Στις εγκαταστάσεις της Σένγκεν πραγματοποιήθηκε η υποδοχή της πολυμελούς τουρκικής αντιπροσωπείας από τον δήμαρχο Κω, Θεοδόση Νικηταρά, και την αντιδήμαρχο πολιτισμού και εθελοντισμού, Σταματία Κανταρζή. Η επίσκεψη εντάσσεται στο πλαίσιο του πολιτιστικού φεστιβάλ «Δύο Ακτές», ενός θεσμού που φέρνει πιο κοντά τους δύο δήμους μέσα από την τέχνη και την παράδοση.
Την αποστολή από τη γειτονική χώρα καλωσόρισαν θερμά στο λιμάνι μέλη της δημοτικής αρχής, καθώς και μέλη του Λυκείου Ελληνίδων Κω, τα οποία προσέφεραν λουλούδια στους φιλοξενούμενους.
Μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών υποδοχής, οι δύο δήμαρχοι και τα μέλη των αντιπροσωπειών επέλεξαν να μεταβούν Πεζά στο δημαρχείο του νησιού.
Η σύντομη αυτή διαδρομή κατά μήκος του λιμένα Μανδρακίου έδωσε στους παρευρισκόμενους την ευκαιρία να συνομιλήσουν σε χαλαρό κλίμα με τους Τούρκους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στα τουριστικά ημεροπλοια και να απολαύσουν την εικόνα του λιμανιού πριν την ξενάγηση στο ιστορικό κάστρο της Νερατζιάς.
αυτες τις κινησεις τις εχουν κανει και αλλοι συναδελφοι σου -οχι δημαρχοι-… γνωστο το παιχνιδι για να αρπάζουν απο δουλειες μεχρι μεχρι…. Δεν σε πολυ ενδιαφερει η γνωμη των συμπολιτων σου μαλλον. Δεν πειραζει ολα θα φανουν οταν ερθει η ωρα. Σε περίοδο που απειλουν για γαλαζιες πατριδες εσυ ταχθηκες υπερ των απεναντι… Και μετα απο αυτο κοιμασαι ησυχος; Προφανως αφου το κανουν και αλλοι ε ; Ααα επισης οι προηγουμενοι ήταν οι κακοι αλλα τωρα εχουμε τους καλους. Ελιωσε η καραμελα
πότε και τι ώρα θα διεξαχθεί; Τι περιλαμβάνει;
Μπορεί κάποιος να μας ενημερώσει;
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΝΤΟΠΟΙ ΣΤΑΜΑΤΙΑ;; ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΟΨΕΙ ΟΛΟΙ,ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΑ.ΕΡΧΕΤΕ ΜΕΦΑΛΗ ΠΑΝΩΛΕΘΡΙΑ.
https://aegeanews.gr/news/politismos-technes/626211/politistiki-synantisi-mpontroum-nision/
Ποια ελληνοτουρκική φιλία ;;;
Υπαρχει Ελληνο- τουρκικη φιλια; τι ανεκδοτα μας λετε ;
αυτες τις κινησεις τις εχουν κανει και αλλοι συναδελφοι σου -οχι δημαρχοι-… γνωστο το παιχνιδι για να αρπάζουν απο δουλειες μεχρι μεχρι…. Δεν σε πολυ ενδιαφερει η γνωμη των συμπολιτων σου μαλλον. Δεν πειραζει ολα θα φανουν οταν ερθει η ωρα. Σε περίοδο που απειλουν για γαλαζιες πατριδες εσυ ταχθηκες υπερ των απεναντι… Και μετα απο αυτο κοιμασαι ησυχος; Προφανως αφου το κανουν και αλλοι ε ; Ααα επισης οι προηγουμενοι ήταν οι κακοι αλλα τωρα εχουμε τους καλους. Ελιωσε η καραμελα