Επειδή το αυτονόητο δεν είναι συχνό φαινόμενο, γι αυτό και χρίζει επισήμανσης και πολλών συγχαρητηρίων. Διαβάστε πως έγιναν τα πράγματα στο Κάρντιφ.
Ο chef Lee Skeet, ο οποίος είναι ιδιοκτήτης τoυ εστιατορίου Cora, είδε μια υπάλληλό του και σερβιτόρα ιδιαίτερα αναστατωμένη, καθώς αλαζονικοί πελάτες της είχαν φερθεί σα να ήταν… τίποτα. Με απίστευτη αγένεια.
Ο 35χρονος πήγε απευθείας στο τραπέζι τους και του πήγε στο άτομο που είχε κάνει την κράτηση και του είπε πως θα του επέστρεφε τον λογαριασμό του τραπεζιού (ήταν 1.000 λίρες δηλαδή 1.170 ευρώ περίπου) κρατώντας φυσικά τις 100 λίρες που είναι το φιλοδώρημα με την προϋπόθεση να μην πατούσαν ποτέ ξανά το πόδι τους στο εστιατόριό του.
Βέβαια, άλλαξε απευθείας γνώμη και είπε να δώσει όλο τον λογαριασμό του τραπεζιού στη σερβιτόρα.
«Είχαμε ένα τραπέζι με έξι άτομα χθες το βράδυ. Έφτασαν αργά και όταν μπήκαν μέσα δεν ήταν πολύ καλοί στη συμπεριφορά τους. Ήταν πλούσιοι αλαζόνες» είπε ο Lee και συνέχισε: «Είμαι ευγνώμων για κάθε πελάτη που έχουμε, αλλά αυτοί ήταν απλώς μ@λ@κ#ς από την πρώτη στιγμή.
Εκείνη την ώρα ήμασταν μόνο εγώ και η σερβιτόρα στο εστιατόριο. Είναι πραγματικά σαν κόρη μου επομένως είμαι πολύ προστατευτικός. Όταν ήρθε στεναχωρημένη και μου είπε πως της μίλησαν και ότι ένας από αυτούς την άρπαξε από το χέρι λίγο επιθετικά. Με στενοχώρησε πολύ. Έχω ήδη μια κόρη».
Παρά το γεγονός ότι είχαν ακόμα ένα μπουκάλι κρασί κλειστό, που δεν είχαν πιει, ο Lee τους έδιωξε από το μαγαζί. Μάλιστα έστειλε σε αυτόν που έκανε την κράτηση και ένα mail αλλά απάντηση δεν έλαβε.
«Μου ανέφερε μερικά πράγματα που συνέβησαν όλη τη νύχτα, για το πώς δεν την σεβάστηκαν και το πώς της μιλούσαν. Πίστευαν πως είναι καλύτεροι από αυτήν. Της μιλούσαν σα να μην ήταν τίποτα. Πριν ακόμα το πρώτο πιάτο είχαν ήδη πιει επτά μπουκάλια κρασί, άρα ήταν πολύ επιθετικοί».
Τέλος, είπε: «Άλλαξα γνώμη για την επιστροφή των χρημάτων. Ό,τι ξόδεψαν θα το δώσω στη σερβιτόρα».
daynight.gr