Αγωνία Καταναλωτών και Επιχειρηματιών!
Η «μεγάλη αναμονή» για την παραλαβή ενός δέματος δεν είναι πλέον μόνο οι γνωστές ουρές έξω από τα καταστήματα. Οι παραδόσεις καθυστερούν πλέον για εβδομάδες, προκαλώντας αγωνία σε επιχειρηματίες και απλούς καταναλωτές.
Η περίπτωση της κ. Μαύρου είναι ενδεικτική: Η Κώα επιχειρηματίας καταγγέλλει πως δέματά της βρίσκονται στην Κω από τις 28 Οκτωβρίου και, παρότι διανύουμε ήδη τη 13η Νοεμβρίου, δηλαδή μετά από 16 και πλέον ημέρες, δεν έχουν παραδοθεί. Μια καθυστέρηση που εκτροχιάζει κάθε έννοια εύρυθμης λειτουργίας.
Και οι εικόνες από το σημείο μιλούν από μόνες τους. Η κάμερα του KOSTV βρέθηκε στην εν λόγω εταιρεία ταχυμεταφορών, όπου η ουρά αναμονής είναι καθημερινό φαινόμενο.
Αν και οι περισσότεροι πελάτες δεν θέλησαν να μιλήσουν μπροστά στην κάμερα, μια κυρία ανέφερε χαρακτηριστικά ότι περίμενε ήδη μία ώρα και είχε ακόμα πέντε πελάτες μπροστά της για να παραλάβει το δέμα της. Όπως δήλωσε η ίδια, αυτή η αναμονή είναι ο κανόνας: μία με μιάμιση ώρα κάθε φορά που έχει δέμα.
Οι καθυστερήσεις αυτές, όπως φαίνεται, οφείλονται στον υπερβολικά αυξημένο όγκο εργασίας, ειδικά ενόψει Black Friday και Χριστουγέννων. Το πρόβλημα παραμένει οξύ, με τους καταναλωτές να ζητούν άμεσα λύσεις.
Προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε με τα κεντρικά της εταιρείας στην Αθηνα για μια απάντηση επί του θέματος, αλλά είμαστε ακόμα στην αναμονή της κλήσης μετά κλασσικής μουσικής…!
πηγη: https://www.kostv.gr


















απαράδεκτη είναι μην στέλνετε με αυτούς άλλες Εταιρείες.