Με απόφαση του γενικού γραμματέα ΕΟΤ Δημήτρη Τρυφωνόπουλου, εγκρίθηκε διαφημιστική συνεργασία με την Ryanair για τις αγορές της Αγγλίας, της Γερμανίας και της Πολωνίας.
Η καμπάνια θα «προσεγγίσει» 21,6 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες και το συνολικό κόστος της παραπάνω ενέργειας, ανέρχεται σε 80.000 €.
Η καμπάνια αφορά τα εξής ανά χώρα:
Ηνωμένο Βασίλειο:
– 1 e-mail τύπου inclusion με εθνική κάλυψη
– 2 e-mail τύπου solus με εθνική κάλυψη
– Carousel Premium banner που θα προβάλλει την προσφορά για ταξίδι στην Ελλάδα για τρεις εβδομάδες στο τοπικό site
– Διαρκές Destination Page
Γερμανία:
– 2 e-mail τύπου inclusion με εθνική κάλυψη
– 1 e-mail τύπου Solus με εθνική κάλυψη
– Carousel premium banner που θα προβάλλει την προσφορά για ταξίδι στην Ελλάδα για τρεις εβδομάδες στο τοπικό site
– Hero banner που θα προβάλλει την προσφορά για ταξίδι στην Ελλάδα για μια εβδομάδα στο τοπικό site
– Διαρκές Destination Page
Πολωνία:
– 2 e-mail τύπου inclusion με εθνική κάλυψη
– Carousel Premium banner που θα προβάλλει την προσφορά για ταξίδι στην Ελλάδα για τρεις εβδομάδες στο τοπικό site
– Hero banner που θα προβάλλει την προσφορά για ταξίδι στην Ελλάδα για μια εβδομάδa στο τοπικό site
– Διαρκές Destination Page
Επειδή δεν τα πιάνω εύκολα. Η Ryanair ζητάει 80.000€ για να διαφημίσει την Ελλάδα (όλους τους προορισμούς) και ζητούσε από το δήμο μόνο για την Κω 150.000€ ???