Oι Δήμοι θα αποφασίζουν για την κίνηση των τετράτροχων μοτοσικλετών στο ασφαλτοστρωμένο οδικό δίκτυο των ορίων τους, σύμφωνα με τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή.
Με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου θα προσδιορίζεται ο ανώτατος αριθμός των παραπάνω οχημάτων, που μπορούν να κυκλοφορούν. Οι αποφάσεις αυτές επανεξετάζονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα που ορίζονται από τους οικείους Δήμους και πάντως δεν μπορούν να είναι μικρότερα των πέντε (5) ετών.
Αν ο αριθμός των αιτήσεων, που θα υποβάλλονται υπερβαίνει την κυκλοφοριακή ικανότητα διενεργείται πλειοδοτική ή και με βάση τα κριτήρια και τους όρους που προβλέπει η σχετική υπουργική απόφαση, διαδικασία επιλογής, από τον οικείο Δήμο, για την επιλογή των δικαιούχων.
Η τροπολογία του Υπουργείου Υποδομών και μεταφορών κατατέθηκε στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών «Μεταρρύθμιση του θεσμικού πλαισίου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Εμβάθυνση της Δημοκρατίας – Ενίσχυση της Συμμετοχής – Βελτίωση της οικονομικής και αναπτυξιακής λειτουργίας των ΟΤΑ [Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ I»] – Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των ΦΟ.ΔΣ.Α – Ρυθμίσεις για την αποτελεσματικότερη, ταχύτερη και ενιαία άσκηση των αρμοδιοτήτων σχετικά με την απονομή ιθαγένειας και την πολιτογράφηση – Λοιπές διατάξεις αρμοδιότητας ΥΠΕΣ», που συζητείται στη Βουλή.
Με τις προτεινόμενες ρυθμίσεις επιδιώκεται ο εξορθολογισμός του πλαισίου κυκλοφορίας στο ασφαλτοστρωμένο οδικό δίκτυο των τετράτροχων μοτοσικλετών, που είναι εξοπλισμένες με κινητήρα εσωτερικής καύσης με κυλίνδρισμά έως 125 κυβικά εκατοστά, οι οποίες πάντως μπορούν να κυκλοφορούν ακώλυτα στο μη ασφαλτοστρωμένο οδικό δίκτυο (χωματόδρομους κλπ.) για το οποίο άλλωστε έχουν κατασκευαστεί.
Από την άλλη πλευρά οι παρακάτω ρυθμίσεις προτείνονται σε συνέχεια και των διατάξεων του άρθρου 31 του ν. 4530/2018 (Α’ 59), ώστε να προστατευθεί επαρκώς το δημόσιο συμφέρον και συγκεκριμένα να αποφευχθεί η κυκλοφοριακή επιβάρυνση της πόλης, που επέρχεται λόγω της χωρίς όριο κυκλοφορίας των παραπάνω οχημάτων στο ασφαλτοστρωμένο οδικό δίκτυο.
Γι’ αυτό τίθενται για πρώτη φορά ως θεμελιώδη κριτήρια για την κατ’ εξαίρεση κυκλοφορία των παραπάνω οχημάτων στο ασφαλτοστρωμένο οδικό δίκτυο η κυκλοφοριακή ικανότητα και βατότητα του οδικού δικτύου της πόλης και ρυθμίζεται το πλαίσιο καθορισμού τους.
Ψηφίζουν στα τέσσερα οι βουλευτές μιας χρήσης του χωρίς τσίπα ΤΣΙΠρΑ και οι ψεκασμένοι του συγΚΑΜΕΝΟΥ ΜΠΟΥΛΗ και μετά τις αντιδράσεις πασάρουν τα πάντα στην επόμενη κυβέρνηση και στους δήμους… ΨΕΥΤΕΣ, ΛΑΪΚΙΣΤΕΣ, ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΙ που μόνο να κόβουν μισθούς και συντάξεις ξέρουν υπογράφοντας μνημόνια στα τέσσερα και τα πασάρουν στους επόμενους…
ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΤΙΣ ΓΟΥΡΟΥΝΕΣ με κανονιστική διάταξη του Δημοτικού μας συμβουλίου γιατί το πρόβλημα ξέφυγε. Είναι τροχοφόρα ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΔΡΟΜΟΥΣ ΜΕ ΑΣΦΑΛΤΟ. Η κατασκευή τους είναι για αμμώδεις χώρους, για περιοχές με χιόνι και όχι στους στενούς δρόμους του νησιού με πούλμαν, με χιλιάδες ποδήλατα και άλλα οχήματα ανάκατα με δεκάδες τρενάκια που κάνουν επικίνδυνη την κυκλοφορία.
Θα βρουν έστω το κουράγιο που απαγορεύει την άδεια λειτουργίας σε επιχειρήσεις ενοικιαζόμενων κάθε τύπου που δεν έχουν δικό τους χώρο στάθμευσης και γεμίζουν τα πεζοδρόμια και δρόμους;;; Θα εφαρμόσουν οι δήμοι ανώτατο αριθμό γουρουνών για κάθε επιχείρηση;;; Θα ελέγχει η τροχαία την ενοικίαση τους μια τα ενοικιάζουν ακόμα και σε παιδιά χωρίς κανένα δίπλωμα;;; Οι ΝΕΚΡΟΘΆΦΤΕΣ πάντως ευχαριστούν τον ΣφΥΡΙΖΑ και τον ψεκασμένο ΑΝΕΛ, εμείς ΌΜΩΣ εμείς οι ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ περιμένουμε τους ΚΟΛΩΤΟΥΜΠΕΣ στην κάλπη με ΜΑΥΡΟ ΚΑΙ ΔΑΓΚΩΤΟ.
Πότε θα ξυπνήσεις Κυρίτση και θα εφαρμόσεις τον νόμο για τα ενοικιαζόμενα που δεν έχουν παρκινγκ για τα οχήματα τους;;;; . Μέχρι πότε θα αδιαφορείς και κάποια μαγαζιά μερικών μέτρων θα γεμίζουν τους κοινόχρηστους χώρους με αυτά τα επικίνδυνα οχήματα;;;;
ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΥΝ ΟΜΩΣ και έχουν την μεγαλύτερη ευθύνη οι ΤΟΠΙΚΟΙ ΜΑΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΝΕ ΝΑ ΤΙΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΟΥΝ όπως έχουν κάνει πάμπολλοι άλλοι Δήμοι. Επικίνδυνες στην οδήγηση και για τους υπόλοιπους στο προσπέρασμα τους και τόσα χρόνια αντί να τις απαγορεύσουν έχουν αφήσει το πρόβλημα να διογκωθεί.
Είναι ακατάλληλες για το οδικό δίκτυο της Κω. Είναι ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΟΧΗΜΑΤΑ που ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΙ ΤΙΣ ΝΟΙΚΙΑΖΟΥΝ ΣΕ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΔΙΠΛΩΜΑ. ΟΜΩΣ ΚΑΙ Η ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΗ, δεν την ενδιαφέρει και δεν κάνει κανένα έλεγχο στις επιχειρήσεις που εγκληματούν όταν τις δίνουν σε ανήλικους και χωρίς δίπλωμα ενώ έχει καταγγελίες και το ξέρουν ακόμα και οι αγροφύλακες. ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ για να τραβήξει αυτιά ή και αυτός σφυρά κλέφτικα και κάνει τα μπάνια του «εργαζόμενος»… Ο παλιός ΚΥΡΙΤΣΗΣ που ξέραμε θα είχε ασχοληθεί με το θέμα και θα είχε φέρει δημοτική κανονιστική διάταξη για την απαγόρευση κυκλοφορίας τους… όχι όμως αυτός που μαλάκωσε σαν λουκουμάς μελωμένος…
Και απαντούν οι Γουρουνάδες: Και τις γουρούνες και τα ενοικιαζόμενα που θα τα βάλουμε Κυρίτση;;; Είσαι κακόψυχος, θέλεις να κλείσουν τα μαγαζιά μας; Μας γέμισες τρενάκια που πάνε σαν πασπακίνες και σε πείραξε ο μοναδικός χώρος παρκινγκ που υπάρχει στην περιοχή για τα οχήματα μας.