Τα χρόνια προβλήματα – Οι δικαιολογίες της κρίσης – Και η τελική κρίση των πολιτών

11
1040

Τα χρόνια προβλήματα – Οι δικαιολογίες της κρίσης – Και η τελική κρίση των πολιτών

Η έναρξη της φετινής ιδιαίτερης και διαφορετικής σχολικής χρονιάς παρά τα επιμέρους προβλήματα με τις μάσκες (και τις γενικότερες αντιδράσεις πανελλαδικά, μιας και στην Κω δεν παρατηρήθηκαν σε μεγάλο βαθμό) έφερε ξανά στην επιφάνεια τα… χρόνια και ανεπίλυτα προβλήματα.

Είναι γεγονός ότι  οι τοπικές αλλά και οι κεντρικές αρχές (Δήμος – Περιφέρεια- Κυβέρνηση) έχουν μόνο έναν βασικό πολιτικό αντίπαλο: Τα προβλήματα (άσχετα αν κάνουν το λάθος και επικεντρώνονται στην «εξουδετέρωση» της αντιπολίτευσης που έτσι κι αλλιώς κάνει τη δουλειά της) .

Μόνο από τα ρεπορτάζ των Αγιασμών της πρώτης μέρας, αλλά και τις παρεμβάσεις γονέων στο δημόσιο διάλογο μέσω διαδικτύου (βλέπε: Aegeanews και μέσα κοινωνικής δικτύωσης) προκύπτουν:

-Οι αυξημένες ανάγκες για νέες αίθουσες και νέα σχολικά κτήρια (αίθουσες σε 1ο ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, 3ο  Γυμνάσιο Κω κλπ),

-Το επιτακτικό αίτημα για μεταφορά του Εσπερινού Γυμνασίου-Λυκείου Κω (από τους ίδιους τους μαθητές, τη Β’ ΕΛΜΕ κλπ) στην πόλη της Κω.

-Ο τραγέλαφος του να μοιράζουν μάσκες για μεγάλους σε παιδιά και νήπια και από την άλλη να στοιβάζουν 25 παιδιά σε δύο αίθουσες, λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών, όπως στην περίπτωση του Νηπιαγωγείου στην Αντιμάχεια.

-Η έλλειψη στεγάστρων και σκιάστρων σε κάποια σχολεία (τα γνωρίζουν οι υπεύθυνοι) που είχε ως συνέπεια την λιποθυμία παιδιών κατά την ορθοστασία στον ήλιο.

Και πάει λέγοντας…

Δεν διαφωνεί κανείς ότι μπήκαμε σε ένα διαφορετικό φθινόπωρο και μια χρονική συγκυρία συσσώρευσης σοβαρών προβλημάτων σε φάση κλιμάκωσης.

Με την αυξανόμενη τουρκική προκλητικότητα, την άνοδο των κρουσμάτων του κορονοϊού (το οσονούπω δεύτερο lockdown, μόλις φύγουν οι τουρίστες) με τις συνεπακόλουθες οικονομικές συνέπειες που είναι μπροστά, καθώς και τις τελευταίες εξελίξεις στο μεταναστευτικό να καθορίζουν το νέο περιβάλλον.

Ωστόσο, αυτό που θα πρέπει να κρατήσουν οι αρχές και στα τρία επίπεδα εξουσίας είναι ότι αν παρέλθει η θητεία τους με τα χρόνια αυτά προβλήματα να διαιωνίζονται και να αλλάζουν μόνο οι ‘δικαιολογίες’ της μη επίλυσής τους, όσο ‘πλούσιο’ απολογισμό έργο κι αν παρουσιάσουν στο τέλος, ας μην απορήσουν μετά για το αποτέλεσμα της κάλπης.

Η ανησυχία, η ανασφάλεια και η κόπωση των πολιτών είναι διάχυτες σε όλα τα επίπεδα.

Μπορεί σε περιόδους σοβαρών κρίσεων οι κοινωνίες να συντάσσονται με τις πολιτικές τους ηγεσίες, όμως οι κρίσεις έρχονται και παρέρχονται ενώ τα προβλήματα παραμένουν και η ανοχή του κόσμου που θα τους κρίνει στο τέλος, είναι μηδενική.

11 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Οι απεργίες,οι στάσεις εργασίας εκπαιδευτικών,τα ναρκωτικά στα σχολεία…

      • Στην συνείδηση του λαού,είσουν, είσαι και θα είσαι το μεγαλύτερο παρασιτικό επίτευγμα και είδος κ…σκυλισμού…

      • Για σήμερα Πέμπτη η συντονιστική επιτροπή των μαθητών έχει εξαγγείλει πορεία για τις 10 το πρωί στο κέντρο της Αθήνας με αιτήματα που αφορούν στη μη χρήση μάσκας αλλά και προσλήψεις καθηγητών, και επαρκές προσωπικό καθαριότητας, κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων αλλά και… Rafale.

      • Ειδικά αυτό το»όπως η κάλυψη των κενών θέσεων εκπαιδευτικών, η δημιουργία μικρότερων τμημάτων και η καθαριότητα στα σχολεία» είμαι σίγουρος ότι ήταν στο μυαλό τον μαθητών που ξεκίνησαν την κατάληψη.
        Να μην ξεχνάμε οι μισοί από αυτούς θέλουν να γίνουν trap stars , ηθοποιοί στο hollywood,και tattoo artists.

  2. Σε μια χώρα που κάποιοι δάσκαλοι παρακαλάνε να βρεθεί κρούσμα στο σχολείο τους

    για να μπει σε καραντίνα και να την αράξουν άλλους τρεις πληρωμένους μήνες,δεν μετράνε τα χρόνια προβλήματα..πιο χρόνιο απ το ‘διδασκαλικό’.. πεθαίνεις.

  3. Συγχαρητήρια στο Νίκο Παρβερη.Καθε πρωί καθώς περπατά μαζεύει και ο, τι παραπεταμένα βρει . Ευαισθησία και ένα σπουδαίο μήνυμα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ