Μ. Γιωργαλλής: Οι κακοτεχνίες και οι προχειρότητες στην κατασκευή τεχνικών έργων και τα έργα που βρίσκονται σε μακροχρόνια στασιμότητα

2
263

Οι κακοτεχνίες   και  οι   προχειρότητες   στην  κατασκευή   τεχνικών   έργων  και  τα  έργα  που  βρίσκονται   σε μακροχρόνια  στασιμότητα   στην  κοινότητα    Ασφενδιού.

 

 Άραγε  πρόκειται  για  παράληψη  εποπτείας  εργασιών  η  κακοτεχνία  στην  κατασκευή   των έργων  του  δήμου μας  που  πληρώνονται  από  το  υστέρημα  του  Κωακού   λαού   ;;

Ο Δήμαρχος  οφείλει  ως  ανώτατος  πολιτικός  προϊστάμενος  του  δήμου  όλων  των υπηρεσιών  να  ελέγχει  και  ο ίδιος  πριν  την  παραλαβή  κάθε  έργου  εάν   παραδίδεται στην  ορθή   τεχνική   προδιαγραφή  βάση  της  μελέτης   πόσο  μάλιστα  έχοντας   και  την  γνώση  επί  του αντικείμενου  τεχνικών  κατασκευών.  

<    Ο  ΔΡΟΜΟΣ  ΣΤΟ  ΤΙΓΚΑΚΙ   ΕΙΧΕ ΤΗΝ  ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ  .  >    

Ένα γιατί  και  μια απορία   όχι μόνο  από  εμένα  αλλά  και  από  αρκετούς   συνδημότες  και επαγγελματίες  ευρύτερης  περιοχής  στο  Τιγκάκι  για  το  τι συμβαίνει   επιτέλους   στον  δρόμο  που παραδόθηκε  πριν  από  4 χρόνια .

 Δυστυχώς  στο  ίδιο  έργο  θεατές  ,   μετά  το  πέρας   κάθε  τουριστικής   σεζόν  ο δρόμος   βρίσκεται   σε  διάλυση  , ο δήμος  επισκευάζει  και ξανά  επισκευάζει  κάθε  χειμώνα  ένα  έργο   που παρέλαβε   από  έναν  εργολάβο  και   μάλλον  το  χρυσοπληρώνουμε  ξανά  και   ξανά ,   οι φωτογραφίες  που  σας   παραθέτω   δεν  είναι  από  τον  πόλεμο  στην  Ουκρανία  η  την  Λωρίδα  της  Γάζας   αλλά  από  το  αγαπημένο  μας  Τιγκάκι 7/12/25.

                            ( ΕΙΝΑΙ  ΠΡΟΦΑΝΕΣ  ΟΤΙ  ΚΑΤΙ  ΔΕΝ  ΠΑΕΙ  ΚΑΛΑ ΕΔΩ  )

Επισήμανση:  Σε  στασιμότητα    βρίσκεται   η  πρόταση  που  είχα   καταθέσει  το 2019  ως πρόεδρος  μαζί   με την ομόφωνη  απόφαση   κοινοτικού  συμβούλιου   για την  ανακατασκευή    πεζοδρομίου   και   νέο  ηλεκτροφωτισμό ,  καθώς  και την ασφαλτόστρωση  από  την  ταβέρνα   όνειρο  έως   τα φανάρια  στη  διασταύρωση  για  Τιγκάκι θα  ήταν  η   δεύτερη  φάση  του   έργου   που  βάζαμε  ως  κοινότητα   μετά  την  ανάπλαση  πλατειάς .        

<  ΔΡΟΜΟΣ   ΤΙΓΚΑΚΙ –ΜΑΡΜΑΡΙ   >  

Έχουν  περάσει   λίγοι   μήνες   από  την  παράδοση  του   έργου  ασφαλτόστρωσης   Τιγκάκι  – Μαρμάρι    και  πριν  ακόμα   χειμωνιάσει   και  χωρίς  να έχουμε   κίνηση   βαρέων  οχημάτων    αυτήν   την  περίοδο   ο δρόμος   σε πολλά  σημεία  έχει   καθίζηση  που  ταυτόχρονα  δημιουργούν  σαμαράκια   επικίνδυνα  για  οδήγηση   και  αποκολλήσεις    ασφάλτου .  Ούτε  και εδώ  όπως  φαίνεται  και  στις  εικόνες  δεν  πρόβλεψαν  ένα  τοιχίο  αντιστήριξης   και  άφησαν  τα  χώματα  πρανές   μόνα  τους  με αποτέλεσμα  με  την  πρώτη  βροχή  να  υποχωρούν !!.        

        ( ΕΙΝΑΙ  ΠΡΟΦΑΝΕΣ  ΟΤΙ  ΚΑΙ ΕΔΩ  ΚΑΤΙ  ΔΕΝ  ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ  )

Επισήμανση  :  Ο  δρόμος  πραγματικά   αν και υλοποιήθηκε  δυστυχώς  δεν  ακουστήκαμε  ούτε  εγώ  ούτε  το  κοινοτικό   συμβούλιο   καθώς  η πρόταση  μου και  πρόταση  μας  προς  τον  δήμαρχο  τότε  ήταν  η συνέχιση  πεζοδρομίου  και  ηλεκτροφωτισμού  προς  Μαρμάρι   από εκεί  που είχε  σταματήσει   στο  Τιγκάκι .   π.χ. διατηρηθήκαν  τα  παλαιωμένα  φωτιστικά   τύπου  ΔΕΗ   που είναι  μη επαρκή   για έναν  δρόμο  με πολύ κυκλοφορία   ιδιαίτερα  το καλοκαίρι.  

 

<   ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ  ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΩΝ   ΖΗΠΑΡΙ .  >

 

 

Έχουν   περάσει  4 χρόνια  από την  ημέρα   που  ανακοινώθηκε     η κατασκευή   νέων πεζοδρομίων  στο Ζηπάρι  εντός  σχεδίου ,  ο εργολάβος  ξεκίνησε  πριν  4 χρόνια  για  λίγες  μέρες   έκανε  3 πεζοδρόμια  μικρού  μεγέθους  και   ξαφνικά  οι  εργασίες   σταμάτησαν!!

 Σήμερα  επανεμφανίστηκαν   συνεργεία  μετά  από  4 χρόνια  ξανάρχισαν  εργασίες    οι οποίες    λειτουργούν  σε  ρυθμό χελώνας  με άγνωστο  φυσικά   χρονοδιάγραμμα υλοποίησης   και  μέσα  σε αυτό  σας  παραθέτω  Φώτο  κατασκευή   πεζοδρομιού  τεχνολογίας  2025 τα  σχόλια  δικά  σας !!  

Προσπαθώ  να καταλάβω   πόσο  χρονοδιάγραμμα   χρειάζεται  μια τεχνική  εταιρία άραγε   να υλοποιήσει  ένα έργο?  Φτάνουμε  στο  σημείο  η κατασκευή  πεζοδρομίων  μέχρι  να υλοποιηθεί   να πιάνουμε  τα  5 χρόνια   και  οδεύουμε   προς  6  !!!   

( ΕΙΝΑΙ  ΠΡΟΦΑΝΕΣ  ΟΤΙ  ΚΑΙ  ΕΔΩ  ΚΑΤΙ   ΔΕΝ ΠΑΕΙ  ΚΑΛΑ   ΑΛΛΗ  ΜΙΑ  ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ  )

  Επισήμανση :   Η ομόφωνη  απόφαση   κοινότητας   και η πρόταση   μου το 2019  ήταν  ξεκάθαρη  που  καταθέσαμε  τότε    στον  δήμαρχο  και   έβρισκε  σύμφωνο  και τον  ίδιο :  

  Η    κατασκευή   νέων   πεζοδρομίων  με  ηλεκτροφωτισμό   σε όλο  το εντός σχεδίου  στο  Ζηπάρι   και  προτείναμε  να  γίνει  σε δυο φάσεις    2  ξεχωριστές   μελέτες   η κατασκευή   στην  βόρεια   πλευρά  πρώτα    και  μετά  στην   Νότια.

  <   ΔΡΟΜΟΣ   ΜΙΝΙΕΡΑ  >  

Λίγο   πριν  τις εκλογές   του  2023  ο δήμος  Κω    πραγματοποιεί    ασφαλτόστρωση   500 μέτρων  σε ένα κομμάτι  του δρόμου στη  Μινιέρα    ενώ  στην  πραγματικότητα   ο δρόμος   σε  όλο  το μήκος   βρίσκεται   σε  κακή   κατάσταση !!

 ( ΕΙΝΑΙ  ΠΡΟΦΑΝΕΣ  ΟΤΙ  ΚΑΙ   ΕΔΩ  ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΗ   ΜΙΑ   ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ  )

Επισήμανση :

Η πρόταση   μου  ως  πρόεδρος  το 2019   και   η  ομόφωνη  απόφαση   κοινότητας   που δεν εισακούστηκε  δυστυχώς  ήταν  η εξής :

  1. Την  διάνοιξη  δρόμου  σε  όλο   το μήκος   όπου    μπορεί  να γίνει   παρέμβαση  καθώς  και  σε ένα συγκεκριμένο   σημείο  που  ο  δρόμος    είναι  στενός  και  επικίνδυνος  να  γίνει  τοιχίο   αντιστήριξης   και  ταυτόχρονα   επέκταση  και  διάνοιξη   βλέπε  Φώτο του   σημείου !  
  2. Την τοποθέτηση     Μεταλλικών   Στηθαίων  Ασφαλείας   
  3. Την διαγράμμιση  
  4. Τεχνητά   Κανάλια  Απορροής  Ομβρίων  στην  άκρη  του δρόμου
  5. Σύγχρονο  ηλεκτροφωτισμό   σε όλο το μήκος
  6. Ασφαλτόστρωση σε  όλο  το μήκος
  • Η παραπάνω   προτάσεις  /  παρεμβάσεις   προέβλεπαν  να  ξεκινούν  από  τον   επαρχιακό   δρόμο   έως το   δημοτικό   σχολειό  στο  Λαγούδι .

-Ένας  δρόμος  με την  μεγαλύτερη  κυκλοφορία   προς το  ορεινό  Ασφενδιού   θα έπρεπε  να είναι ασφαλής   και  αντάξιος   του  πρώτου  τουριστικού   προορισμού   στο νησί  μας !   

 

< ΗΛΕΚΤΡΟΦΩΤΙΣΜΟΣ  ΚΑΙ  ΑΠΟΚΑΤΣΤΑΣΗ  ΒΑΤΟΤΗΤΑΣ  ΔΡΟΜΟΥ ΑΠΟ  ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑ  ΕΩΣ  ΖΙΑ .   >

 

Πραγματοποιήθηκε  η ασφαλτόστρωση  λίγο  πριν τις εκλογές  2023 χωρίς  της απαραίτητες   παρεμβάσεις   με αποτέλεσμα   κάποια  σημεία  να έχουν  υποστεί καθίζηση!!  

                ( ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ  ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΕΙ  ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ  )

Επισήμανση : Η πρόταση   μου και η ομόφωνη   απόφαση   κοινοτικού  συμβούλιου   περιελάμβανε   την  άμεση  αναγκαιότητα   ηλεκτροφωτισμού  από την Ευαγγελίστρια   έως  την  Ζιά  καθώς  στο συγκεκριμένο  σημείο  υπάρχει  πλήρη συσκότιση  ,  δυστυχώς  ούτε   εδώ    δεν  εισακουστήκαμε  με αποτέλεσμα  να γίνει  ο δρόμος   ασφαλτόστρωση  και  όταν  χρειαστεί   να γίνει  κάποια   στιγμή  νέος   ηλεκτροφωτισμός  θα  σκάψουμε  ξανά   την  νέα  άσφαλτο !!

 

(  ΔΡΟΜΟΣ  ΣΤΡΟΦΕΣ   –  ΕΚΛΗΣΙΑ  ΑΝΛΗΨΕΩΣ  ΖΗΠΑΡΙ  ΕΩΣ  ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑ    )   

 

                             Αρμοδιότητα :   Περιφέρειας    Επαρχείου  ΚΩ  

              Επισήμανση  :  Πρόταση  μου το 2019 και  Ομόφωνη  απόφαση  κοινότητας   για :

  • την διάνοιξη  δρόμου   σε όποια  σημεία  χρήζει  απαραίτητα  καθώς   και στην  αποκατάσταση   παλαιών   επικίνδυνων  μικρών  γεφυριών  .
  • Την τοποθέτηση     Μεταλλικών   Στηθαίων  Ασφαλείας
  • Σύγχρονο  ηλεκτροφωτισμό   σε όλο το μήκος
  • Την διαγράμμιση

Στο συγκεκριμένο   σημείο  είχα   βρεθεί  το 2023  με τον  κύριο   περιφερειάρχη     και  την κ.α  έπαρχο   Κωνσταντίνα  Σβύνου    όπου και   είχαν   και  έχουν   θετική  εισήγηση   και   πρόθεση  για το συγκεκριμένο  έργο  !!  

-Πιστεύω  ότι  η κοινότητα   Ασφενδιού  και ο  δήμος   Κω  θα πρέπει   να συζητήσουν   και  να  συνεργαστούν   με την  περιφέρεια  έτσι  ώστε να ολοκληρωθεί  ένα έργο   που  θα  είναι  αντάξιο   για τον  πρώτο   τουριστικό προορισμό   των  χιλιάδων   επισκεπτών μας .

 

– Ο δήμος  Κω   πρέπει   να αξιοποιήσει   ένα  πολύτιμο  χρηματοδοτικό  εργαλείο που λέγεται   Περιφέρεια , από  μια καλή   συνεργασία   όλοι κερδίζουν   έξω  από κομματικές παρωπίδες ,  παραταξιακές     ταμπέλες   και  λίγο το  εγώ του  δήμαρχου  να γίνει  εμείς ‘’,   η  Κως   μπορεί  και  της  αξίζει  να  γίνει   νικήτρια  στην    ανάπτυξη   και  στα  μεγάλα   έργα !!  

 

  • Δεν  θα αμφισβητήσω  την  όποια   προσπάθεια  του δήμου  όμως  θα πρέπει   να    υπάρχει   μια       σοβαρή   και   αυστηρή    επιτήρηση   και  έλεγχος      απέναντι     στον   κάθε   εργολάβο  που  αναλαμβάνει   ένα   έργο  ,  ο  δήμος   επίσης  να  ιεραρχεί  σωστά    ποια  έργα  θα προτάσσονται  οργανωμένα  και ολοκληρωμένα !!

 

  • Ναι  λοιπόν  στα  μεγάλα  έργα!!   Όχι   στην  τσαπατσουλιά   και  την προχειρότητα  τους !!  

 

                 Πολλές  ευχές  για  χαρούμενες   γιορτές   με υγεία   σε όλο τον κόσμο !!  

                                                    ΑΣΦΕΝΔΙΟΥ  07/12/2025

                                                   ΓΙΩΡΓΑΛΛΗΣ   ΜΙΧΑΛΗΣ    

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΑΝΤΕ ΜΙΧΑΛΑΚΙ.
    ΓΥΡΝΑ ΞΑΝΑ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΝΙΚΗΤΑΡΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΙΚΗΤΡΙΑ ΚΑΙ ΘΡΙΑΜΒΕΥΤΡΙΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2028.
    ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΡΓΟΛΑΒΙΕΣ, ΚΑΙ ΤΙ ΝΟΜΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
    ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΟΤΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΝΙΚΗΤΑΡΑ, ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΕΡΓΑ,.
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΗ ΣΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΕΠΙ ΚΥΡΙΤΣΗ.
    300 ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΤΙΚΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΔΙΚΑΙΟΥ Ο ΚΥΡΙΤΣΗΣ, ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ,
    ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ Ο ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ.
    ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

Γράψτε απάντηση στο Τσαντίρι Μαχαλάς δήμος Ακύρωση απάντησης