Η επιχειρηματικότητα διανύει την ψηφιακή της εποχή

0
447

Ο κόσμος των επιχειρήσεων υπήρξε ανέκαθεν ένας χώρος ζωηρός, ευέλικτος και δυναμικός, που πάντοτε έβρισκε νέους τρόπους για να προσελκύσει τον πελάτη, να αυτοματοποιήσει την παραγωγή των προϊόντων του ή την προσφορά των παρεχόμενων υπηρεσιών, να μεγαλώσει το κοινό του και να αυξήσει τον τζίρο του.

Τα τελευταία χρόνια σε αυτά τα χαρακτηριστικά προστέθηκε και η δυνατότητα που απέκτησαν οι εταιρείες να εδραιωθούν στο επιχειρηματικό τοπίο που γέννησε η ψηφιακή εποχή με την κατασκευή ιστοσελίδων. Η εκρηκτική άνοδος της τεχνολογίας, και ειδικά της Πληροφορικής και του Διαδικτύου, ήταν εκείνη που έδωσε στις επιχειρήσεις την ώθηση εκείνη που χρειάζονταν για να ανταγωνιστούν τις υπόλοιπες.

Οι παλιές, παραδοσιακές εταιρείες, τις οποίες μαθαίναμε παλαιότερα από τις διαφημίσεις που βλέπαμε παντού στους δρόμους, στις στάσεις των λεωφορείων, αλλά και τις διαφημίσεις στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο, καθώς και τις καταχωρίσεις στον Τύπο, σήμερα έχουν αλλάξει τον τρόπο που δραστηριοποιούνται. Σήμερα πια το Διαδίκτυο είναι ο τόπος εκείνος όπου κατ’ εξοχήν έρχονται σε επαφή με τους καταναλωτές, προβάλλουν τα προϊόντα τους και πραγματοποιούν τις πωλήσεις τους και οι ιδιοκτήτες ιστοσελίδων eshop είναι σε αγώνα ταχύτητας για να μάθουν τι είναι seo και προώθηση ιστοσελίδων στη google.

Χάρη στις ευκολίες που μας εξασφαλίζει η τεχνολογία, δεν πηγαίνει πια ο πελάτης στο προϊόν, αλλά το προϊόν στον πελάτη. Την πρώτη φορά έρχεται στην οθόνη του υπολογιστή του, μέσω της οποίας το γνωρίζει και το επιλέγει, και τη δεύτερη φορά έρχεται στην πόρτα του σπιτιού του. Η πιθανότητα να έρθει στο σπίτι του ένα προϊόν υποδεέστερο αυτού που παρήγγειλε είναι σχεδόν μηδενική, αφού οι σοβαρές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο Διαδίκτυο δεν διακινδυνεύουν το όνομά τους υποβαθμίζοντας αυτό που προσφέρουν και εξαπατώντας τον πελάτη.

Αν πάλι υπάρχει κάποια διαφωνία ή παράλειψη ως προς το προϊόν, οι διαδικτυακές επιχειρήσεις διορθώνουν το όποιο λάθος θα τους υποδειχθεί και προβαίνουν σε άμεση αντικατάσταση του προϊόντος χωρίς χρέωση.

Αν όμως το Διαδίκτυο έδωσε ώθηση στην επιχειρηματικότητα, τα κοινωνικά δίκτυα ιστοσελίδων  κυριολεκτικά την εκτόξευσαν στα ύψη. Με το μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη να είναι ουσιαστικά συνδεδεμένο σε κάποιο από τα social media, οι εταιρείες ξέρουν πια πού θα απευθυνθούν για να τις δουν όσο το δυνατόν περισσότερα μάτια. Το Facebook και το Instagram σαν τις βασικότερες πλατφόρμες κατασκευής ιστοσελίδων social καταγράφουν τις κυριαρχούσες τάσεις των χρηστών/μελών τους, με αποτέλεσμα να έχουν καλύτερη εικόνα για το καταναλωτικό προφίλ τους και να κατευθύνουν ανάλογα τις διαφημίσεις τους.

Πέρα όμως από τις ήδη γνωστές εταιρείες που υπήρχαν και πριν από την άνθηση του Διαδικτύου, υπάρχουν και εκείνες που δημιουργήθηκαν πρόσφατα και χρησιμοποιούν τις οικονομικές ή και εντελώς δωρεάν πλατφόρμες των κοινωνικών δικτύων για να διαφημίσουν και να πουλήσουν τα προϊόντα τους και τις υπηρεσίες τους. Ερχόμαστε λοιπόν ως καταναλωτές σε ένα νέο επιχειρηματικό τοπίο όπου οι αγορές είναι πιο εύκολες και γρήγορες, οι τιμές είναι πιο προσιτές χάρη στην αυτοματοποίηση και απλοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας, αλλά και λόγω της μείωσης του διαφημιστικού κόστους, ενώ η ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών δεν διαφέρει σε τίποτε σε σχέση με τις εταιρείες που έχουν μόνο φυσική παρουσία και δεν συμμετέχουν στο Ίντερνετ – αν και αυτές είναι πια πολύ λίγες…

Όλα δείχνουν πως οι εταιρείες έχουν δείξει πολύ γρήγορα αντανακλαστικά και πλέον διανύουν μια πολύ υγιή και προσοδοφόρα εποχή, αξιοποιώντας το ψηφιακό περιβάλλον όπως έχει διαμορφωθεί σήμερα.

Δείτε περαιτέρω πληροφορίες για πακέτα κατασκευής ιστοσελίδων  και προβολή επιχειρήσεων στο διαδίκτυο

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ