ΕιδήσειςΕν Δωδεκανήσω Άμεση ανταπόκριση του Συλλόγου Νεφροπαθών Κω στην έρευνα της Ε. Καρανίκα για τους απινιδωτές Από aegeanews - 5 Ιούν 2026 1 4354 Κοινοποίηση στο Facebook Μοιραστείτε στο X
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΙΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ. Απάντηση
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΙΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ.