Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Στους 57 οι νεκροί, ενώ 56 αγνοούμενοι έχουν δηλωθεί στην Αστυνομία | Ανείπωτη τραγωδία: «Σε περιμένω να γυρίσεις…»

21
6927

Έχουν γίνει 24 ταυτοποιήσεις σορών και έχουν ενημερωθεί οι πρώτες τέσσερις οικογένειες – 48 νοσηλεύονται, έξι σε ΜΕΘ

Στους 57 ανέρχονται μέχρι στιγμής οι νεκροί από το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη ενώ οι αγνοούμενοι που έχουν δηλωθεί στην Αστυνομία είναι 56, όπως τόνισε σε επίσημη ενημέρωση η εκπρόσωπος Τύπου της Ελληνικής Αστυνομίας, αστυνόμος β’, Κωνσταντία Δημογλίδου.

Σε νοσοκομεία βρίσκονται 48 άτομα για νοσηλεία, έξι εκ των οποίων σε ΜΕΘ. Την ίδια ώρα, μια γυναίκα με σοβαρά εγκαύματα διακομίστηκε στη ΜΕΘ του «Παπανικολάου», σε ειδική μονάδα.

Παράλληλα, η διαδικασία ταυτοποίησης συνεχίζεται στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας. Για τη διαδικασία βιολογικής ταυτοποίησης μέχρι στιγμής έχουν ληφθεί 55 δείγματα από τις σορούς, 52 δείγματα από συγγενείς των επιβατών, καθώς και 26 δείγματα από ανθρώπινα μέλη. Η συγκεκριμένη διαδικασία γίνεται από τα ειδικά εγκληματολογικά εργαστήρια της Ελληνικής Αστυνομίας κατά προτεραιότητα προκειμένου να ολοκληρωθεί αυτή η επώδυνη διαδικασία.

Έχουν γίνει 24 ταυτοποιήσεις σορών και έχουν ενημερωθεί οι πρώτες τέσσερις οικογένειες.

«Αν και κατά κανόνα η διαδικασία του DNA διαρκεί πολλές ημέρες, έχουν καταβληθεί προσπάθειες να ολοκληρωθεί μέχρι αύριο. Οι οικείοι και συγγενείς των θυμάτων όταν θα ολοκληρώνεται η ταυτοποίηση θα ενημερώνονται από τον Επικεφαλής της ομάδας αναγνώρισης της ΕΛΑΣ και τον ειδικό ψυχολόγο της Αστυνομίας και θα προχωρά η διαδικασία παραλαβής της σορού», υπογράμμισε η κυρία Δημογλίδου.

Όπως αναφέρθηκε οι συνθήκες κάτω από τις οποίες επιχειρούν οι διασώστες παραμένουν δύσκολες καθώς κομμάτια του τρένο έχουν μεταμορφωθεί σε άμορφες μάζες. Κατά την επίσημη ενημέρωση εκτιμάται ότι μέχρι αύριο το μεσημέρι θα ολοκληρωθεί η έρευνα.

Τα γερανοφόρα οχήματα έχουν ανασηκώσει τα δύο βαγόνια, τόσο το πρώτο επιβατικό της β’ θέσης, όσο και το βαγόνι – εστιατόριο. Ταυτόχρονα, οι πυροσβέστες αφαιρούν τμηματικά τα μεταλλικά στοιχεία τους, προκειμένου να διευκολυνθεί η επιχείρηση έρευνας και απεγκλωβισμού, σύμφωνα με τον Εκπρόσωπο Τύπου του Πυροσβεστικού Σώματος, Πύραρχο, Βασίλειο Βαθρακογιάννη.

«Σε περιμένω να γυρίσεις, να κάνουμε τα όνειρά μας πραγματικότητα»

Πρόκειται για έναν 28χρονο μηχανοδηγό, επιβάτη στην αμαξοστοιχία Intercity 62 που έχασε ακαριαία τη ζωή του

28xronos_nekros

Ένας 28χρονος άνδρας, ο μηχανοδηγός Νίκος Ναλμπάντης είναι μεταξύ των θυμάτων του πολύνεκρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος στη Λάρισα. Ο άτυχος άνδρας που επέβαινε στην αμαξοστοιχία έχασε ακαριαία τη ζωή του. Την είδηση του θανάτου του έκανε γνωστή η σύντροφός του με μία συγκινητική ανάρτηση στα social media.

Η νεαρή γυναίκα είπε το τελευταίο αντίο στον επί χρόνια σύντροφό της με μία κοινή τους φωτογραφία την οποία συνοδεύεσε με την ακόλουθη λεζάντα:  «Αχ ψυχή μου, σε περιμένω εδώ να γυρίσεις. Να κάνουμε τα όνειρα μας πραγματικότητα. Είμαι εδώ και περιμένω..».

Κάτω από την ανάρτηση φίλοι και συγγενείς λένε το δικό τους αντίο στον άτυχο 28χρονο.

Στη λίστα των αγνοούμενων οι δύο μηχανοδηγοί

Εντωμεταξύ τελειόφοιτος της σχολής μηχανοδηγών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ της κλάσης του 2019 και πτυχιούχος του Τ.Ε.Ι Πειραιά στο τμήμα Μηχανολογίας, ο 32χρονος Δημήτρης Μασσαλής οδηγός της μοιραίας επιβατικής αμαξοστοιχίας 62, η οποία αργά το βράδυ της Τρίτης συγκρούστηκε με το εμπορικό τρένο 63503.

Δημητρης1

Σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr, το όνομα του μηχανοδηγού βρίσκεται στη λίστα με τους αγνοούμενους της τραγωδίας, με τις έρευνες για τον εντοπισμό τόσο του ίδιου όσο και των υπολοίπων, στα συντρίμμια του επιβατικού τρένου να συνεχίζονται. Από την άλλη 36 σοροί εξακολουθούν να παραμένουν χωρίς ταυτότητα στο νοσοκομείο της Λάρισας, με τους δικούς τους να καλούνται πλέον να τους αναγνωρίσουν ακόμα και με την μέθοδο του DNA. Αγωνία υπάρχει και για το πλήρωμα του επιβατικού τρένου με προορισμό την Θεσσαλονίκη με τον αριθμό των νεκρών να ανέρχεται σε τουλάχιστον 40, την ώρα που οι έρευνες συνεχίζονται πυρετωδώς για τον εντοπισμό τους.

Όπως αναφέρει στο protothema.gr ο πρόεδρος των μηχανοδηγών Κώστας Γενηδουνιάς σε κάθε αμαξοστοιχία υπήρχαν από δυο μηχανοδηγοί: «Μιλάμε συνολικά για τέσσερις μηχανοδηγούς και έναν που επέβαινε ως επιβάτης γιατί πήγαινε ν’ αναλάβει βάρδια.  Επίσης στο επιβατικό τρένο υπήρχαν και τέσσερις συνοδοί. Δυστυχώς δεν υπάρχει καμία ενημέρωση για τους συναδέλφους μας».

Από την άλλη, τον αγαπημένο τους φίλο από την Αμαλιάδα Γιώργο Κουτσούμπα, μηχανοδηγό της εμπορικής αμαξοστοιχίας 63503, έχουν αρχίσει να αποχαιρετούν μέσα από την σελίδα του στο Facebook φίλοι και συνάδελφοί του από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Γιωργος_Κουτσουμπας

Ο μηχανοδηγός ήταν πατέρας δυο κοριτσιών και εξαιτίας των επαγγελματικών του υποχρεώσεων τα τελευταία χρόνια ζούσε στη Θεσσαλονίκη.

κάγκα: Οι συγγενείς δεν θα δουν τους νεκρούς, να τους θυμούνται γερούς

Δέκα άνθρωποι έχουν χειρουργηθεί για κατάγματα και έξι είναι σε σοβαρή κατάσταση και νοσηλεύονται σε ΜΕΘ μετά την τραγωδία στα Τέμπη, σύμφωνα με την αναπληρώτρια υπουργό Υγείας

Mna_Gkagka

Τα συλλυπητήριά της στις οικογένειες των θυμάτων της τραγωδίας στα Τέμπη, εξέφρασε η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας, Μίνα Γκάγκα.

«Αυτό που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι είναι τρομερό, λυπάμαι πολύ για όσους έχουν χαθεί και όσους περιμένουν να μάθουν για τους δικούς τους» σημείωσε μιλώντας στον ΣΚΑΪ.

Για τους τραυματίες, δήλωσε ότι οι περισσότεροι είναι σε καλή κατάσταση, δέκα έχουν χειρουργηθεί για κατάγματα και έξι είναι σε σοβαρή κατάσταση και νοσηλεύονται σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.

Δείτε βίντεο

Για τη διαδικασία της ταυτοποίησης των νεκρών τόνισε ότι γίνεται μόνο μέσω DNA, καθώς έχει ληφθεί απόφαση οι συγγενείς να μην έρθουν σε επαφή με τις σορούς, που μπορεί να είναι απανθρακωμένες ή διαμελισμένες.

«Η απόφαση είναι να μην δουν, να μην έρθουν σε επαφή οι συγγενείς με τους ανθρώπους που δεν ζουν πια, για να είναι λιγότερο ψυχοφθόρο για εκείνους. Εάν έχουν κάποιο νεκρό, καλό είναι να τον θυμούνται γερό και καλά» τόνισε.

Τις επόμενες ώρες αναμένονται τα πρώτα αποτελέσματα από τη διαδικασία ταυτοποίησης με DNA, που γίνεται σε συνεργασία με τα εγκληματολογικά εργαστήρια της Ελληνικής Αστυνομίας.

Τέλος, εξέφρασε τις ευχαριστίες της στο προσωπικό των νοσοκομείων όπου διακομίστηκαν τραυματίες, καθώς και στον κόσμο που ανταποκρίθηκε στην έκκληση για αίμα.

Ειδήσεις σήμερα:

Ειδήσεις σήμερα:

Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα: Για κακούργημα κατηγορείται ο σταθμάρχης – «Αναλαμβάνω την ευθύνη που μου αναλογεί»

Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Το δεύτερο λάθος του σταθμάρχη – Έβλεπε για 5,5 χλμ. το τρένο στο λάθος ρεύμα κυκλοφορίας

Σύγκρουση τρένων: Μαθητές σχολείων έγραψαν με τις τσάντες τους «Πάρε όταν φτάσεις»

 

Σύγκρουση τρένων στη Λάρισα: «Σε περιμένω να γυρίσεις, να κάνουμε τα όνειρά μας πραγματικότητα»

Σύγκρουση τρένων – Ιατροδικαστής Λάρισας: Στους 57 οι νεκροί – Πάνω από 10 σάκοι με ανθρώπινα μέλη

Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: Το δεύτερο λάθος του σταθμάρχη – Έβλεπε για 5,5 χλμ. το τρένο στο λάθος ρεύμα κυκλοφορίας

21 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ Ο ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ …;;; - ΣΚΛΗΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΤΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ
  2. Στόχος τους είναι τα παιδια μας. Τι δεν εχετε καταλαβει ακομα? Πόσος καιρός είναι που θαφτηκαν οι πιλότοι? Ποσα παιδιά έφυγαν ξαφνικα? Τωρα στο τρενο. Οι εντολές τους ειναι να μας εξαφανίσουν και κυρίως την νέα γενιά. Βοδια ξυπνηστε….

    • Ρε ΠΑΝΙΒΛΑΚΑ τι σνιφάρεις? Άντε από εδώ αλητήριε.

    • πως σου επιτρέπεται να γράφεις ακόμη δημόσια. Φαντασίες, σενάρια και στο τέλος βρισιές. Δεν πας μια βουτιά στη θάλασσα να ξελαμπικάρεις? Κλαίει η Ελλάδα όλη και γράφεις ηλιθιότητες? Το βόδι που λες είσαι εσύ παρόλο που έχω αντιληφθεί πως ακόμη κι αυτό το άμοιρο θηλαστικό είναι απείρως ευστροφότερο από σένα.
      Καλό ταξίδι στις αθώες ψυχές.

  3. Ρε παιδιά συγνώμη. Ξέρει η Ανώνυμη Εταιρεία ΗΔΙΚΑ τα πάντα προκαταβολικά, πριν ακόμη επικαιροποιήσει ο γονέας τα στοιχεία του σχολείου που φοιτεί το τέκνο του για να του χορηγήσει το επίδομα Α21 και δεν ξέρει η άλλη Ανώνυμη Εταιρεία του Σιδηροδρόμου σε ποια γραμμή πορεύεται το τραίνο της και αν υπάρχει κάτι επικίνδυνο να χτυπήσει συναγερμός; Τι συζητάνε αναλύσεις επί αναλύσεων.Αισχος βρώμα και δυσωδία. Κρατήστε το θέμα ψηλά μέχρι τις εκλογές. Κυριάκοοοοοο στην βεράντα του Χριστόδουλου Στεφαναδη όταν έτρωγες τα ψάρια εμένα με είχες lockdown. Δεν ξεχνώ.

  4. Η δουλειά των πολιτικών είναι , να μη φτάνουν στα συλλυπητήρια και τα " δάκρυα " προς τους πολίτες τους

    Πολίτες που τους επέλεξαν ,για να πάνε όλοι μαζί μπροστά τα 4 επόμενα χρόνια.
    Δυστυχώς χρόνια τώρα – πολλά – δεν υπάρχει 4ετία , που να μην ακούσω την λέξη
    » συλλυπητήρια » από στόματα των όποιων πολιτικών .
    Αυτό με κάνει να πιστεύω πως στην πατρίδα μου , η λέξη αυτή έχει χάσει ανεπιστρεπτί την έννοια και την σημασία της .

  5. Πόση ώρα έκανε το ΜΙΜΙΚΑ Πειραιά -Κω και πόση αυτοί που μας ταξιδεύουν καλύτερα με 64 ευρώ κατάστρωμα..
    Θέλαμε και υδροπλάνα…
    Όλοι βλέπουμε τα αποτελέσματα των μνημονίων,ότι γίναμε αποικιοκρατία ,το πιο σωστό που ακούστηκε σήμερα και από ξένο ανταποκριτή.

  6. Ο Κούγιας στην TV είπε πως κάποια στιγμή θα αποκαλύψει ποιός πολιτικός τον έκανε σταθμάρχη...

    O OΣΕ χρησιμοποιείται απ όλες τις Κυβερνήσεις για δωρεάν ψηφοφόρων,ώστε να πάνε στην πατρίδα τους να εκλέξουν βουλευτή με σταυρωμένο το ψηφοδέλτιο δίπλα στο δωρεάν εισιτήριο.Αυτή είναι και ήταν η πατρίδα,τα μνημόνια και όσοι τα υπηρέτησαν την βούλιαξαν.
    ‘Αντε ακόμα 95 χρόνια έμειναν .
    Οι Κρατικές υποδομές είναι υποχρεωτικές,όπως και το Νοσοκομείο στην Κω.’Οσοι δεν καταλαβαίνουν ότι αυτά τα κόμματα πήγαν την χώρα στον πάτο,κανένα πρόβλημα.

  7. Από το μακρινό 1950 ξεκινά η διάλυση της μεταφοράς με τρένο. Τότε ήταν και η αρχή της αυτοκρατορίας της νταλίκας και των ΚΤΕΛ. Το ίδιο δεν έγινε και με τα νησιά μας. Σκυλοπνύχτρες, σαπάκια, πρώην πολεμικά του 40. Από τότε παιδί ταξίδευα για την Νικαριά κάθε καλοκαίρι με τον Παντελή, Δέσποινα, Μαρινέλα, Κωστάκη Τόγια, Μυρτηδιώτισσα και τα «Ιταλικά». Φεύγαμε μεσημέρι από τον Πειραιά και φτάναμε στον Άγιο το άλλο πρωϊνό. Να μή ξεχνάμε την πυρκαϊά στο Ερμούπολη, το Ηράκλειο στην Φαλκονέρα, το Σάμινα στις Πόρτες, τα Δελφίνια στον Σαρωνικό. Και τα κόμματα που κυβέρνησαν με τα τσιράκια τους, να βγάλουν τον ΣΚΑΣΜΟ, όλοι τους. Ντροπή τους………..

  8. Ολα τα ξεπουλημενα ΜΜΕ, ταβαλαν με τον κακομοιρο τον σταθμαρχη.
    εναν εργατικο ανθρωπο, που εκανε ολες τις δουλειες για να ζησει. Και ηρθε το κρατος να τον βαλει 40 μερες μετα τον διορισμο του σαυτη την υπευθυνη θεση. Εκανε ενα λαθος τραγικο αυτος ο απειρος εργαζομενος. Και την ιδια ωρα το συστημα τηλεματικης, αραχνιαζε στις αποθηκες για πολλα χρονια. Οι πολιτικοι που ειναι υπευθυνοι γιαυτο πρεπει να φανε ισοβια.
    Και δυστυχως τα ΜΜΕ το περνανε στα ψιλα, και ριχνουν ολη την ευθυνη στον ανθρωπακο!!

  9. Το τρένο κινούνταν και με κυψέλες «γκρίζου» υδρογόνου που εξερράγησαν κατά τη σύγκρουση;

    Την Παρασκευή 1 Ιουλίου 2022, στα κεντρικά της γραφεία στην Αθήνα η Hellenic Train S.A. μετονομάζεται σε ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. Κατά την σχετική εκδήλωση που έλαβε χώρα ( έχει σημασία ποιοι συμμετείχαν και τι είπαν ο διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Train, Μaurizio Capotorto προανήγγειλε ότι η Hellenic Τrain θα θέσει σε λειτουργία και άλλες σιδηροδρομικές γραμμές στη χώρα ιστορικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος, ενώ επανέλαβε τη δέσμευση για 10 τρένα υδρογόνου και τρένα προαστιακού.Εν τω μεταξύ , οι εκτεταμένες ¨δολιοφθορές ¨ στο σιδηροδρομικό δίκτυο Αθήνας –Θεσσαλονίκης ( οι γνωστές κλοπές καλωδίων και όχι μόνο) σε συνδυασμό με την ανυπαρξία Δυνάμεων Αστυνόμευσης Σιδηροδρόμων (Railpol) , είχε οδήγηση σε απόγνωση την εταιρεία που έβλεπε τα ηλεκτροκίνητα τρένα ETR 470 να ακινητοποιούνται όλο και πιο συχνά ( όπως έγινε και σ αυτήν τη περίπτωση ) και την εικόνα της να ξεθωριάζει .https://www.youtube.com/watch?v=EvA2YK6K4dQ Η λύση τελικά βρέθηκε μέσα από την οπτική για ολοκληρωμένες λύσεις βιώσιμης κινητικότητας που ήδη κυριαρχούσε στη στρατηγική της Ιταλικής εταιρείας και λέγεται , χρήση κυψελών «γκρίζου» υδρογόνου

  10. στην προκειμένη περίπτωση – που θα έδιναν την κίνηση στην αμαξοστοιχία όταν ¨θα κοβόταν το ρεύμα ¨ στην μέση του πουθενά.

    Το πρώτο τρένο υδρογόνου, Coradia iLint, ήδη εκτελούσε επιβατικά δρομολόγια μεταξύ των πόλεων Cuxhaven, Bremerhaven, Bremervörde και Buxtehudehe στη Γερμανία και η Ιταλική εταιρεία είχε προχωρήσει από το 2020 σε συμφωνία με την ίδια εταιρεία , την Alstom-Snam , για την ανάπτυξη τρένων υδρογόνου .

    Έμενε να βρεθεί μόνο , που θα γινόταν το πείραμα με το μικρότερο κόστος και σε βάρος της ασφάλειας της κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών .

    Τα υπόλοιπα , μπορούμε να τα φανταστούμε … με πόνο ψυχής

  11. «Ακόμα και αν γίνει το οποιοδήποτε λάθος και μπεις σε λάθος γραμμή, τότε ανάβει το κόκκινο φανάρι. Αυτό σημαίνει ότι ο μηχανοδηγός δεν μπορεί να περάσει το φωτεινό σηματοδότη. Αν προσπαθήσεις να περάσεις το κόκκινο, τότε ενεργοποιούνται αυτόματα τα φρένα της αμαξοστοιχίας. Τα τρένα έχουν μαγνήτες, οι οποίοι κολλάνε πάνω στις ράγες και το τρένο ακινητοποιείται αυτόματα. Αν γίνει κάτι τέτοιο ενημερώνεται άμεσα ο σταθμάρχης. Η τελευταία δικλείδα ασφαλείας είναι η εκπομπή σήματος GPS. Με το που θα πατήσουμε το κόκκινο κουμπί έκτακτης ανάγκης μέσα στο τρένο, ειδοποιούμε τόσο το σταθμάρχη όσο και όλες τις υπόλοιπες αμαξοστοιχίες που βρίσκονται σε μεγάλη ακτίνα στην περιοχή. Τότε όλοι οι μηχανοδηγοί είναι υποχρεωμένοι να ακινητοποιήσουν άμεσα τα τρένα τους».
    «Συνέντευξη της μηχανοδηγού Σοφίας Παλαμίδη για τις δικλείδες ασφαλείας που ισχύουν στο σιδηρόδρομο της Γερμανίας.»

  12. Δάκρυσε κι ο θεός . Στους 118 οι νεκροί , όσο , ο αριθμός του καταραμένου "κλειδιού"

    Σύμφωνα με μαρτυρίες το τρένο ήταν γεμάτο κατά την αναχώρησή του .Κόπηκαν 351 εισιτήρια και επιβιβάστηκαν άλλοι 27 χωρίς εισιτήριο, με πρόθεση να εκδώσουν μέσα στο τρένο. Στην Λάρισα αποβιβάστηκαν 76 και επιβιβάστηκαν 61. Στο δρομολόγιο του θανάτου συνέχισαν 363 άτομα και 10 μέλη προσωπικό

    Σύμφωνα με την ενημέρωση της Πυροσβεστικής αρχικά , 214 επιβάτες μεταφέρθηκαν με 6 λεωφορεία σε Θεσσαλονίκη και Λάρισα Πίσω στην κόλαση έμειναν άλλοι 159

    Είχε εκτός από φοιτητές και πολλούς αλλοδαπούς αφού είχε , το πιο φτηνό εισιτήριο που υπάρχει… για την κόλαση επί γης

    Σημ . Τα δεδομένα που παρατίθενται προέκυψαν από μαρτυρίες για τον αριθμό των κενών θέσεων στην επιβατική αμαξοστοιχία

  13. ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!
  14. Να ξέρετε ότι από πίσω κρύβονται μασόνοι το χτύπημα ήταν εσκεμμένο να γίνει ακούστε που σας λέω Πρέπει να το ψάξουμε πολύ βαθιά το θέμα μόνο τυχαίο Δεν είναι και μόνο κατά λάθος δεν έγινε καθυστέρησα το τρένο για να καταφέρει να συγκρουστεί με το άλλο το ερχόμενο και να γίνει ότι γίνει μασόνοι βρίσκονται από πίσω σας το ξαναλέω είναι αυτά τα αποβράσματα της Νέας τάξης των πραγμάτων που θέλουν να βλέπουν ανθρωποκτονίες και χαίρονται όταν γίνονται αυτές είναι σαν θυσίες για αυτούς προς το σατανά αυτά τα αποβράσματα πρέπει να αποκεφαλίστουν και να καούν ούτε καν να θαφτούν!!!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ