Στην εκπομπή ΜΑΖΙ στο KosTv μίλησαν ο Πρόεδρος του ΚΤΕΛ Αριστείδης Μαραγκός ο εκπρόσωπος των Τουρ. Λεωφορείων στη Κω και πρώην Πρόεδρος Αντώνης Γκιντιζές και ο επίτιμος πρόεδρος των συνδέσμων του γραφείου μεταφορών Κω Σταμάτης Πης με αφορμή τα όσα βιώνουν με την μείωση του ορίου ταχύτητας στον επαρχιακό στα 50 χιλιόμετρα από τα 70 χιλιόμετρα που ήταν πριν.
Πρόεδρος του ΚΤΕΛ Αριστείδης Μαραγκός : «Το όριο ταχύτητας μέχρι και το Ζηπάρι θεωρώ ότι είναι καλό να διατηρηθεί τα 50 χιλιόμετρα και ο λόγος είναι ότι υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις και η ένταση στην κίνηση είναι μεγαλύτερη. Μετά το Ζηπάρι ο δρόμος φαρδαίνει ενώ δεν υπάρχουν επιχειρήσεις, οπότε πρέπει να αυξηθεί το όριο ταχύτητας όπως και πέρυσι στα 70 έως και 90 χιλιόμετρα όπως και στο δρόμο προς Κέφαλο που είναι πιο ελεύθερο ακόμη η κίνηση. Υπάρχουν καθυστερήσεις και εκνευρισμός με αυτή την ταχύτητα που ισχύει τώρα και δημιουργεί άσχημη ψυχολογική κατάσταση στον οδηγό. Το δρομολόγιο για να ολοκληρωθεί εκεί που θέλαμε 50 λεπτά τώρα θέλει μία ώρα και είκοσι λεπτά άρα χρειαζόμαστε έξτρα δρομολόγια για τις ανάγκες των χωριών».
Εκπρόσωπος των Τουρ. Λεωφορείων στη Κω και πρώην Πρόεδρος Αντώνης Γκιντιζές: «Η Περιφέρεια μας είπε δια στόματος της κ. Επάρχου Κω – Νισύρου ότι έχει γίνει μελέτη «εμείς δεν την έχουμε δει» είναι μέχρι στιγμής μια μελέτη ως δελτίο τύπου. Και ρωτώ που βασίστηκε και πήρε ως ανώτατο όριο το 50 προκειμένου να περιορίσει τα ατυχήματα λέει κατά την άποψη της. Πήρε λοιπόν την νομοθεσία που προβλέπει σε αστικές μη αστικές περιοχές ανώτατο όριο 50 και κάτω και το επέβαλε σε όλο το οδικό δίκτυο και το μετέτρεψε σε αστική περιοχή (κατοικημένη περιοχή) αν είναι δυνατόν από το Μαρμάρι μέχρι την Κέφαλο να χαρακτηρίζεται αστική περιοχή και να αλλάζουν την φύση του δικτύου. Έχουμε γίνει τα πιο αργά οχήματα του νησιού ακόμα και από τα στρατιωτικά και έχουμε δημιουργήσει νευρικότητα στο οδικό δίκτυο στους υπόλοιπους οδηγούς με στόχο προσπέρασης και αυτό να έχει οδηγηθεί σε επικινδυνότητα. Αν είναι να περιμένουμε πότε θα γίνει και θα ολοκληρωθεί η μελέτη εμείς δηλώνουμε αδυναμία με αυτούς τους ρυθμούς να το εκτελέσουμε».
Επίτιμος πρόεδρος των συνδέσμων του γραφείου μεταφορών Κω Σταμάτης Πης : «Όλοι κάνουμε περίπου την ίδια εργασία εμείς μεταφέρουμε εμπορεύματα και οι άλλοι επαγγελματίες μεταφέρουν επιβάτες. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το ψυχολογικό. Φανταστείτε όταν έχεις να κάνεις με μεταφορές τι άγχος κουβαλάμε το να ήμαστε ακριβώς στο πλοίο χωρίς καθυστέρηση αλλά και στα χωριά που πρέπει να ήμαστε στην ώρα μας. Πιστεύω ότι ο περιφερειάρχης θα το δει. Ξέρει τα προβλήματα και θα λύση το πρόβλημα διότι φαίνεται ότι θα τραβάει η κατάσταση υπάρχει πρόβλημα. Μπορεί να γίνει 70 η 80 χιλιόμετρα στις μεγάλες ευθείες όλοι η δρόμοι δεν είναι το ίδιο. Φανταστείτε τώρα πόση ώρα θέλεις να φύγεις από το ψαλίδι μέχρι το Μαρμάρι να σταματάς και να φορτώνεις και με ταχύτητες χελώνας.»
Να πουν στα αφεντικά τους να προσλάβουν κι άλλους οδηγούς και να νοικιάσουν κι άλλα λεωφορεία. .μια χαρά θα βγαίνουν οι χρόνοι τους μετά…άντε να δούμε σκοτωνετε τον κόσμο κάθε σεζόν που έρχεστε να δουλέψετε εδώ…
Εκτός από τους παππούδες, γιαγιάδες κλπ. που οδηγούν ακόμη κι αυτούς που.. αγόρασαν το δίπλωμα τους από τα κυκλώματα που υπήρχαν παλιά, υπάρχει κανένας άλλος φυσιολογικός που στηρίζει αυτά τα μέτρα;; Έχετε κάθε δικαίωμα στον αυτοεξευτελισμό , αλλά να την πληρώνει ενα ολόκληρο νησί λόγω των κόμπλεξ κάποιων, είναι μεγάλη κατάντια.
Η προσωρινή εξουσία που έχετε, δεν σημαίνει πως είστε άξιοι για αυτήν .
Τι να κάνουμε κύριοι αυτός είναι ο νόμος όπως και στην υπόλοιπη Ελλάδα δεν γίνεται να υπάρχει κάτι διαφορετικό στην Κω!!!
Τι είναι η Κως και θέλετε κάτι διαφορετικό εσείς;
Τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται στο τμήμα ανάμεσα στην Πόλη και το Ζηπάρι. Και αυτοί οι ανίκανοι και άχρηστοι μείωσαν το όριο σε όλο το νησί χωρίς να αλλάξουν απολύτως τίποτα στο πιο επικίνδυνο τμήμα του Επαρχιακού! Αν νομίζετε ότι το πρόβλημα στο οδικό δίκτυο της Κω είναι το όριο, τότε είστε βαθιά νυχτωμενοι!!! Τώρα απλά θα υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη απόκλιση ανάμεσα σε αυτούς (τους λίγους) που θα πηγαίνουν με 50 και όλους αυτούς τους βιαστικούς, επίδοξους δολοφόνους που κυκλοφορούν με παντελή άγνοια κινδύνου και με μόνιμα νεύρα πίσω από το τιμόνι!!
-Ολικη απαγόρευση των αριστερών στροφών με τη δημιουργία κυκλικών κόμβων και ανακατασκευή πολλών άλλων!
-Δικτυο παράδρομων όπου υπάρχει η δυνατότητα, έχει παραγίνει το κακό με της εισόδους-εξόδους κάθε μερικά μέτρα, οι περισσότερες δεν χρειάζονται
Ο Επαρχιακός βρίσκεται σε τραγική κατάσταση και με τοριο στα 50 δεν θα αλλάξει απολύτως τίποτα
Γιατί δεν βγάλατε κι ένα ταξιτζή να μας πει την άποψη του
Τον κ…. σας να χτυπάτε το όριο δεν αλλάζει
δεν ξανά κάνω άκρη τέρμα αριστερά και με 50 σταθερά να δημιουργείτε ουρά 40 αμαξιών.. έτσι να δείτε την γλύκα..
Αναγκαστικά θα ανέβει η κυκλοφορία από τον δρόμο προς το τιγκάκι και θα έχουμε ατυχήματα
Συν εννοηθείτε να κάνετε μια μέρα απεργία όλοι και να δείτε για πότε θα το καταργήσουν.
Από τότε που κατέβηκε το όριο σταματήσανε τα πολλά ατυχήματα
Αστική Περιοχή όλο το νησί, τρελά έσοδα από την πώληση ακινήτων.