Συγκλονιστική επιστολή μητέρας δυσλεκτικής μαθήτριας για την αντιμετώπιση της κόρης της από «εκπαιδευτικούς» στις εξετάσεις

22
5511

Λοιπόν όλα ξεκίνησαν από την δεύτερη τάξη του δημοτικού, όταν μας ανακοίνωσαν ότι η κόρη μας έχει μια μέτριου βαθμού δυσλεξία..

Σε όλο τον μαθητικό της βίο έδινε τον δικό της αγώνα για να αποδείξει πρώτα στον εαυτό της και μετά στους υπόλοιπους την αξία του να είμαι καλός μαθητής και να μην τα παρατάω.. Φτάνοντας λοιπόν τρίτη λυκείου έπρεπε να δώσει εξετάσεις ως δυσλεκτική πηγαίνοντας από την Κω στην Ρόδο, όπως όλα τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στα Δωδεκάνησα.

Νοικιαζοντας σπίτι, πληρώνοντας εισιτήρια και αρκετά έξοδα που αναγκάζεται να κάνει ο κάθε γονιός.. Και φτάνουμε στις εξετάσεις, που αυτό το παιδί θα πρέπει να εξεταστεί και γραπτά και προφορικά.

Αγχωμένο, καταβεβλημενο, πεινασμένο, διψασμένο μα πάνω από όλα ώρες ξενυχτισμενο να αναρωτιέται αν θα τα πάει έστω και λίγο καλά γιατί δεν πιστεύει στις δυνατότητες του.

Και έρχομαι στην κρίσιμη ώρα γράφει μαθηματικά ένα τρίωρο και μπαίνει στην σειρά για προφορικά και εσύ κύριε καθηγητά που ο Θεός να σε κάνει, ρωτάς τον συνάδελφο, ααα είναι και αυτό το κοριτσάκι ποιος θα το εξετάσει και είναι αργά, έχει περάσει το μεσημέρι και βαριόντουσαν θέλανε να φύγουν, αλλά το παιδί απέναντι κανένας δεν το υπολόγισε…

Ρωτάει από μόνο του τον τρίτο συναδέλφο, κύριε θα με εξετάσετε και απαντάει εγώ δεν έχω πρόβλημα οι άλλοι δύο έχουν. Μένει άφωνη, της δίνουν τα γραπτά τους τα κάνει ανάγνωση, δεν την αναφέρουν καν με το όνομά της και φεύγει…

Βγαίνει έξω από το πρώτο γυμνάσιο Ρόδου με κλάματα και μας λέει δεν ήθελαν να με εξετάσουν, δεν είδαν ούτε το όνομα μου, δεν μου δώσανε την ευκαιρία να πω κάτι παραπάνω γιατί βαριόντουσαν και θέλανε να φύγουν…

Μείναμε άφωνοι και απογοητευμένοι με ένα παιδί να κλαίει γιατί δεν του δώσανε την ευκαιρία να αποδείξει ότι τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες έχουν δικαίωμα στην προσπάθεια για καλύτερα και όχι για χειρότερα…

Βαθιά απογοητευμένη σαν μαμά για αυτούς τους εκπαιδευτικούς, που έπρεπε να είναι πάνω από όλα άνθρωποι και γονείς, πώς θα τους φαίνονταν αν ήταν το παιδί τους;;;;

Μια μητέρα

22 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Με αυτα τα ////// κυρια μου δεν μπαινεις στη διαδικασία να συζητησεις γιατι ειναι καθηγητες μονο κατ ευφημισμο! Κανεις άμεσα καταγγελία επώνυμη στους αρμόδιους φορείς και φροντιζεις να μαθεις ποιοι είναι για να τους φτύνεις , να του ξεφωνίζεις και να τους /////ς οπου τους βλέπεις!!! ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ, ΠΟΥ ΠΙΟ ΙΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!! ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΩΝ ΤΟΤΕ ////ΑΛΥΠΗΤΟ!!!

    • Και αξιολογησεις κάθε 6 μήνες. Να δεις για πότε θα κλείσουν και τα φροντιστηρια. Μόνο στο ΓΙΟΥΝΑΝΙΣΤΑΝ (με ντροπή το λέω) μπορούσαν να γίνονται αυτά. Και να μην είναι έτσι όπως τα λέει η μητέρα, έχουμε τόσα άλλα ράματα για την γούνα τους. Δεκαετίες τώρα. Μόνο για εκλογές σε εργάσιμες μέρες είναι ΑΞΙΟΙ. Κριμας βέβαια για τους ελάχιστους ΤΙΜΙΟΥΣ & ΣΥΝΕΠΕΙΣ εκπαιδευτικούς.

  2. Οι εκπαιδευτικοι ειναι μονο να διεκδηκουν περισσοτερα λεφτα και λιγοτερες ωρες εργασιας.Να μην αξιολογουντε και να εχουν μονημοτητα.Αυτους εφτι;αξαν οι προοδευτικες δυναμεις του τοπου.Καλα κρασια.(λυπαμαι για τους λιγους πραγματικα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ που τους περνει η μπαλα)

    • αυτούς τους εκπαιδευτικούς έφτιαξε η δεξιά των ρουσφετιών και του βολέματος. Απόδειξη ότι πρώτη δύναμη στις εκλογές των εκπαιδευτικών είναι η ΔΑΚΕ, η παράταξη της ΝΔ

  3. ΑΜΕΣΑ….άμεσα να απολυθούν…όψιμα μπουν σε διαθεσιμότητα…να απολύσουν αυτούς που θέλουν να λέγονται και εκπαιδευτικοί!!!!!
    Αν ήταν το δικό τους παιδί;;;;
    Ντροπή!!!!! Ντροπή και αισχος!!!!

  4. Πόσο λυπάμαι για την κόρη σας. Σε αυτή την χώρα οι «δίκαια» επιλεγμένοι να τελούν αυτό το λειτούργημα και όχι μόνο αυτό, θα έπρεπε να περνάνε ανά 6 μήνες να περνάνε από ανεξάρτητη αρχή αξιολόγησις και από ψυχολόγο. Και αν κρίνονται ανεπαρκής με συνοπτικές διαδικασίες να απομακρύνονται από τα καθήκοντα τους. Στο ιδιωτικό τομέα κρινόμαστε κάθε μέρα.

  5. Αμάν πια.Μπορεί να είχαν καμία ψηφοφορία οι άνθρωποι η συνεδρίαση και έπρεπε να σχολάσουν πιο νωρίς.Τι δεν καταλαβαίνετε πια;Φασιστες είσαστε;

  6. Μου φαίνονται υπερβολικά όλα αυτά που γράφετε. Για το μάθημα της Έκθεσης την Δευτέρα δεν έχετε κάτι να καταγγείλετε??? Μόνο για τα μαθηματικά??? Κουρασμένο, ξενυχτισμενο και καταβεβλημένο το παιδί για ποιο λόγο ήταν? Δε γνωρίζετε ότι την ημέρα πριν τις εξετάσεις ξεκουραζόμαστε, κοιμόμαστε καλά, τρώμε υγιεινά, και χαλαρώνουμε. Η σκληρή προετοιμασία γίνεται όλο τον χρόνο, όχι την τελευταία μέρα. Σχετικά με τα έξοδα, το γνωρίζατε ότι οι εξετάσεις γίνονται όπου δηλώσει ο μαθητής κι έπρεπε να κάνετε το κουμάντο σας. Πείτε ότι το παιδί σας δεν πήγε καλά στο μάθημα, όπως πολλά άλλα παιδιά και αφήστε την κλαψα και τις καταγγελίες. Δεν σας πιστεύω. Κανείς άλλος δεν διαμαρτυρήθηκε εξάλλου!!!

    • Όποιος δεν ξέρει ή δεν το έχει ζήσει είναι καλύτερα να μην μιλά.Γιατί από αυτά που λέει μόνο κακία βγάζει.Επίτρεψε μου σαν γονιός που το έζησα να ξέρω κάτι παραπάνω.Άμα ήσουνα εσύ ο γονιός κι ερχόταν το παιδί σου και σου έλεγε ( δεν αντέχω άλλο θέλω να τελειώνει όλο αυτό γιατί είναι τόσο μα τόσο ψυχοφθόρα η όλη διαδικασία να γράφεις τρεις ολόκληρες ώρες και μετά να σε έχουν να περιμένεις στη σειρά για να έρθει η δική σου να τα ξαναπείς όλα αυτά)τι θα έκανες;;;Φαντάζεσαι καθόλου πως αισθάνεται αυτό το παιδί εκείνη την ώρα;;Μπορείς εσύ να ξέρεις τι έχει περάσει όλο το χρόνο;;Δεν είναι μόνο οι τελευταίες μέρες.Καλύτερα λοιπόν άμα δεν ξέρεις να μη λες τίποτα.

      • Μα συγγνώμη εσείς επιλέξατε το παιδί σας να ακολουθήσει την προφορική διαδικασία. Μήπως θέλατε να περάσει χωρίς εξετάσεις??? Θα σας βόλευε?? Η διαδικασία δεν προβλέπει να γράφουν τρεις ώρες, αλλά έως τρεις ώρες, όταν είσαι έτοιμος ζητάς να ξεκινήσεις προφορική εξέταση. Επίσης, ΔΕΝ γράφουν!!!! Το τετράδιο που τους δίνουν είναι να κρατούν σημειώσεις που θα τους βοηθήσουν να οργανώσουν τη σκέψη τους στην προφορική διαδικασία!!! Αφού έμεινε τελευταίο παιδί σημαίνει ότι δεν είχε λύσει τις ασκήσεις, δεν είχε οργανώσει τις σκέψεις του και περίμενε μέχρι το τέλος του τρίωρου. Πρέπει να καταλάβεις ότι όλα τα παιδιά σε διαφορετικό βαθμό βέβαια θεωρούν τις εξετάσεις ψυχοφθορες, ΟΛΕΣ τις εξετάσεις!!! Για δίπλωμα αυτοκινήτου, γλώσσες, πανελλήνιες, εξετάσεις στο πανεπιστήμιο για πτυχίο. Όλη η ζωή είναι εξετάσεις. Αφήστε λοιπόν τα ψυχοπονιαρικα σας και δείτε με καθαρότητα, διαύγεια και ενάργεια τα πράγματα. Δεν σας φταίει κανείς άλλος. Γιατί σας βλέπω με το παραμικρό να καταφεύγετε σε καταγγελίες όλη σας τη ζωή. Αν δεν το κάνετε ήδη…!!!!

        • Κύριε γονέα διαβάζοντας καλύτερα το κείμενο της μητέρας αυτής θα καταλαβαίνετε ότι το παιδί αυτό δεν ήθελε κανένας να το εξετάσει προφορικά γιατι είχε περάσει βλέπετε η ώρα και σαν δημόσιοι υπάλληλοι δεν μπορούν να υπερβούν του οχτάωρου, στερώντας από αυτό το παιδί την ευκαιρία( ενώ οι ίδιοι δεν είχαν φροντίσει να κατανέμουν ισότιμα τον χρόνο εξετάσεις του κάθε παιδιού). Α και το τελευταίο παιδί δεν σημαίνει ότι δεν είχε λύσει τις ασκήσεις, οι καλύτεροι μαθητές χρόνια τώρα βγαίνουν τελευταίοι από την αίθουσα.

  7. Γράφετε επακριβώς για το παιδί σας ότι ήταν «Αγχωμένο, καταβεβλημενο, πεινασμένο, διψασμένο μα πάνω από όλα ώρες ξενυχτισμενο να αναρωτιέται αν θα τα πάει έστω και λίγο καλά γιατί δεν πιστεύει στις δυνατότητες του». Για όλα αυτά φταίτε εσείς όμως!!! Όλες είμαστε μανούλες, και δεν στείλαμε τα παιδιά μας στο εξεταστικό κέντρο δίχως νερό και ένα πακέτο μπισκότα ή κράκερ στην τσάντα του. Επίσης, συζητάμε μαζί του, του δίνουμε θάρρος, κουράγιο για να μην έχει άγχος και προσπαθούμε να μην ξενυχτήσει, υποσχόμενες ότι θα έχει όσα ξενύχτια θέλει μετά τις εξετάσεις. Πρέπει ακόμη να σας πω ότι τα παιδιά έχουν την τάση να ρίχνουν την ευθύνη τους σε άλλους για να γλιτώσουν από την τιμωρία των γονιών τους. Βλέποντας την καταγγελία σας, μάλλον είστε πολύ τσιτωμένη και απαιτείτε από το παιδί σας να περάσει εκεί που θέλετε. Αυτήν την νευρικότητα σας την μεταδίδετε στο παιδί σας, το οποίο για να γλιτώσει από την οργή σας έριξε το φταίξιμο στους καθηγητές. Γνωστό το σενάριο. Εσείς προτιμήσατε να καταγγείλετε τους εκπαιδευτικούς. Το παιδί σας το ρωτήσατε;;;; Το ακούσατε πραγματικά;;;;

    • Ααα εσείς δηλαδή όταν συζητάτε με το παιδί σας και του λέτε να μην έχει άγχος, αυτό σταματάει να έχει γιατί εμενα όσες φορές και να μου το έχει πει η μητέρα μου δεν έχει δουλέψει, συγχαρητήρια που έχετε παιδιά με κουμπιά και τα ανοίγεται και τα κλείνεται και πάνε για ύπνο αμέσως γιατί έχουν κλείσει το κουμπί του άγχους και τρώνε ενώ περιμένουν να δώσουν Πανελλήνιες ( που τα έχει ποτίσει αυτή η χώρα ότι είναι η ευκαιρία τους για ένα καλό μέλλον ). ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!

  8. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ,
    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
    ΚΑΙ
    ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ, ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ,
    ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ
    ΚΑΙ ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

  9. Εχουνε πλάτες αυτοί. Πτυχία, κόντρα πτυχία, μεταπτυχιακά, ντοκτορά.
    Δεν τους κουνάνε ούτε 10 ρίχτερ, λέει…
    Ο Μπούς ο νεώτερος, πίθηκο τον ανέβαζαν , καρακιόζη τον κατέβαζαν. ΟΜΩΣ.
    Εφτιαξε ενα πρόγραμμα παιδείας με τίτλο «No child left behind», κανένα παιδί αδικημένο και παραμελημένο.
    Ποιός κρίνεται για ευαισθησία και συνείδηση σήμερα; Και σε ποιόν τομέα;
    Τα διπλώματα γιατί να προσθέτουν διδακτικά ικανότητα και ευαισθησία;
    Σε καθημερινά προβλήματα , τί κάνουμε; Την πάπια και εμείς νάμαστε καλά.

  10. Ευχομαι το παιδακι να μην αποθαρρυνθει και να επιμεινει μια ευκαιρια ισης μεταχειρισης με ολα τα αλλα παιδια

  11. Αυτά τα παιδιά είναι τόσο έξυπνα και να είσαι σίγουρο ότι το παιδί θα σταθει γερά το δικό μου παιδί τελείωσε το Πανεπιστήμιο γιατί βρήκε δασκάλους με γνώση αυτή εδώ ειναι για φτύσιμο

    • Δεν είναι μόνο για φτύσιμο ,γνωρίζω δασκάλες που ειρωνεύονται , που δεν έχουν ίχνος ευαισθησίας κ από ψυχολογία μηδέν ,που δεν καταλαβαίνουν ότι πληγώνεται ένα παιδί όταν το κοροϊδεύεις με τον τρόπο σου όταν δεν έχει διαβάσει.

  12. Ως γονιός που έχει περάσει το παιδί του αυτή την διαδικασία, θα προσθέσω στο σχολιασμό της κυρίας. Μπορεί όντως, όπως είδα κάποιους σχολιασμούς , ο τρόπος που εξέθεσε το παράπονο της να ήταν κάπως πιο δραματικός, αλλά κάποιοι αδυνατούν να συνειδητοποιήσουν την σοβαρότητα της κατάστασης. Και απ’ ότι φαίνεται σε αυτήν την χώρα μόνο με θεατρινισμούς, μπορείς να πας μπροστά.
    Τα παιδιά αυτά επιλέγουν την προφορική οδό, όχι για να την βγάλουν πιο εύκολα, όπως πολλοί θέλουν να πιστεύουν αλλά επειδή έχουν όντως μια παραπάνω δυσκολία από τα υπόλοιπα. Και υποτίθεται ότι τους παρέχουμε την δυνατότητα ίσων ευκαιριών. Αυτό, όμως δεν συμβαίνει, μιας και ορίζουμε ανθρώπους χωρίς καμιά ευαισθησία και χωρίς καμιά εκπαίδευση να τελέσουν αυτόν τον ρόλο.
    Πολλοί και για πολλά χρόνια έχουν θεωρήσει δεδομένη την θέση τους και έχουν παρά βολευτεί, με αποτέλεσμα τέτοια φαινόμενα.

  13. Την ίδια εμπειρία είχα και εγώ πριν από 6 χρόνια! Δεν φτάνει το άγχος των εξετάσεων που σε καταβάλει από μόνο του, στάθηκα απέναντι σε μια επιτροπή ανθρώπων που μου φέρθηκαν με τόση αδιαφορία, λες και ήμουν αόρατος. Βλέπετε είχε παρέλθει η ώρα που έπρεπε να σχολάσουν. Ποτέ, λοιπόν, δεν θα ξεχάσω το σοκ και την σύγχυση που ένιωσα εκείνη την στιγμή. Στα επόμενα μαθήματα έμπαινα μέσα τελείως αποθαρρυνμένος για το τι θα αντικρίσω. Ευτυχώς βέβαια δεν ήταν όλοι οι εξεταστές οι ίδιοι.
    Λυπάμαι που ακούω ότι αυτά τα φαινόμενα συνεχίζονται και εύχομαι σε όλα τα παιδιά ό,τι καλύτερο.

Γράψτε απάντηση στο Άρση μονιμότητας ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. Ακύρωση απάντησης