στο ‘στεριανό’ δρομολόγιο, ανοιχτές βεντέτες ,γινάτι ,απομεινάρια του εμφυλίου μιας και είναι το ελάττωμα της φυλής μας,όπως φαίνεται και εδώ μέσα από 3-4 κοπρόσκυλα.
      Το σκαρί βυθίστηκε σε αμμώδη περιοχή και μάλιστα έχω το ρεπορτάζ του Εφοπλιστή που αρχειοθετώ για χρόνια, έτσι βρέθηκαν άθικτα οι χάρτες και τα προσωπικά σχεδιαγράμματα ναυσιπλοΐας του πλοιάρχου.
      Απίστευτες περιγραφές από τον τύπο της εποχής και ειδικά από έναν Φαροφύλακα.
      Αλλά χαρτί θαλάμου πλοήγησης θαμμένο τόσα χρόνια και άθικτο…κάνει εντύπωση!!!

  8. Προς ανώνυμους σχολιαστές. εδώ τα δικά τους παιδιά οι οικογενειάρχες δεν σέβονται όπως παραδέχεστε και θα λυπηθούν τα ξένα; όσοι δεν ζήσατε την ατυχία να πέσετε σε ξένα χέρια να μην εκφράζετε ταπεινωτικά. όταν κλείσει η πόρτα του κάθε σπιτιού κανείς δεν ξέρει τι γίνεται. δεν ζούμε ανάμεσα σε αγγέλους. η υιοθεσία είναι δίκοπο μαχαίρι η θα πέσεις σε ανθρώπους με ευσπλαχνία η θα πέσεις σε ανθρωπόμορφα τέρατα σαν αυτά που αναγκάζονται οι δικαστικοί λειτουργοί να παίρνουν πίσω τα παιδιά που τους έδωσαν. βροχή οι καταγγελίες. όσο για τους ομοφυλόφιλους ας κοιτάξουν να ζουν όπως θέλουν και ας αφήσουν τα άμοιρα ορφανά στην ησυχία τους. έλεος με τον καθένα που θέλει να κάνει τα δικά του πάθη και νόμο.

    • Οι εμπειρίες ενός ανθρώπου δεν γίνονται ταυτοχρονα κανόνας. Δε σημαίνει ότι όλες οι υιοθεσίες είναι το ίδιο προβληματικές και επομενως να μείνουν τα ορφανά σε ιδρύματα. Τι είδους λογική είναι αυτή;

      Εσεις θέλετε να κάνετε τις δικές σας εμπειριες νόμο.

  9. το οποίο αναρτάται πάνω σε μικρό φορτηγό 3,5τον. Όπως ο σταθμός μεταφόρτωσης ,το πλυντήριο κάδων ,το πολυμηχανημα RAM με διαφορά εξαρτήματα του στο εργοτάξιο. δημαρχε φτανει η ξαπλα.

  10. Αντί να κοιτάξει το Δημογραφικό,όπου φαίνεται καθαρά τι θα γίνει σε ορίζοντα εικοσαετίας

    Εδώ έφτιαξε υπουργείο οικογένειας που αμέσως έθεσε πρώτη προτεραιότητα τα δικαίωμα λοατκι.
    Ο, τι είναι μόδα και όπου φυσάει ο άνεμος. Το δημογραφικό δεν υπάρχει ούτε ως υποσημείωση. Γιατί θελει δουλειά, κονδύλια και δεν φέρνει ψήφους, ενώ ο γάμος και εντελώς ανεξοδος είναι και ψήφους θα φέρει και μάλιστα από μέχρι τώρα ξένες δεξαμενες. Πραγματικά τύπου ‘με ενα νόμο και ένα άρθρο’. Από αλλού το ακούγαμε, μα άλλος έχει το όνομα και άλλοι τη χάρη τελικά.
    Αυτή η διακυβέρνηση θα μείνει στην ιστορία.

  11. Η ταξινόμιση των 10 σπουδαιότερων ψυχικών διαταραχών σύμφωνα με την πολιτεία

    https://www.politeianet.gr/books/9789607308863–bita-taxinomisi-icd-10-psuchikon-diatarachon-kai-diatarachon-tis-sumperiforas-178321

    Η ομοφυλοφιλία δεν είναι πάθηση. Ούτε έγκλημα.

    Η παιδοφιλία όμως είναι.
    Άντε και Βίον Ανθόσπαρτον ,προς Τοπικούς Βολευτές

  12. Μαύρη κατάθλιψη το άρθρο. Υπόψη ότι στην πληροφορική δεν υπάρχει υπάλληλος ούτε για δείγμα όσα λεφτά και να δίνεις.

    https://www.euro2day.gr/specials/opinions/article/2225890/giati-h-elleipsh-ergazomenon-den-efere-ayxhsh-mist.html

    Μαύρη κατάθλιψη το άρθρο. Υπόψη ότι στην πληροφορική δεν υπάρχει υπάλληλος ούτε για δείγμα όσα λεφτά και να δίνεις.
    Η Ελλάδα συνεχίζει να μοιράζεται με τη Ρουμανία την τελευταία θέση μεταξύ των χωρών της ΕΕ-27, με ποσοστό εργαζομένων σε κλάδους υψηλής τεχνολογίας που μόλις και αγγίζει το 3,9%. Την ίδια στιγμή, η Ελλάδα εμφανίζεται ουραγός στην ΕΕ-27 σε ό,τι αφορά τα ποσοστά απασχόλησης στον τομέα των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνίας (ΤΠΕ), με μόνο το 2,5% των εργαζομένων να απασχολείται σε σχετικά επαγγέλματα

    Όταν ασχολείσαι με λακκούβες,φυσικό είναι κάποια στιγμή να πέσεις μέσα!!

  13. Στην περιοχή Ασκληπιείο Κω,όπως και κάθε Αργίες,Κυριακές ,παρόλο που το έχουν καταγγείλει πολλοί,γινόταν ό χαμός.
    Στην πόλη ένα αυτοκίνητο της Τροχαίας με τα ALARMS να δίνει την εικόνα της αστυνόμευσης,αλλά γύρω απ τον Ιερί και πιο επισκέψιμο χώρο του Νησιού:κόντρες,γκάζια,προσπεράσεις,απίστευτη ελιγμοί,σούζες,’κολιές’,ζικ,ζακ επιταχύνσεις…επικίνδυνη οδηγική συμπεριφορά από τα ίδια άτομα με τα ίδια πειραγμένα αμάξια και μηχανές τους,όπως τα πειραγμένα μυαλά τους.
    Μια βόλτα πας και απορείς.
    Το σχόλιο δεν έχει σχέση με την κίνηση των 2 τροχονόμων που έκαναν ότι έλεγε η λογική

  14. κάποτε στίς κερκίδες τής αρένας ευρίσκονταν οί ρωμαίοι καί στόν στίβο μέ τά λιοντάρια οί χριστιανοί. από κάποια χρονολογία κι έπειτα, καί μέχρι τίς ημέρες μας … έχουν αλλάξει θέσεις στήν αρένα….υιοθετόντας ανάλογες συμπεριφορές κ τακτικές.

  15. κάποτε στίς κερκίδες τής αρένας ευρίσκονταν οί ρωμαίοι καί στόν στίβο μέ τά λιοντάρια οί χριστιανοί. από κάποια χρονολογία κι έπειτα, καί μέχρι τίς ημέρες μας … έχουν αλλάξει θέσεις στήν αρένα….υιοθετόντας ανάλογες συμπεριφορές κ τακτικές…….

  16. β΄ α ρέ Σόλων ,πού νά ήξερες ότι οί μεταγενέστεροι έλληνες θά αποκαλούσαν τούς προγόνους τους μεταξύ άλλων : ομοφ/ους κτλ΄΄….ενώ εσείς είχατε νομοθετήσει μέ τέτοια σκληρότητα.

      • αναφέρω , ΄΄μέ τέτοια σκληρότητα΄΄, γιά εκείνες τίς εποχές. επ’ουδενί δέν συμφωνώ γιά τήν διατήρηση αυτής τής νομοθ/ας-σκέψης μετέπειτα. τό μοναδικό ενδιαφέρον μου ήταν νά καταδείξω τήν αρνητική -λανθασμένη ιδέα πού έχουν οί απόγονοι γιά τούς προγόνους τούς περί τού ότι ήταν ομοφυλόφυλοι κ.α. άλλωστε δέν πιστεύω ότι όλα όσα πίστευαν ήταν σωστά. επιλέγω αυτά πού θεωρώ-θεωρούντε ότι είναι ορθά …διαχρονικά. είχα-έχω τήν εντύπωση ότι θά διαφαινόταν-γινόταν αντιληπτό αυτό πού ήθελα νά διατυπώσω.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ