ΕΡΕΥΝΑ: Ο πόλεμος στην Ουκρανία συμπιέζει τον όγκο των κρατήσεων στη γερμανική, ταξιδιωτική αγορά

1
1589

Μετά το ξέσπασμα του πολέμου στην Ουκρανία, οι Γερμανοί έχουν γίνει πιο διστακτικοί με τις κρατήσεις για ταξίδια, αφού η αβεβαιότητα φαίνεται να καταστέλλει την επιθυμία για ταξίδια και διακοπές, σύμφωνα με τα ευρήματα έρευνας που διεξήγαγε η ιστοσελίδα Counter-vor9, στην οποία συμμετείχαν περίπου 500 επαγγελματίες από τον χώρο των ταξιδιωτικών πωλήσεων.

Όπως προκύπτει από την πρόσφατη έρευνα, το 48% των συμμετεχόντων δήλωσαν ότι οι κρατήσεις έχουν μειωθεί μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία. Αντίστοιχο περίπου ποσοστό (46%) ανέφερε μικρή μείωση των κρατήσεων και μόλις το 6% κατέγραψε περαιτέρω αύξηση της ζήτησης.

Πολυάριθμα σχόλια προκύπτουν, σύμφωνα με την Counter-vor9, από τους περίπου 500 συμμετέχοντες στην έρευνα, που δείχνουν ότι οι επαγγελματίες του ταξιδιωτικού κλάδου έχουν πολύ διαφορετικές απόψεις για την τρέχουσα κατάσταση. Ενώ ορισμένοι αναφέρουν πτώση των κρατήσεων κατά 85% και έντονη αίσθηση αβεβαιότητας, άλλοι εκπρόσωποι ταξιδιωτικών γραφείων επισημαίνουν ότι μετά από εβδομάδες ισχυρών κρατήσεων τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο, τον Μάρτιο παρατηρήθηκε μια μικρή ύφεση.

Οι συγκεκριμένες αντιδράσεις των πελατών είναι, επίσης, προφανώς εξαιρετικά ετερογενείς. Ορισμένοι συμμετέχοντες στην έρευνα αναφέρουν ότι πολλοί πελάτες έχουν αναστείλει προς το παρόν τις προγραμματισμένες κρατήσεις, λόγω των αβέβαιων προοπτικών που διαμορφώνονται ως συνέπεια της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία. Άλλοι αναφέρουν ότι οι κρουαζιέρες στη Βαλτική Θάλασσα, για τις οποίες η ρωσική πόλη της Αγίας Πετρούπολης -η οποία δεν θα προσεγγίζεται πλέον- αποτελούσε πάντα σημαντικό προορισμό, επηρεάστηκαν ιδιαίτερα. Ενώ, ορισμένοι σχολιάζουν ότι τα ταξίδια προς κάθε είδους προορισμούς ακυρώνονται αδιακρίτως. Ωστόσο, υπάρχουν επίσης πωλητές ταξιδιών που αναφέρουν αμετάβλητο, ικανοποιητικό όγκο ταξιδιωτικών κρατήσεων.

Το κλίμα των πωλήσεων παραμένει θετικό, αλλά οι προσδοκίες υποτονικές

Μια κάπως διαφορετική προσέγγιση αναφέρει η εταιρία συμβούλων Dr. Fried & Partner, σύμφωνα με την οποία ο δείκτης τουριστικού κλίματος πωλήσεων της εταιρίας συνεχίζει να αυξάνεται τον Μάρτιο. Η τρέχουσα κατάσταση στη διανομή ταξιδιών αξιολογείται πιο θετικά από ό,τι τον προηγούμενο μήνα, ενώ, από την άλλη, οι προσδοκίες για το μέλλον είναι υποτονικές.

Ενώ τον προηγούμενο μήνα το 27% των συμμετεχόντων ταξιδιωτικών γραφείων χαρακτήρισε την τρέχουσα κατάσταση ως καλή, τον Μάρτιο το ποσοστό αυτό αυξήθηκε στο 36%. Τουλάχιστον το 46% αξιολογεί ως ικανοποιητική την τρέχουσα κατάσταση στην πώληση ταξιδιωτικών υπηρεσιών, τις οποίες ανέφερε ότι αυξήθηκαν τους τελευταίους δύο μες τρεις μήνες, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, το 86% των ταξιδιωτικών γραφείων.

Εξετάζοντας τους επόμενους έξι μήνες, η πλειονότητα των ταξιδιωτικών γραφείων συνεχίζει επίσης να αναμένει αύξηση, αλλά μικρότερη από τον προηγούμενο μήνα (Μάρτιος: 69%, Φεβρουάριος: 79%). Ένα στα πέντε ταξιδιωτικά γραφεία υποθέτει σταθερή ζήτηση και σε ποσοστό 10% αναμένει πτώση, έναντι 3% που ήταν το συγκεκριμένο ποσοστό τον προηγούμενο μήνα.

Όσον αφορά τα κέρδη, παρατηρείται επίσης ελαφρώς πιο αρνητική στάση, σε σχέση με τον Φεβρουάριο. Το 61% των ταξιδιωτικών γραφείων αναμένει τώρα βελτίωση τους επόμενους έξι μήνες, έναντι του 64% τον προηγούμενο μήνα και το 11% πιστεύει ότι τα κέρδη θα επιδεινωθεί, έναντι 5% τον Φεβρουάριο.

der touristik

Δεν θα υπάρξουν αυξήσεις τιμών διαβεβαιώνει η DER Touristik | Ο επίναυλος, απάντηση (;) στην αύξηση του κόστους των καυσίμων

Πηγή: https://money-tourism.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Οι τουριστικοί πράκτορες διαδίδουν ψευδή κλεισίματα για δική τους διαφήμιση. Είναι τέτοια η ρευστότητα στην αγορά και η αβεβαιότητα οικονομική και πολιτική που τα ταξίδια έχουν μηδενιστεί. Ποιος ταξιδεύει πια με την υποψία ενός γενικευμένου πολέμου και τις μεταλλάξεις μιας φονικής πανδημίας;;

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ