Το «Blue Horizon» εκτός από την δολοφονία του Α.Καρυώτη εμπλέκεται σε έναν ακόμα θάνατο και δύο εξαφανίσεις!

1
845

Τι κρύβεται πίσω από το «μοιραίο» πλοίο;

Η δολοφονία του 36χρονου Αντώνη Καρυώτη δεν ήταν η πρώτη φορά που έφερε στο προσκήνιο, για τους λάθος λόγους το «Blue Horizon, καθώς το πλοίο εμπλέκεται με έναν ακόμα θάνατο και δύο… αγνοούμενους!

Το πλοίο με το «αμαρτωλό» πλήρωμα, που έσπρωξε από τον καταπέλτη στον θάνατο τον Αντώνη Καρυώτη από τον Άγιο Νικόλαο Κρήτης, έχει απασχολήσει και στο παρελθόν για επίσης «βαριά» περιστατικά.

Κι όταν λέμε «βαριά», εννοούμε θανάτους και εξαφανίσεις!

Ήταν το 2015 η πρώτη φορά που το Blue Horizon απασχόλησε την επικαιρότητα.

Τότε, ένας αλλοδαπός επιβάτης εξαφανίστηκε μυστηριωδώς από το πλοίο που εκτελούσε εκείνη τη νύχτα το δρομολόγιο Ηράκλειο-Πειραιάς.

Όπως ανέφερε σχετικό δημοσίευμα της εποχής: «Το πλοίο έφτασε στις 6.40 το πρωί στον Πειραιά, αλλά εκεί ένας φίλος τού άφαντου αλλοδαπού επιβάτη ανέφερε στο πλήρωμα και σε στελέχη του Λιμεναρχείου ότι δεν τον είχε δει από τα μεσάνυχτα της Δευτέρας.

Ακολούθησαν εκτεταμένες έρευνες μέσα στο πλοίο, αλλά ο επιβάτης δεν εντοπίστηκε πουθενά. Αμέσως μετά άρχισαν οι έρευνες με ελικόπτερο και δύο πλωτά του Λιμενικού, σε θαλάσσια περιοχή δυτικά των Κυκλάδων, όπου βρισκόταν το πλοίο μετά τις 12 τα μεσάνυχτα, αλλά δεν υπάρχει αποτέλεσμα».

Η επόμενη ήταν τον Μάιο του 2018, όταν ένας 25χρονος δεν κατέβηκε ποτέ από το πλοίο, με τις πληροφορίες να αναφέρουν πως έπεσε στη θάλασσα.

Τι ανέφεραν εκείνη την εποχή

«Κανένα ίχνος ζωής δεν υπάρχει για έναν 25χρονο άνδρα που έπεσε στη θάλασσα το βράδυ από το «Blue Horizon», λίγα μόλις λεπτά μετά την αναχώρησή του από το λιμάνι του Πειραιά με προορισμό το Ηράκλειο.

Οι συνθήκες της πτώσης δεν έχουν αποσαφηνιστεί, ενώ οι έρευνες για τον εντοπισμό του νεαρού άνδρα συνεχίζονται.

Μετά το συμβάν, το πλοίο επέστρεψε στο λιμάνι του Πειραιά, απ’ όπου είχε αποπλεύσει, ενώ με καθυστέρηση ξεκίνησε τελικά το δρομολόγιό του για την Κρήτη.

Σύμφωνα με μαρτυρίες επιβατών του πλοίου, τον άνδρα είδαν επιβάτες του πλοίου να πέφτει στη θάλασσα και να κολυμπάει προς κάποιο σημείο του λιμανιού, λίγο πιο μακριά από εκεί όπου συγκεντρώνονται τα επιβατηγά πλοία στον Πειραιά.

Στο σημείο όπου υπολογίζεται ότι κατευθυνόταν έσπευσαν δύο περιπολικά, χωρίς όμως να εντοπίσουν τον 25χρονο.

Στις έρευνες συμμετέχουν δύο περιπολικά σκάφη του Λιμενικού, καθώς και χερσαίες δυνάμεις. Το »Blue Horizon» κατέπλευσε σήμερα το πρωί στο Ηράκλειο με καθυστέρηση περίπου δύο ωρών, λόγω των ερευνών».

Ο θάνατος ενός εργαζόμενου του πλοίου, πριν 3 μόλις χρόνια, το 2020, είχε σκεπάσει με ένα πέπλο θλίψης τον χώρο της ναυτιλίας.

Ένας 30χρονος ναυτικός έχασε τη ζωή του πάνω στο blue Horizon, ύστερα από έκρηξη στο μηχανοστάσιο του πλοίου.

Όπως ανέφεραν τα δημοσιεύματα: «Υπέκυψε στα τραύματά του ο 30χρονος ναυτικός που τραυματίστηκε από την έκρηξη στο πλοίο »Blue Horizon» στην Κρήτη. Ο τραυματισμένος (σ.σ.: γ’ μηχανικός) έφερε εγκαύματα και είχε κριθεί απαραίτητο να διασωληνωθεί και να μεταφερθεί στην εντατική».

Η έκρηξη στο μηχανοστάσιο προήλθε από διαρροή ατμού.

Περνώντας στη σήμερα, την Τρίτη της 5ης Αυγούστου, το βράδυ, ο ύπαρχος του πλοίου «Blue Horizon» έσπρωξε επανειλημμένως τον 36χρονο με καταγωγή από τον Άγιο Νικόλαο Κρήτης, μέχρι που έπεσε από τον καταπέλτη του πλοίου στην αφρισμένη θάλασσα στο λιμάνι του Πειραιά, με συνέπεια να χάσει τη ζωή του.

Οι 4 κατηγορούμενοι -πλοίαρχος, υποπλοίαρχος, ύπαρχος και ναύκληρος- αντιμετωπίζουν βαρύ κατηγορητήριο.

Η εταιρεία στην οποία ανήκει το πλοίο αποφάσισε πλέον να αποσύρει το μοιραίο πλοίο από τη γραμμή Ηράκλειο-Πειραιάς.

Με τέτοια σκοτεινή ιστορία ήταν μάλλον φυσιολογική εξέλιξη.

Ίσως εμφανιστεί πάλι με άλλο όνομα σε κάποια άλλη γραμμή με το σκεπτικό ότι θα έχει «εξαγνιστεί».

pronews.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Όλοι εμείς από το νησί που ταξιδεύουμε για Πειραιά ή από Πειραιά, επιβάτες και με οχήματα, με τα πλοία της BLUE STAR ή οποιασδήποτε άλλης Εταιρείας, να ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ και να μαθαίνουμε ώστε να είμαστε βέβαιοι ότι οι καταπέλτες έχουν κλείσει/ανοίξει πρίν τον απόπλου/κατάπλου. Οι καμαρώτοι στην σκάλα/ασανσέρ έχουν VHF, μπορούν να επικοινωνήσουν. Ιδιαίτερα των ΙΧ που τα στέλνουν πλώρα στα γκαραζ 1 και 2 (BLUE STAR 2). Πολλές φορές έχουμε μείνει και 40 λεπτά στα υπόγεια μέχρι να φύγουν τα φορτηγά από επάνω και να ανοίξει ο καταπέλτης ανόδου (άνοιξη). Πολλοί από εμάς, δεν ξέρω γιατί, βάζουν εμπρός τις μηχανές και πνίγεσαι στα καυσαέρια. Η ευθύνη στο Λιμεναρχείο και την BLUE STAR για ότι συμβεί, γκέκε……………….

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ