Η Ryanair θέλει να γίνει η «Amazon» των ταξιδιών
Η Ryanair λάνσαρε τo Ryanair Tickets, σε συνεργασία με την Coras, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες να κλείσουν εισιτήρια για τα σόου του London West End.
Mε το Ryanair Tickets, προσφέρονται εισιτήρια για θέατρο, συναυλίες και αθλητικά γεγονότα σε όλη την Ευρώπη στο Ryanair.com. Οι 129 εκατομμύρια επιβάτες της Ryanair τώρα μπορούν να αγοράσουν εισιτήρια για τα μεγαλύτερα show στο West End του Λονδίνου, μέσω του Ryanair Tickets και μέσω της σελίδας Active Trip, χρησιμοποιώντας τις ημερομηνίες και τον προορισμό του ταξιδιού τους.
Η live μουσική του Ryanair Tickets ξεκινάει με το πλέον αναγνωρισμένο ‘Live at Chelsea’, το όποιο είναι διαθέσιμο προς πώληση από 10 Νοεμβρίου, με περισσότερα εισιτήρια για θέατρο, live μουσική και αθλητικά θεάματα να ακολουθούν συντομά. Οι πελάτες μας θα έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν εισιτήρια σε 7 γλώσσες (Αγγλικά, Γαλλικά, Ισπανικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Πορτογαλικά και Πολωνικά) και τρία νομίσματα (Ευρώ, Στερλίνες και Ζλότι) με περισσότερα να ακολουθούν.
Αυτές είναι οι τελευταίες ψηφιακές καινοτομίες της Ryanair στα πλαίσια του 4ου έτους του προγράμματος “Always Getting Better” το οποίο περιλαμβάνει επίσης τη best-in-class εξατομικευμένη ιστοσελίδα, τη νέα ιστοσελίδα για το Ryanair Rooms, το Apple Pay integration, τις πτήσεις long haul της Air Europa οι οποίες είναι διαθέσιμες προς πώληση στο Ryanair.com και τη νέα συνεργασία με το Erasmus Student Network.
Το λανσάρισμα αυτό είναι μία από τις τέσσερις πρωτοβουλίες που παρουσιάστηκαν στην ιστοσελίδα της Ryanair. Παρουσίασε ακόμα μια σημαντική αναβάθμιση στην ιστοσελίδα της Ryanair Rooms, που ξεκίνησε τον περασμένο Οκτώβριο, προσφέροντας στους πελάτες μια ευρύτερη επιλογή ξενοδοχείων, hostels, B&B, επιλογές διακοπών σε ιδιωτικές ιδιοκτησίες. Όταν λανσαρίστηκε, δήλωσε ότι στόχευε να «αναστατώσει την ταξιδιωτική βιομηχανία ακόμα μια φορά». Το κριτήριό της όσον αφορά τη διαμονή είναι ότι πρέπει να προσφέρεται «στις χαμηλότερες δυνατές τιμές».
Η Ryanair ξεκίνησε επίσης μια ειδική κινεζική ιστοσελίδα – www.ryanair.com/cn/zh – επιτρέποντας στους Κινέζους πελάτες της να κάνουν κράτηση στις πτήσεις προς Ευρώπη.
Παράλληλα, έγιναν βελτιώσεις στο εξατομικευμένο προϊόν MyRyanair, που σημαίνει ότι οι επιβάτες μπορούν τώρα να βλέπουν τις προτιμώμενες διαδρομές καθώς και αυτές που έχουν αναζητήσει πιο πρόσφατα, καθώς και προτεινόμενα προϊόντα και υπηρεσίες βάσει του τύπου ταξιδιού.
Ο Greg O’Gorman, Director of Ancillary της Ryanair δήλωσε: “Είμαστε χαρούμενοι για τη συνεργασία μας με τη Coras και για το Ryanair Tickets, το οποίο θα δίνει την ευκαιρία στους πελάτες μας να αγοράζουν εισιτήρια για shows στο West Endόπως τα εξής: Aladdin, Wicked, The Lion King and Les Misérables. Οι πελάτες μας θα επωφεληθούν από τις ανταγωνιστικές τιμές μας. Αρχικά θα υπάρχουν διαθέσιμα εισιτήρια γιαshow στο Ηνωμένο Βασίλειο και μετέπειτα το Ryanair Tickets θα διαθέτει εισιτήρια για event σε όλη την Ευρώπη».
Ο Mark McLaughlin, CEO της Coras δήλωσε: “Τα σχέδια ενός ταξιδιού μπορούν να ξεκινήσουν με την αγορά ενός εισιτηρίου για κάποιο event, είτε είναι για ποδοσφαιρικό αγώνα Premiership, είτε για κάποιον αγαπημένο καλλιτέχνη. Το Ryanair Tickets προσφέρει στους πελάτες μια άνετη και εξατομικευμένη εμπειρία για να έχουν τη δυνατότητα να αγοράζουν εισιτήρια για τα καλύτερα event σε όλη την Ευρώπη.
Για να το γιορτάσουμε, προσφέρουμε μια ειδική τιμή γνωριμίας για όλα τα εισιτήρια θεάτρου για κρατήσεις πριν το Δεκέμβριο, που σημαίνει ότι οι πελάτες μας δεν χρειάζεται να καταβάλλουν υψηλά πόσα όπως σε άλλα ηγετικά στον τομέα τους ticket agencies“.
«Το Ryanair Tickets είναι το τελευταίο βήμα στη διαδρομή μας να γίνουμε η Amazon του ταξιδιού και με αυτές τις νέες ψηφιακές πρωτοβουλίες συνεχίζουμε να βελτιώνουμε όλες τις πτυχές εμπειρίας της Ryanair για τους 129 εκατομμύρια πελάτες μας», δήλωσε ο επικεφαλής μάρκετινγκ της εταιρείας, Kenny Jacobs.