Β΄ ΕΛΜΕ: Ανοιχτό γράμμα στους γονείς

15
863

Β΄  ΕΛΜΕ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ

Αγαπητοί  γονείς

Πάντα  νοιώθουμε την  ανάγκη ,  στα   μεγάλα  προβλήματα   που  αντιμετωπίζει το  δημόσιο  σχολείο  και  οι  μαθητές  μας ,  να  μιλάμε  μαζί  σας  ,  να σας  ενημερώνουμε ,  να  ζητάμε  την  συστράτευσή  σας  δίπλα μας.  Πολλές  φορές  βαδίσαμε μαζί  στο  δρόμο  του  αγώνα  για  την  υπεράσπιση  του  δημόσιου  σχολείου ,  για  το δικαίωμα των  παιδιών  σας  στη  μόρφωση.

Αυτό  το  διάστημα  η  κυβέρνηση  ξεδιπλώνει μια  ολομέτωπη  επίθεση  ενάντια  σε  μαθητές  και  εκπαιδευτικούς ,  μέσα  από ένα  πολυνομοσχέδιο που  φέρνει  για  ψήφιση.  Μέσα  από  αυτό , με  την  επαναφορά  της  τράπεζας  θεμάτων  ,  με  πανελλαδικού  τύπου  εξετάσεις  σε  όλες τις  τάξεις  του  Λυκείου ,  καταντά  το  Λύκειο  εξεταστικό  Γολγοθά , εντείνει την  οικονομική  αφαίμαξη της οικογένειας. Βάζει  φραγμούς  σε  παιδιά  που  θέλουν  να  γραφτούν  στα  ΕΠΑΛ , στερώντας  τους  το  δικαίωμα  να  αποκτήσουν πτυχίο  ειδικότητας που  επιθυμούν .Αυξάνει τον  αριθμό των  μαθητών  ανά τάξη.  Καταργεί   ή συγχωνεύει  τμήματα.   Ταυτόχρονα διαιωνίζει  την  αδιοριστία  των  εκπαιδευτικών  με αποτέλεσμα να  χάνονται  χιλιάδες  διδακτικές  ώρες  κάθε  σχολική  χρονιά.

Και  σαν  να μην  έφταναν  όλα  αυτά , η κυβέρνηση ψήφισε  πριν  λίγες  μέρες  τροπολογία που προβλέπει την ταυτόχρονη δια ζώσης διδασκαλία και τη ζωντανή αναμετάδοση της από την τάξη. Δηλαδή κάμερες  και  μικρόφωνα  μέσα  στις  σχολικές  τάξεις. Μια   αντιδραστική   και επικίνδυνη  επιδίωξη  διαχρονική ,  με  αφορμή  την  πανδημία , πάει  να  γίνει  πραγματικότητα.

Αυτή η ρύθμιση δεν πατάει σε κανένα παιδαγωγικό κριτήριο, ενώ παραβιάζει τα προσωπικά δεδομένα μαθητών και εκπαιδευτικών.   Το Υπουργείο Παιδείας χωρίς να λογαριάζει τίποτα μετατρέπει τα σχολικά μαθήματα σε «bigbrother» Αυτό  που  χρόνια  προσπαθούν  να περάσουν  στην συνείδηση  του  κόσμου  ότι  είναι  φυσιολογικό να  παρακολουθείται ο  καθένας  ,  στην  προσωπική  του  ζωή ,  στην  εργασία  του ,  στην  οικογένειά  του ( με  πολύτιμη  βοήθεια  των  κάθε λογής  αηδιαστικών  τηλεσκουπιδιών )   πάνε  να  το  εφαρμόσουν και  στη  σχολική  τάξη.  Εκεί  που κατά  τη  γνώμη  μας  υπάρχει ένας ιερός  κώδικας επικοινωνίας μεταξύ  μαθητών  και  εκπαιδευτικού ,  όπου  οικοδομούνται  σχέσεις  εμπιστοσύνης ,  όπου το  κάθε  πρόβλημα αντιμετωπίζεται  με  φροντίδα  και παιδαγωγική  ευθύνη.  Εκεί  που  το  κάθε  παιδί ,  με  τις  ιδιαιτερότητες του,  τις  αδυναμίες αλλά  και  τις  δυνατότητές  του  παίρνει εκείνα  τα εφόδια που  θα  το κάνουν ολοκληρωμένη  προσωπικότητα,  θα το  βοηθούν  να   ανοίγει  τα  φτερά  του. Αυτό  που  συντελείται μέσα  στην  τάξη ,  που είναι τόσο  σπουδαίο , αλλοιώνεται , η συμπεριφορά και η στάση των μαθητών αλλάζει, τροποποιείται όταν γνωρίζουν ότι τους καταγράφει μια κάμερα!  Όταν θα  νοιώθουν ότι  οι  απορίες  τους  ,  οι  απαντήσεις  τους ,  οι  ανησυχίες  τους θα  βγουν έξω  από  τη  σχολική  τάξη .  Άλλωστε υπάρχει  πολλή  συσσωρευμένη αρνητική  εμπειρία , πως    μπορεί να  σημαδευτούν  ανεξίτηλα  ολόκληρες  παιδικές  ζωές  μέσα  από  αυτές  τις  διαδικασίες.

Δεν  είμαστε  σε  καμιά  περίπτωση  ενάντια  στη  χρήση  της  τεχνολογίας στην  εκπαιδευτική  διαδικασία. Εμείς  είμαστε που  διεκδικούμε   τα σχολεία να είναι εξοπλισμένα με  σύγχρονα  εκπαιδευτικά  εργαλεία ,  να  επιμορφώνονται οι  εκπαιδευτικοί  πάνω  σε  αυτά.  Εμείς φωνάξαμε   αυτό το  διάστημα  που  τα  σχολεία  ήταν  κλειστά ,ώστε  κάθε  μαθητής  να  έχει  ,  με  ευθύνη του  κράτους τον  δικό  του  υπολογιστή    με  δωρεάν ίντερνετ για  να  εξασφαλίζεται  η  ισότιμη  πρόσβαση   για  όλους στην  εξ  αποστάσεως  εκπαίδευση.  Αυτό που όμως επιχειρούν  να εφαρμόσουν είναι  εντελώς  διαφορετικό , απειλεί την  ανθρώπινη αξιοπρέπεια.

Αγαπητοί  γονείς

Ψηφίσαν    να εγκαταστήσουν   κάμερες  στη σχολική  τάξη , με το πρόσχημα, να μη στερηθεί  κανένα παιδί τη γνώση σε έκτακτες συνθήκες ,

  • Αυτοί που αφήνουν  κάθε χρόνο χιλιάδες παιδιά χωρίς καθηγητές και δασκάλους για μήνες.
  • Αυτοί που με τις  πολιτικές  τους  , κατάντησαν  τη μόρφωση ,  από αναφαίρετο  δικαίωμα  και  αγαθό ,   σε  ένα  εξοντωτικό    ολοήμερο   τρέξιμο   για  τους  μαθητές ,  με υπέρογκο κόστος  για    τις οικογένειές  τους
  • Αυτοί που αναγκάζουν  χιλιάδες  νέους  επιστήμονες  να  μεταναστεύουν  προς  αναζήτηση  εργασίας
  • Αυτοί που  επιφυλάσσουν   για    τη   νεολαίας  μας   ,  μέλλον  χωρίς  σταθερή  δουλειά ,  χωρίς  ασφάλεια  ,  χωρίς καμιά  σιγουριά ,  να  βολεύονται με  ψίχουλα

ΔΕΝ  ΜΑΣ  ΠΕΙΘΟΥΝ !

Αγαπητοί γονείς . Το  σχολείο  που  έχουμε  ανάγκη ,  ένα  σχολείο  που  θα  μορφώνει  και  δεν  θα  εξοντώνει  ,  δεν  είναι  υπόθεση  δική  τους  .  Είναι  υπόθεση  δική  μας   και  δική  σας. Εμείς  με  αίσθημα  παιδαγωγικής  ευθύνης  και  εσείς  με  την αγκαλιά  και  την  αγάπη  σας ,  μπορούμε να  αποτελέσουμε  την  ασπίδα  προστασίας  των  παιδιών  σας

΄΄ Γιατί  αν  γλυτώσει  το  παιδί ,  υπάρχει  ελπίδα ΄΄ ,  όπως  λέει  και  ο  ποιητής.

Σήμερα ενώνουμε εσείς  και  εμείς  την  φωνή  μας :

Καμιά  κάμερα σε  καμιά  τάξη!   

  Τον αγώνα   για ένα καλύτερο μέλλον, για μια ζωή με αξιοπρέπεια για μας και   τα παιδιά μας οφείλουμε να τον δώσουμε μαζί !

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

15 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Βασικα σας την εσπασε που διεκοψε τις διακοπες σας ετσι;Τι ηθελε και ανοιξε τα σχολεια;Απορια μου.Ποτε εισασταν με τους γονεις εσεις;Οταν εφευγαν τα παιδια από το σχολειο …όπως πηγαν και ετρεχαν οι γονεις να πληρωνουν φροντηστηρια;Ειστε ο χειροτερος κλαδος στη χωρα.Καποτε αυτή η δουλεια ηταν λειτούργημα και την εχετε κανει εμποριο και πως θα βγαλετε περισσοτερα και θα ανεβει το κομμα σας σας ενδιαφερει.Δεν νομιζω λογικος ανθρωπος να πιστευει ότι αν δεν υπήρχατε θα ηταν χειροτερα τα παιδια.Θα ηταν πολύ καλυτερα …εκει εχετε καταντησει,κομματαρχες της πλακας.

    • Ουδείς μορώτερος των ιατρών παρά μόνο οι τεμπελχανάδες συνδικαλιστές της εκπαίδευσης…

  2. !!!!! άρση μονιμότητας εκπαιδευτικών !!!!! αξιολόγηση εκπαιδευτικών!!! αξιολόγηση εκπαιδευτικών!!! αξιολόγηση εκπαιδευτικών!!! αξιολόγηση εκπαιδευτικών!!! αξιολόγηση εκπαιδευτικών!!! αξιολόγηση εκπαιδευτικών!!! αξιολόγηση εκπαιδευτικών!!! αξιολόγηση εκπαιδευτικών!!! αξιολόγηση εκπαιδευτικών!!! αξιολόγηση εκπαιδευτικών!!! αξιολόγηση εκπαιδευτικών!!! αξιολόγηση εκπαιδευτικών!!! αξιολόγηση εκπαιδευτικών!!! αξιολόγηση εκπαιδευτικών!!!

  3. Σε λίγο η κυβερνηση θα ζητήσει από τους εκπαιδευτικούς να κανουν και μάθημα στους μαθητες
    ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ

    • Ειχα καιρο να διαβασω τοσο πετυχημενο σχολιο.Ακριβως ετσι είναι τα πραγματα .Δεν υπερβαλεις καθολου.

  4. Μήπως εννοείτε ότι τα παιδιά πρέπει να κάνουν περισσότερα φροντιστήρια γιατί εσείς δεν πρόκειται να τους τα μάθετε;

  5. Που θα αναμεταδίδουν τους δασκάλους και τους καθηγητές την ώρα που θα κάνουν το μάθημα.
    Η κάμερα δεν θα καταγράφει τους μαθητές γιατί δεν υπάρχει λόγος να γίνει αυτό.
    Μου φαίνεται πως περισσότερο φοβάστε μην γίνετε εσείς viral με αυτά που λέτε και καταγράφονται.
    Εννοείται ότι μια τάξη με μαθητές είναι πολύ καλύτερα για όλα όσα αναφέρατε αλλά εδώ μιλάμε για έκτακτη κατάσταση που πολύ πιθανόν θα εφαρμοστεί ξανά το φθινόπωρο και ίσως όλον τον χειμώνα.
    Τα υπόλοιπα τσιτάτα τα πιπιλάτε 40 χρόνια τώρα.

  6. Λοιπόν, θα σας πω τώρα δύο πραγματικές ιστορίες!!!

    Μια μέρα ένας άνθρωπος ήταν άρρωστος, με πυρετό. Δεν αισθάνονταν καλά. Πήγε, λοιπόν, και ρώτησε ένα δικηγόρο τι θα έπρεπε να κάνει. Εκείνος, αφού άκουσε τα συμπτώματα του ανθρώπου του είπε την άποψη του για το τι ήταν σωστό να κάνει. Ο άνθρωπος τον άκουσε, έπραξε ό,τι του είπε ο δικηγόρος και μετά από δύο ημέρες χειροτέρευσε και πέθανε.

    Μια άλλη μέρα, ένας άνθρωπος ήθελε να χτίσει σπίτι. Πήγε, λοιπόν, σε ένα γιατρό και τον ρώτησε πως να το κατασκευάσει. Ο ιατρός τον άκουσε και του είπε την άποψή του. Ο άνθρωπος τον άκουσε προσεκτικά και έκανε ό,τι του είπε ο ιατρός. Μετά από δύο μήνες, με ένα μικρό σεισμό το σπίτι του ανθρώπου κατέρρευσε σαν χάρτινος πύργος. Έχασε όλο του το βιός.

    Ποιο είναι το δίδαγμα των δύο παραπάνω ιστοριών;

  7. Κάθε άνθρωπος έχει την προσωπική του άποψη για σχεδόν όλα τα πράγματα. Ακόμα και μορφωμένοι και εγγράμματοι άνθρωποι έχουν άποψη για πολλά πέραν του αντικειμένου που σπούδασαν. Όμως, οι έξυπνοι άνθρωποι δεν λαμβάνουν υπόψη τους τις απόψεις όλων των άλλων, πάρα μόνο των ανθρώπων της δουλειάς, που έχουν εμπειρία και γνώση με το αντικείμενο και που μπορούν να διακρίνουν δυσδιάκριτα ζητήματα που μπορεί να ανακύψουν.

    Έτσι, ρωτάμε ένα υδραυλικό για υδραυλικά ζητήματα, έναν ηλεκτρολόγο για ηλεκτρικά, ένα ιατρό για την υγείας μας, ένα δικηγόρο όταν νιώθουμε ότι αδικούμαστε, ή έναν επιχειρηματία εστίασης ή ξενοδόχο εάν σκοπεύουμε να ασχοληθούμε με τη δουλειά τους.

    Στο συγκεκριμένο άρθρο άνθρωποι τη δουλειάς, δηλαδή της εκπαίδευσης, σύσσωμοι, αναφέρονται στους κινδύνους που ελλοχεύουν στις νομοθετικές ενέργειες του υπουργείου παιδείας που σχετίζονται με τα παιδιά μας, με τα εγγόνια μας.

    Εσείς διαλέξτε ποιανού την άποψη θα ακούσετε, των παραπάνω άσχετων με το διδασκαλικό λειτούργημα ανθρώπων που σχολιάζουν το άρθρο, ή τους εκπαιδευτικούς που το έγραψαν;;;;

    • Δυστυχώς όμως η ιστορία μου θυμίζει τον μύθο του Αισώπου με τον βοσκό και τον λύκο, που στο τέλος κανείς δεν τον πίστευε. Οι καθηγητές έχουν χάσει ιδίως στο λύκειο την εκτίμηση των γονέων. Εχουν δίκιο για τις κάμερες. ‘Ομως δεν έχουν δίκιο για την αξιολόγηση.

  8. Προσπαθουμε να γραψουμε τα παιδια στο νηπιαγωγιο και δε δουλευει το σαιτ που πρεπει να κανουμε την ηλεκτρονικη ενγραφη! Ας κανουν πρωτα ενα πραμα σωστα η εκπαιδευτικοι και μετα να μιλανε!

  9. ΑΓΑΠΗΤΟΊ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΊ Μ ΌΛΟ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΌ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΊΑ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΕΊΤΕ
    Δυστυχώς ΈΧΕΤΕ ΚΑΤΑΣΤΕΊ ΟΙ ΠΛΈΟΝ ΈΝΑ ΜΕΓΆΛΟ ΒΑΡΊΔΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΚΟΙΝΩΝΊΑ .
    ΔΕΝ ΘΈΛΕΤΕ ΝΑ ΔΟΥΛΈΨΕΤΕ ΔΕΝ ΘΈΛΕΤΕ ΝΑ ΕΚΣΥΧΡΟΝΙΣΤΕΙΤΕ ΔΕΝ ΘΈΛΕΤΕ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΊΤΕ
    ΌΛΑ ΤΑ ΘΈΛΕΤΕ ΣΤΟ ΠΕΡΊΠΟΥ ΚΑΙ ΕΓΏ Ο ///,,,ΚΑς ΣΑΣ ΠΛΗΡΏΝΩ
    ΚΑΙ ΑΠΌ ΠΆΝΩ ΝΑ ΜΟΥ ΚΆΝΕΤΕ ΚΑΙ ΜΆΘΗΜΑ .
    ΈΧΕΤΕ ΑΠΟΛΈΣΕΙ ΚΆΘΕ ΤΕΚΜΉΡΙΟ ΛΟΓΙΚΗΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΉ ΤΗΣ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗΣ
    ΕΊΣΤΕ ΌΧΙ ΌΛΟΙ ΆΛΛΑ Η ΠΛΕΙΟΝΌΤΗΤΑ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ .
    ΑΝ ΣΥΝΕΧΊΣΕΤΕ ΈΤΣΙ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΛΈΤΕ ΑΓΏΝΑ ΕΓΩ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΚΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ .
    ΘΑ ΑΠΟΜΟΝΏΝΕΣΤΕ ΣΥΝΕΧΩΣ.
    ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΠΩς Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΑς ΒΛΕΠΕΙ.
    ΤΟ ΠΑΤΕ ΓΙΑ ΚΑΤΡΑΚΥΛΆ .
    ΕΝΑΣ ΠΑΛΙΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ

Γράψτε απάντηση στο Μανος Ακύρωση απάντησης