
Οι προκλήσεις είναι πολλές και οι ανάγκες της σχολικής κοινότητας καθημερινές.
Όμως, με σχέδιο, συνεργασία και επιμονή, προχωράμε μπροστά.

Τα σχολεία μας αλλάζουν.
Με έργα ουσίας δημιουργούμε σύγχρονους, ασφαλείς και λειτουργικούς χώρους για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Επενδύουμε στο σήμερα, χτίζουμε το αύριο.


Τίποτα από όλα αυτά δεν γίνεται από έναν άνθρωπο μόνο. Είναι αποτέλεσμα συλλογικής προσπάθειας.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους τεχνικούς, τους συνεργάτες μου, τις υπηρεσίες του Δήμου και σε όλους όσοι εργάζονται καθημερινά με μεθοδικότητα, επαγγελματισμό και αίσθημα ευθύνης, ώστε τα σχολεία μας να γίνονται καλύτερα.

Συνεχίζουμε με συνέπεια, σκληρή δουλειά και πίστη ότι τα παιδιά μας αξίζουν το καλύτερο.