Και η Ένωση Ξενοδόχων Κω προτείνει νέα πιστωτική πολιτική για τους tour operators από εφέτος

12
1481

Καταιγιστικές είναι πλέον οι εξελίξεις στην Ξενοδοχία, καθώς μετά τους ξενοδόχους της Ρόδου που πρώτοι συμφώνησαν σε νέα πιστωτική πολιτική έναντι των tour operators γα το 2021 και του Ηρακλείου, σήμερα και ενώ το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, πριν από λίγο, αποκάλυψε αντίστοιχη κίνηση από την Ένωση Ξενοδόχων Ν. Χανίων, έρχεται και η Ένωση Ξενοδόχων Κω, να προτείνει με επιστολή της προέδρου της Ντίνας Σβύνου, αντίστοιχη πιστωτική πολιτική στα μέλη της, από εφέτος.

Πιο συγκεκριμένα, όπως επισημαίνει στην επιστολή της η κα. Σβύνου, “…Δεδομένου ότι οι μισές επιχειρήσεις έμειναν εκτός κρατικών χρηματοδοτικών προγραμμάτων προς ενίσχυση ρευστότητας, αλλά και από αυτές που εγκρίθηκαν ένα μικρό ποσοστό έχει προχωρήσει σε εκταμιεύσεις, δεδομένου ότι πολλοί δεν λειτούργησαν φέτος και όσοι λειτούργησαν είτε εμφανίζουν απώλειες είτε μηδενικά αποτελέσματα, και κυρίως δεδομένης της επισφάλειας που δημιουργείται σε όλο το φάσμα των τουριστικών επιχειρήσεων πρέπει να θωρακίσουμε την βιωσιμότητα και την παραπέρα υγιή λειτουργία των δικών μας ξενοδοχείων”.

Στο πλαίσιο αυτό, η κα. Σβύνου προτείνει τα εξής, αναφορικά με πιστώσεις σε Τουριστικούς Οργανισμούς που πωλούν ΠΑΚΕΤΑ (Room & Flight):

Είσπραξη με VCC (Virtual Credit Card) της οποιαδήποτε κράτησης με την δυνατότηταείσπραξης ή κατά την ΑΦΙΞΗ ή κατά την ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ του πελάτη.

Εταιρίες που δεν μπορούν να υποστηρίξουν την VCC, με κατάθεση στον εταιρικόλογαριασμό μας ή ΠΡΙΝ την άφιξη ή το αργότερο πριν την ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ του πελάτη.

Για Τουριστικούς Οργανισμούς που δεν μπορούν να το υποστηρίξουν κανέναν από τουςπαραπάνω τόπους, εξόφληση με ΜΕΓΙΣΤΗ ΠΙΣΤΩΣΗ 21 ημερών από την ΑΦΙΞΗ των πελατών.

Επιπροσθέτως, σε Τουριστικούς Οργανισμούς που πωλούν Δωμάτια ΜΟΝΟ (Room Only), προτείνει είσπραξη 7 – 10 ημέρες πριν την ΑΦΙΞΗ με VCC (Virtual Credit Card) της οποιαδήποτε κράτησης και για εταιρίες που δεν μπορούν να υποστηρίξουν την VCC, κατάθεση στον εταιρικό λογαριασμό μας 7 – 10 ημέρες πριν την ΑΦΙΞΗ.

Η επιστολή Η επιστολή, την οποία δεν υπογράφουν ξενοδοχεία – μέλη , προς το παρόν, της Κω έχει ως εξής: “Αγαπητοί συνάδελφοι, αγαπητά μέλη,

– Πη

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΝΩΣΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ:

Προτεινόμενη πολιτική είσπραξης από Τουριστικούς Οργανισμούς

 

Αγαπητοί συνάδελφοι, αγαπητά μέλη,

 

Μετά από την πρωτοφανή κρίση που διανύουμε, με τις τεράστιες απώλειες που βιώνουμε σε όλο το φάσμα της τουριστικής και της ευρύτερης οικονομίας, καλούμαστε να πράξουμε τα μέγιστα, προκειμένου να διασφαλίσουμε τα ελάχιστα: τη βιωσιμότητά μας!

 

Δεδομένου ότι οι μισές επιχειρήσεις έμειναν εκτός κρατικών χρηματοδοτικών προγραμμάτων προς ενίσχυση ρευστότητας, αλλά και από αυτές που εγκρίθηκαν ένα μικρό ποσοστό έχει προχωρήσει σε εκταμιεύσεις, δεδομένου ότι πολλοί δεν λειτούργησαν φέτος και όσοι λειτούργησαν είτε εμφανίζουν απώλειες είτε μηδενικά αποτελέσματα, και κυρίως δεδομένης της επισφάλειας που δημιουργείται σε όλο το φάσμα των τουριστικών επιχειρήσεων πρέπει να θωρακίσουμε την βιωσιμότητα και την παραπέρα υγιή λειτουργία των δικών μας ξενοδοχείων.

 

Στα πλαίσια αυτά, είναι αδιανόητο να συνεχίσουμε να δεχόμαστε πιστώσεις 60 ημερών (και παραπάνω) στις αποπληρωμές των τιμολογίων μας προς tour operator. Η ιστορία άλλωστε της χρεωκοπίας του Thomas Cook μας έδωσε τα διδάγματά της, που ακόμα πολλοί από εμάς παλεύουν να ισορροπήσουν το μεγάλο οικονομικό κενό.

 

Έχουμε ήδη έρθει σε συνεννόηση με μεγάλες Ενώσεις Ξενοδόχων ανά την Ελλάδα και όλοι συμφωνούμε στην παρακάτω προτεινόμενη πολιτική είσπραξης:

 

Πιστώσεις σε Τουριστικούς Οργανισμούς που πωλούν ΠΑΚΕΤΑ (Room & Flight):

  • Είσπραξη με VCC (Virtual Credit Card) της οποιαδήποτε κράτησης με την δυνατότητα

είσπραξης ή κατά την ΑΦΙΞΗ ή κατά την ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ του πελάτη.

  • Εταιρίες που δεν μπορούν να υποστηρίξουν την VCC, με κατάθεση στον εταιρικό

λογαριασμό μας ή ΠΡΙΝ την άφιξη ή το αργότερο πριν την ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ του πελάτη.

  • Για Τουριστικούς Οργανισμούς που δεν μπορούν να το υποστηρίξουν κανέναν από τους

παραπάνω τόπους, εξόφληση με ΜΕΓΙΣΤΗ ΠΙΣΤΩΣΗ 21 ημερών από την ΑΦΙΞΗ των

πελατών.

Πιστώσεις σε Τουριστικούς Οργανισμούς που πωλούν Δωμάτια ΜΟΝΟ (Room Only):

  • Είσπραξη 7 – 10 ημέρες πριν την ΑΦΙΞΗ με VCC (Virtual Credit Card) της οποιαδήποτε

κράτησης.

  • Εταιρίες που δεν μπορούν να υποστηρίξουν την VCC, κατάθεση στον εταιρικό

λογαριασμό μας 7 – 10 ημέρες πριν την ΑΦΙΞΗ.

 

Προτείνεται η εφαρμογή των παραπάνω από την τρέχουσα σαιζόν.

 

Η διαπραγματευτική μας ικανότητα αυξάνεται όταν όλοι ακολουθήσουμε ένα ενιαίο μέτωπο. Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε το εκβιαστικό δίλλημα που μας τίθεται: «Η πάμε με τους δικούς μας όρους ή δεν προχωράμε σε συμβόλαια».

 

Αγαπητοί συνάδελφοι, ο αγώνας που δίνουμε όλοι είναι αγώνας επιβίωσης. Γινόμαστε πιο ισχυροί όταν λειτουργούμε με συνεννόηση και ενότητα. Αυτή η κρίση είναι μια ευκαιρία προκειμένου να αλλάξουμε καταστάσεις που χρόνια μας προβληματίζουν και μας δημιουργούν οικονομική δυσχέρεια ως προς τη ρευστότητα των επιχειρήσεών μας.

 

Σας καλώ να λειτουργήσουμε σε ένα κοινό ενιαίο μέτωπο, ευχόμενη ο καθένας από εσάς να συνεχίσει δυναμικά το σκληρό αγώνα επιβίωσης από τα δύσκολα που διανύουμε.

 

Κωνσταντίνα Σβύνου

Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδόχων Κω

Αντιπρόεδρος Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων

γή:  money-tourism.gr

12 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΤΕ Κ ΣΒΥΝΟΥ
    ΑΜΑ ΠΛΗΡΩΝΑΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΞΕΝΟΔΟΧΟΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.

  2. Κλασικοί ξενοδόχοι… Θέλουν να πληρώνονται προκαταβολικά ή το πολύ σε 21 ημέρες και αυτοί να πληρώνουν την επόμενη χρονιά.

  3. πες ότι το καταφέρεται, θα πληρώνεται και εσείς την αγορά με τον ίδιο τρόπο ; αμφιβάλω.Μεχρι τώρα πως πληρωνόσασταν δεν μας λέτε, παντος την αγορά την πληρώνεται όποτε γουστάρετε και ας σας στριμώξουμε λίγο σας χάνουμε από πελάτες και μας την λέτε και από πάνω, σας μάθαμε

  4. οπως στηριξατε το ντοπιο προσωπικο,ετσι θα βοηθησετε κ τωρα!!!απο λογια ειστε πρωτοι!!

  5. ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΘΕΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ.ΕΠΙΣΗΣ, ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΟΤΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΞΕΝΟΔΟΧΟΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΤΟΥΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΟΙ ΞΕΝΟΔΟΧΟΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΟ ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ.

  6. Πολύ σωστά τα λέει η πρόεδρος της ένωσης ξενοδόχων κυρία Σβύνου αλλά το μέγα ερώτημα είναι : οι ξενοδόχοι είναι ενωμένοι?, γιατί πιστεύω ότι με τις τιμές που δίνουν στους τουρ οπερέιτορ το μόνο που καταφέρνουν είναι ο ένας βγάζει το μάτι του άλλου !!!!

  7. Όλοι εσείς που κόπτεστε για τα δεδουλευμένα, και σωστά κάνετε, γιατί αφού στην πιάτσα όλοι ξέρουν τους καλοπληρωτές και τους κακοπληρωτές πηγαίνετε ξανά και ξανά στις επιχειρήσεις που σας αργούν τον μισθό?
    Όλοι εσείς οι προμηθευτές τόσα χρόνια με αυτούς δεν δουλεύετε? Δεν τους έχετε μάθει? Βέβαια το κάνετε γαργάρα και πουλάτε μούρη μόνο στις μικρές επιχειρήσεις που κατά βάση σας πληρώνουν στην ώρα τους.
    Δυστυχώς φέτος οι προμηθευτές έδειξαν το πραγματικό τους πρόσωπο όταν αντί να αξιολογήσουν την ταμειακή συμπεριφορά των πελατών τους, τους έβαλαν σε ένα καζάνι όλους.
    Βέβαια έχει ο καιρός γυρίσματα και όταν δείτε να έρχονται τα κοντέινερ από Αθήνα με προμήθειες τότε θα αρχίσετε τα κροκοδείλια δάκρυα.

    • οι έμποροι στήριξαν και στηρίζουν τους ξενοδόχους χρονια τώρα από το τρόφιμο μέχρι την οικοδομή, έδωσαν πίστωσης μεγαλύτερες από αυτές που έχουν οι ίδιοι δηλαδή χρηματοδότησαν με δικά τους κεφάλαια και αρκετές φορες έφαγαν φέσια με την ελπίδα να κερδίσουν και αυτοί, ο απολογισμός τόσων χρόνων δουλειάς είναι ενδεικτικός, αλήθεια πόσες εμπορικές επιχειρήσεις χρεοκόπησαν; Πολλές από τα φέσια, ξενοδοχεία ελάχιστα πήγαν στην χρεοκοπία …. η επιτυχία θα ήταν η αλληλεγγύη στο νησάκι μας και όλη θα ζούσαμε καλύτερα και όχι επειδή δεν μου κανεις τις χαρες θα κατεβάζω κοντέινερ

    • κατεβάστε κοντέινερ εάν νομίζεται ότι οι Αθηναίοι θα ανεχτούν τους τρόπους πληρωμής σας και τις χαρές που σας κάναμε τόσα χρονια, χάρη θα μας κάνετε ….λίγοι και καλοί

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ