Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η γιορτή λήξης του Παιδικού Σταθμού Ζηπαρίου «Χαμογελούπολη»

0
12

Μέσα σε κλίμα χαράς, συγκίνησης και καλοκαιρινής διάθεσης ολοκληρώθηκε το βράδυ της Παρασκευής η γιορτή λήξης
της σχολικής χρονιάς του Δημοτικού Παιδικού Σταθμού Ζηπαρίου «Χαμογελούπολη», στο Θεατράκι Ευαγγελίστριας.
Οι μικροί μαθητές παρουσίασαν ένα όμορφο πρόγραμμα με τραγούδια, παιχνίδια και δράσεις, αποσπώντας το θερμό χειροκρότημα γονέων, συγγενών και φίλων που κατέκλυσαν τον χώρο.

Το «παρών» έδωσαν ο Αντιδήμαρχος Παιδείας, Βρεφονηπιακών Σταθμών και Αθλητισμού Παναγιώτης Χατζηχριστοφής, καθώς και η Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Περιβαλλοντικής Διαχείρισης Κατερίνα Χατζηθωμά – Κυπραίου καθώς και ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Ασφενδιού, Σεβαστιανός Παρβέρης.

Ιδιαίτερα συγχαρητήρια αξίζουν στην υπεύθυνη διευθύντρια του Δημοτικού Παιδικού Σταθμού Ζηπαρίου, Ελένη Διακοπαναγιώτη, καθώς και σε όλες τις δασκάλες και το προσωπικό του σταθμού για την άψογη οργάνωση της εκδήλωσης και τη συνολική τους προσφορά κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

Η γιορτή έκλεισε με χαμόγελα, αναμνηστικές φωτογραφίες και τις καλύτερες ευχές για ένα όμορφο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι για όλα τα παιδιά.

Πηγη: https://www.kostv.gr/

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ