Πέθανε ξαφνικά ενώ περπατούσε με φίλο του στον δρόμο

2
14073

Τώρα ΚΑΤΑΡΡΕΟΥΝ και στον δρόμο!

“Φεύγουν” με όλους τους πιθανούς και απίθανους τρόπους και δεν επανέρχονται ποτέ.

Ένας 61χρονος άνδρας έχασε χθες το βράδυ (περί τις 22:00)τη ζωή του στο Αγρίνιο, ενώ περπατούσε με φίλο του στο κέντρο της πόλης.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες από το agriniotimes, ο άντρας ξξαφνικά ένιωσε ξαφνική αδιαθεσία και κατέρρευσε.

Αμέσως περίοικοι κάλεσαν το ΕΚΑΒ που έφθασε στο σημείο και τον παρέλαβε χωρίς τις αισθήσεις του.

Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Αγρινίου ,ωστόσο οι προσπάθειες των γιατρών να τον επαναφέρουν στη ζωή απέβησαν μάταιες.

Αναμένεται η νεκροψία-νεκροτομή για να διακριβωθούν τα αίτια του θανάτου του.

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Τι είναι αυτά που αιωρούνται στον αέρα; Δεν είναι τις πάσι γνωστό, ότι το Viagra της Pfizer προκαλεί καρδιολογικά; Και κάτι καταδίκες εναντίον της συγκεκριμένης εταιρείας και για άλλα σκευάσματα της, με μεγάλες αποζημιώσεις μάλιστα, για καρδιολογικά δεν ήταν; Κόψτε λοιπόν τα ΓΑΛΑΖΙΑ ΧΑΠΙΑ (και το Γαλάζιο Σανό επίσης) και θα μακροημερεύσετε! Και ας προσευχηθούμε όλοι, να εξελίξει το συντομότερο και το mRNA εμβόλιο κατά του Καρκίνου ο Άλμπερτ Μπουρλά.

    • Μηπως γνωριζεις ποσα προβληματα μπορει να εχει ενας 61χρονος? ΑΠΕΙΡΑ. Το μεγαλο προβλημα το εχεις ΕΣΥ ΚΟΠΑΝΕ.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ