Alpha: Σε απόγνωση οι ψαράδες της Κω από τους λαγοκέφαλους – Εγκαταλείπουν τα καΐκια τους από τα 350 έμειναν μόνο τα 80 σε Νίσυρο & Κω

0
305
Σύμφωνα με όσα καταγγέλλουν οι ψαράδες στο ρεπορτάζ του Alpha, ο συνεχώς αυξανόμενος πληθυσμός του εισβολικού είδους καταστρέφει δίχτυα, καταναλώνει τα αλιεύματα και καθιστά ασύμφορη την αλιευτική δραστηριότητα.
Όπως αναφέρουν, τα τελευταία χρόνια δεκάδες επαγγελματίες έχουν εγκαταλείψει το επάγγελμα, με τα ενεργά αλιευτικά σκάφη να έχουν μειωθεί δραματικά. Πολλοί μάλιστα έχουν αναγκαστεί να αλλάξουν το ωράριο ψαρέματος, ρίχνοντας τα δίχτυα τους τη νύχτα σε μια προσπάθεια να περιορίσουν τις απώλειες.
Οι αλιείς ζητούν άμεσα μέτρα από την Πολιτεία για την αντιμετώπιση του προβλήματος, το οποίο πλέον επηρεάζει ολόκληρο το Αιγαίο.

 

πηγη: kostv.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ