Κατερίνα Γαβαλά: Ουσιαστική ακτοπλοϊκή ενίσχυση στα νησιά της παραμεθορίου

1
1307

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΑΒΑΛΑ: Ουσιαστική ακτοπλοϊκή ενίσχυση στα νησιά της παραμεθορίου.

Για το φλέγον ζήτημα της ουσιαστικής ενίσχυσης των ακτοπλοϊκών συνδέσεων μεταξύ των νησιών της Δωδεκανήσου, αλλά και για την μέχρι σήμερα αποτυχία του αρμόδιου Υπουργείου να υποστηρίξει επιτυχημένα τις ενδονησιωτικες συγκοινωνίες, η υποψήφια Βουλευτής ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ κα Κατερίνα Γαβαλά δήλωσε τα εξής:

«Εκ του αποτελέσματος αντιλαμβανόμαστε ότι η Κυβέρνηση είτε δεν μπορεί, είτε δεν επιθυμεί να στηρίξει έμπρακτα και ουσιαστικά τις εταιρείες που λειτουργούν στα ακριτικά νησιά της παραμεθορίου και έως σήμερα έχουν κάνει κυριολεκτικά τη διαφορά τόσο στην εξέλιξη όσο και στην ενίσχυση του τουρισμού, καθώς και των τοπικών επικοινωνιών.

Η συμπεριφορά του Υπουργείου προς την ΑΝΕ Καλύμνου δημιουργεί  πολλά ερωτηματικά. Σύμφωνα με πληροφορίες, αφού της ζητήθηκαν εξονυχιστικοί έλεγχοι, αφού το Υπουργείο που έκανε αυτούς τους ελέγχους καθυστέρησε να αποστείλει τα όργανά του παρά τις συνεχείς οχλήσεις της εταιρείας,  την παραμονή της λήψης των βεβαιωτικών εγγράφων ασφάλειας και αξιοπλοίας την κήρυξε έκπτωτη. Ταυτόχρονα μεταβλήθηκαν οι όροι του διαγωνισμού αποκλείοντας  την ΑΝΕΚ, τη μοναδική εταιρεία λαικής βάσης.

Είναι μια πραγματικότητα στα Δωδεκάνησα πως οι τοπικές ναυτιλιακές εταιρείες, όσες λειτουργούν  πληρώντας προϋποθέσεις ασφάλειας και αξιοπλοοΐας, έχουν ανάγκη τις επιδοτούμενες γραμμές προκειμένου να ανταπεξέλθουν στα κόστη της χειμερινής περιόδου, όπου εκ των πραγμάτων τίθενται σε «λειτουργία ασφαλείας». Ειδικότερα, για την ναυτιλιακή εταιρεία της Καλύμνου, την ΑΝΕΚ πέραν των πάσης φύσεως συναισθηματισμών, δεδομένου ότι πρόκειται για τοπική επιχείριση λαϊκής βάσης που μάχεται υπό αντίξοες συνθήκες καθ’ όλην την διάρκεια του έτους, εύκολα αντιλαμβανόμαστε ότι η αποτυχία στην νησιωτική πολιτική της Κυβέρνησης είναι εμφανής και η απογοήτευση των νησιωτών μας έντονη.

Να υπογραμμιστεί ότι αυτές οι επιλογές  αφήνουν χωρίς πλοία τα νησιά μας αφού η Αστυπάλαια έμεινε εκτός επιδοτούμενης γραμμής και είναι άγνωστο τι θα συμβεί με τις γραμμές ανάμεσα σε Κω και Καλυμνο.

Πάγια θέση του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ η ενίσχυση του επιχειρείν στην παραμεθόριο, χωρίς καμία έκπτωση στην ασφάλεια και την αξιοπλοΐα, αλλά δίνοντας έμφαση στις ειδικές συνθήκες κάτω απ’ τις οποίες οι νησιώτες μας καλούνται να επιχειρήσουν, έχοντας να αντιμετωπίσουν πέραν των αστάθμητων παραγόντων των τελευταίων ετών (πανδημία, ενεργειακή κρίση) και την κυβερνητική αδιαφορία.

Ήρθε η ώρα να δοθούν απαντήσεις από την σημερινή  κυβέρνηση για τις επιλογές των υπουργών της».

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. pigene doulepse prota apo ola sto noskomomeio… gia tin katantia tou nosokomeiou ftais kai essy oxi mono oi politikoi.Tha pesei Mauro apo edo mexri tin kalimno

Γράψτε απάντηση στο Ανώνυμος Ακύρωση απάντησης