Αγαπητοί κύριοι/Αξιότιμες κυρίες
Με ιδιαίτερη χαρά και τιμή η Διεύθυνση, ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Θεατρική ομάδα του 1ου Γυμνασίου Κω σας προσκαλούμε στη θεατρική παράσταση » Υπάρχει και Φιλότιμο» των Σακελλάριου-Γιαννακόπουλου. Οι μαθητές και οι μαθήτριες μας με πολύ μεράκι, δημιουργικότητα, και σκληρή δουλειά καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, ζωντανεύουν επί σκηνής ένα έργο με διαχρονικά και επίκαιρα μηνύματα. Η παρουσία σας θα αποτελέσει μεγάλη τιμή για εμάς και την ισχυρότερη επιβράβευση για την προσπάθεια των παιδιών μας.
Πληροφορίες εκδήλωσης : Ημερομηνία 25 Ιουνίου 2026 ΠΡΩΙΝΉ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ: 12:00 ( ΔΩΡΕΑΝ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ) ΒΡΑΔΙΝΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 20:30 (ΤΙΜΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ 8 ΕΥΡΩ) ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΣ ΟΡΦΕΑΣ ΚΩ. Σας περιμένουμε για να χειροκροτήσουμε μαζί τα παιδιά μας και να στηρίξουμε το έργο του σχολείου μας!
Με εκτίμηση, Πηλιγκός Α. Παναγιώτης
Η παράσταση πραγματοποιείται με την υποστήριξη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γυμνασίου και τα έσοδα θα διατεθούν για την αναβάθμιση και εξοπλισμό της αίθουσας εκδηλώσεων του σχολείου μας. Την παράσταση συντονίζουν οι καθηγήτριες : Γεωργακά Ελένη, Καλύβα Βάσω & Τσολάκη Αναστασία. Σας περιμένουμε!













