Φαίνεται ότι κάτι δεν πήγε καλά με το κατσικάκι του Δεκαπενταύγουστου κι έτσι χρειάστηκε να τρέξει τρεις φορές σήμερα το ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ διακομίζοντας στο Νοσοκομείο Κω τρία μέλη της ίδιας οικογένειας σε διαφορετικό χρόνο.
Όπως διαπιστώθηκε και οι τρεις παρουσίασαν συμπτώματα τροφικής δηλητηρίασης και αντιμετωπίστηκαν με επιτυχία από τους γιατρούς του Νοσοκομείου (ο τρίτος μάλιστα διακομίστηκε έξω από φαρμακείο όπου έσπευσε να ζητήσει βοήθεια).
Περαστικά και ταχεία ανάρρωση σε όλους.











![Κυλλήνη: Η δραματική στιγμή που λιμενικοί σώζουν γυναίκα από ΙΧ που πέφτει στη θάλασσα από πλοίο [βίντεο]](https://aegeanews.gr/wp-content/uploads/2019/12/kefalonia-ploio-ginaika-limenikoi-324x160.jpg)