Ορκωμοσία 40 νέων συνοριακών φυλάκων στο Χάνι για τη θωράκιση Κω, Λέρου & Πάτμου

15
7163
Σαράντα νέοι συνοριακοί φύλακες ορκίστηκαν σήμερα Τρίτη 2 Ιουνίου, στο Ιστορικό & Λαογραφικό Μουσείο Κω, οι οποίοι θα ενισχύσουν τις υπηρεσίες της Κω, της Λέρου και της Πάτμου. Την ορκωμοσία τέλεσε ο εφημέριος του Ιερού Ναού Αγίου Γεωργίου Ν.Αλικαρνασσού, π.Αναστάσιος Τσουκνιάς, παρουσία του υποδιευθυντή της Β’ Αστυνομικής Διεύθυνσης Δωδεκανήσου, Δραγουδάκη Αναστάσιου και μελών της Ένωσης Συνοριακών Φυλάκων Δωδεκανήσου. Σημειώνεται ότι οι νέοι συνοριακοί φύλακες που έρχονται να υπηρετήσουν στα νησιά μας από διάφορες περιοχές της χώρας, υπέγραψαν σήμερα σύμβαση ορισμένου χρόνου δωδεκάμηνης διάρκειας.
Ο Υποδιευθυντής της Β’ Αστυνομικής Διεύθυνσης Δωδεκανήσου, καλωσόρισε εγκάρδια στην οικογένεια της Ελληνικής Αστυνομίας τους νέους συνοριακούς φύλακες και τους ευχήθηκε καλή θητεία, συμβουλεύοντάς τους, παράλληλα, να υπηρετούν την πατρίδα πάντοτε με αυταπάρνηση και με το εθνικό φρόνιμα ψηλά! Με χαρά υποδέχθηκε τους »νεοσύλλεκτους» και η Ένωση Συνοριακών Φυλάκων Δωδεκανήσου, δια στόματος του Αντιπροέδρου της, Εμμανουήλ Ζαϊμάκη, ο οποίος τόνισε ότι όλοι τους θα πρέπει να τιμούν τη στολή τους.
Ο κος Ζαϊμάκης, σε δηλώσεις του στην κάμερα του Kos Tv, μετά το τέλος της τελετής ορκωμοσίας, έδωσε πληροφορίες για τη διαδικασία προώθησης των νέων συνοριακών φυλάκων στις υπηρεσίες της Κω, της Λέρου και της Πάτμου και της συνακόλουθης εκπαίδευσής τους ενώ, μαζί με τον Γενικό Γραμματέα της Ένωσης Συνοριακών Φυλάκων Δωδεκανήσου, Χρήστο Κατσάνο, επανέφεραν το ζήτημα της ανάγκης νομιμοποίησης των συνοριοφυλάκων καθώς εκείνοι επιφορτίζονται με το καθήκον της διαφύλαξης των συνόρων των νησιών. Πρόκειται για ένα ευαίσθητο κι απαιτητικό πόστο καθώς η παράνομη μετανάστευση μαίνεται.

Πηγη: https://www.kostv.gr/

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

15 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Καλα κρασιά….!!!!Αντε να δουμε που θα παει ολη αυτή η ιστορία με τη δημιουργία επαγγελματιών ψηφοφόρων, δια του βολέματος σε καίριες θέσεις με καμία, σχεδόν, εκπαίδευση!!!!

  2. Εσείς ψάχνεται να βρείτε γιατί πάμε κατά διαόλου. Γιατί η χώρα σε σαράντα χρόνια θα έχει πληθυσμό 5 εκατομμύρια. Γιατί η παραγωγή είναι τελειωμένη. Οι πολιτικοί μόνο έτσι επιβιώνουν.

  3. όσο πληρώνει η Ευρώπη βάζουν λαό μέσα οι κυβερνώντες.
    θέλω να δω τόσες χιλιάδες συνοριοφύλακες πως θα πληρωθούν από το εθνικό σύστημα σε λίγα χρόνια.
    απλά δεν τους νοιάζει. εφήμερες καταστάσεις.

  4. Ε βέβαια μπάτσους βα πάρουμε να κάνουμε σε κάθε κοινότητα απο πέντε δέκα άτομα αορίστου να υπάρχουν εργάτες στις κοινότητες ουτε λογος

  5. Συνοριοφυλακες στη Κω ;;;;;;;;;; Aφου ο εχθρος ερχετε καθε μερα με καραβια απο την Κρητη. Για ποιον ακριβως λογο θα πληρωνοντε ολοι αυτοι; Ποια συνορα φυλανε που ειναι ολα σαν ξεφραγκο αμπελι; Τι ακριβως θα κανουν σαν υπηρεσια στην Κω;;;;;

  6. Πόσο κ@πρ@να έχετε στο μυαλό σας και πόση χολή θα βγάλετε ακόμα; Δικά μας παιδιά είναι ρεεεεε, συγγενών και φίλων σας.Αντι να πείτε καλή σταδιοδρομία και να ευχηθειτε,σταζετε δηλητήριο.Κοπρομαγκες του πληκτρολογίου…… Αυτοί είστε ρεεεεε….. Μπράβο παιδιά, με υγεία και ευτυχία…

  7. Παιδιά ήρεμα … Όλοι εσείς που λέτε ότι στάζουν χολή … σε καμία περίπτωση δεν έχει κανένας κάτι με τα παιδιά
    γερά να είναι και καλή σταδιοδρομία να έχουν … Προς Θεού
    αλλά βρε παιδιά πράγματι τόσα άτομα τι ακριβώς θα κάνουν ; Όλοι εσείς που τα κόβετε χοντρά γνωρίζετε ακριβώς τι κάνουν αυτά τα παιδιά στα χοτσποτ; βάρδιες…τίποτα άλλο. Ούτε φύλαξη τίποτα
    όλοι ξέρουμε ότι τα καθήκοντά τους είναι πολύ συγκεκριμένα
    μακάρι να μπορούσαν να στελεχώσουν και το τμήμα αλλά … δεν έχει κανένας κάτι με τα νέα παιδιά ίσα ίσα … Με τη συνθήκη αυτή έχουν …

  8. Ρε παιδιά όλα αυτά τα άτομα με τι κριτήρια μπήκαν σε μια θέση μάλλον μόνιμη ;; οι κοπέλες που βλέπω πχ τι ακριβώς θα προσφέρουν στη συνοριακή φύλαξη; Νεαρά κορίτσια χωρίς καν επαφή και γνώμη σε ανάλογο τομέα … …κάποιες ντυμένες λες και θα πάνε για καφέ.. Εκπαίδευση απ όσο γνωρίζω δεν θα έχουν ουσιαστική και θα φέρουν και οπλισμό παρακαλώ
    μα για όνομα Του Θεού …

  9. Για πείτε σε αυτά τα παιδιά πως θα φορέσουν την κανονική στολή των συνοριοφυλάκων (πράσινο) να δούμε ποιός θα κάτσει ;;; οίκοι θα φύγουν νύχτα ,αλλά τρέλα έχουν για το μπλε της αστυνομίας ,δυστυχώς αυτό είναι το κράτος αυτή είναι η πολιτική του !!!!

  10. Για πείτε σε αυτά τα παιδιά πως θα φορέσουν την κανονική στολή των συνοριοφυλάκων (πράσινο) να δούμε ποιός θα κάτσει ;;;θα φύγουν νύχτα ,αλλά τρέλα έχουν για το μπλε της αστυνομίας ,δυστυχώς αυτό είναι το κράτος αυτή είναι η πολιτική του !!!!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ