Βάλτε φρένο στη γήρανση με αυτές τις τροφές!

0
106

Δέκα υγιεινές τροφές που δεν πρέπει να λείπουν από το τραπέζι σας!

Τα τελευταία χρόνια γίνεται όλο και μεγαλύτερος λόγος για την υιοθέτηση μιας υγιεινής διατροφής προκειμένου να αποφευχθούν χρόνιες παθήσεις και λοιπά προβλήματα υγείας.

 

Σε όλη αυτήν τη συζήτηση, έδαφος κερδίζει η αναφορά σε super foods, που κάποιες φορές εντάσσονται σε όλη αυτήν την ιστορία που λέγεται «μάρκετινγκ» και δεν κάνουν όλα όσα υπόσχονται.

Από την άλλη, όμως, υπάρχουν πολλές τροφές με ευεργετικές ιδιότητες, όμως οι ακόλουθες τροφές δεν θα πρέπει να απουσιάζουν ποτέ από μια υγιεινή διατροφή.

  1. Αμύγδαλα

Μια τροφή πλούσια σε καλά λιπαρά, φυτικές ίνες και πρωτεΐνες, αυτή η τροφή είναι κάτι παραπάνω από ένα απλό σνακ. Προσθέστε το στις σαλάτες σας, στο γιαούρτι ή στα pancakes.

  1. Αβοκάντο

Εκτός από νόστιμο και δροσερό, το αβοκάντο είναι ένας θησαυρός υγείας. Είναι το μοναδικό φρούτο που περιέχει περισσότερο κάλιο και από την μπανάνα. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε τόσο σε γλυκές, όσο και σε αλμυρές συνταγές.

  1. Μύρτιλο

Συχνά αποκαλείται από τους ειδικούς ως το θαυματουργό φυτό της νεότητας. Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικές βιταμίνες Α, C, E και Β-καροτίνη, σε σάκχαρα, κάλιο, μαγνήσιο και φώσφορο.

  1. Μαύρο πιπέρι

Το μαύρο πιπέρι είναι μια τροφή που βοηθάει στην πέψη και που μπορεί να σας προστατέψει από τα χειμωνιάτικα κρυώματα. Περιέχει λίγη ποσότητα νατρίου και δρα ως διουρητικό, γεγονός που μας απαλλάσσει από τις βλαβερές τοξίνες.

  1. Μπρόκολο

O πράσινος σύμμαχος της υγείας μας. Είτε στη σαλάτα, είτε ως συνοδευτικό του κρέατος, είτε στην ομελέτα, το μπρόκολο μπορεί να ωφελήσει τον οργανισμό μας στο μέγιστο βαθμό.

  1. Μαύρη σοκολάτα

Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι πρέπει να αποφεύγουμε όλα τα γλυκά εκτός από τη μαύρη σοκολάτα, η οποία κάνει καλό τόσο στο μεταβολισμό μας, όσο και στην καρδιά μας. H μαύρη σοκολάτα μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη καρδιακών παθήσεων, να μειώσει τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, αλλά και να συμβάλλει στο να παραμείνει το μυαλό μας «κοφτερό».

  1. Μέλι

Πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, το μέλι μπορεί να βελτιώσει τη γεύση πολλών γευμάτων σας. Προσθέστε το σε ροφήματα, σε smoothies, στο πρωινό σας, καθώς και σε γλυκά.

  1. Ελιές

Οι ελιές όχι μόνο δεν αυξάνουν το βάρος μας, αλλά βελτιώνουν σημαντικά την υγεία μας. Περιέχουν βιταμίνη Ε, καθώς και μονοακόρεστα λιπαρά οξέα προσφέροντάς μας προστασία από εγκεφαλικά επεισόδια και καρκίνο.

  1. Σολομός

Ο σολομός είναι μία από τις πιο υγιεινές τροφές που μπορείτε να απολαύσετε. Είναι ένα ελαφρύ, αλλά νόστιμο γεύμα που μπορεί να σας χορτάσει, ενώ είναι πλούσιος σε πρωτεΐνες και Ω3.

  1. Σπανάκι

Πρόκειται για μια τροφή που θωρακίζει την υγεία. Οι θαυματουργές ιδιότητες του σπανακιού ρυθμίζουν την αρτηριακή πίεση, καταπολεμούν την αρθρίτιδα, το γήρας, καθώς και τον καρκίνο.

 

Πηγή: mag.sigmalive.com

Βάλτε φρένο στη γήρανση με αυτές τις τροφές!

Τις τροφές που βάζουν «φρένο» στη γήρανση και χαρίζουν χρόνια ζωής αποκαλύπτουν οι διατροφολόγοι.

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι όλες οι επιστημονικές έρευνες δείχνουν πως μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή προσφέρει καλή υγεία ακόμη και στα γεράματα, υπάρχουν, όμως, ορισμένες τροφές που ξεχωρίζουν για τη συμβολή τους στη μακροζωία.

Δείτε ποιες είναι και μην αμελείτε να τις βάλετε στο καθημερινό σας διατροφολόγιο!

  1. Σταυρανθή λαχανικά: Το μπρόκολο, το κόκκινο λάχανο και το λάχανο μποκ τσόι έχουν ισχυρή αντικαρκινική δράση.
  2. Μούρα: Οι φράουλες, τα μύρτιλα και τα σμέουρα (φραμπουάζ) είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικές ουσίες που προλαμβάνουν ευρύ φάσμα ασθενειών και προστατεύουν τα κύτταρα από τη φθορά.
  3. Ντομάτα: Είναι εξαιρετική πηγή μιας αντιοξειδωτικής ουσίας που ονομάζεται λυκοπένιο.
  4. Πράσινα φυλλώδη λαχανικά: Ένα φλιτζάνι λαχανικά, όπως το σπανάκι, σε καθημερινή βάση συνδέονται με αυξημένο προσδόκιμο ζωής.
  5. Τροφές με προβιοτικά: Τα προβιοτικά που υπάρχουν μεταξύ άλλων σε ορισμένα γιαούρτια και στο κεφίρ συμβάλλουν στην ομαλή λειτουργία του εντέρου και ενισχύουν τις άμυνες του οργανισμού.
  6. Λιπαρά ψάρια: Μελέτες δείχνουν ότι οι υπεραιωνόβιοι καταναλώνουν περισσότερο ψάρι και λιγότερο κόκκινο κρέας. Καλό είναι να τρώτε τουλάχιστον δύο με τρεις μερίδες ψάρι την εβδομάδα και να προτιμάτε τα ψάρια που είναι πλούσια σε Ω-3 λιπαρά οξέα, όπως ο σολομός, το σκουμπρί και οι αντζούγιες.
  7. Φασόλια: Έχει παρατηρηθεί ότι οι άνθρωποι που ζουν πολλά χρόνια ακολουθούν μια διατροφή κατ’ εξοχήν βασισμένη σε φυτικά προϊόντα. Τα φασόλια και τα όσπρια γενικώς είναι εξαιρετική πηγή φυτικών πρωτεϊνών και φυτικών ινών, ενώ παρέχουν ελάχιστα λιπαρά.
  8. Προϊόντα ολικής άλεσης: Οι φυτικές ίνες τους ενισχύουν τη λειτουργία του εντέρου, ενώ παράλληλα προστατεύουν από τον καρκίνο και την καρδιοπάθεια. Επίσης, μια διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες συνδέεται με μειωμένο κίνδυνο πρόωρου θανάτου από οποιαδήποτε αιτία.

Πηγή: healthweb.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.