ABTA: Η Ελλάδα στα “φαβορί” για τους Βρετανούς ταξιδιώτες | Πόσοι Άγγλοι έκλεισαν ήδη τις διακοπές τους;

0
472

Περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο έχουν, ήδη, προχωρήσει σε κράτηση για διακοπές στο εξωτερικό τους επόμενους 12 μήνες, με την Ελλάδα να παραμένει σταθερά μεταξύ των πιο δημοφιλών προορισμών, όπως αποκαλύπτει νέα έρευνα της Ένωσης Βρετανών Ταξιδιωτικών Πρακτόρων ABTA.

Καθώς οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί που επιβλήθηκαν για τον έλεγχο και τη διαχείριση της πανδημίας του κορωνοϊού αίρονται από σήμερα στο Ηνωμένο Βασίλειο, νέα έρευνα της ABTA διαπιστώνει ότι το 57% των ανθρώπων στη χώρα έχουν κάνει κράτηση για τις φετινές τους διακοπές, από 44% που ήταν το αντίστοιχο ποσοστό τον Οκτώβριο του 2021, σημειώνοντας αύξηση άνω του 10%, με τα επίπεδα να πλησιάζουν εκείνα πριν από την πανδημία.

Η Ισπανία, η Γαλλία, η Ιταλία, η Ελλάδα και η Τουρκία παραμένουν σταθερά στις πρώτες επιλογές για τους Βρετανούς που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό. Την ίδια στιγμή, όμως, αυξάνεται η δημοτικότητα κι άλλων προορισμών.

Έτσι, αυξημένη ζήτηση παρατηρείται εφέτος, σε σύγκριση με το 2019, για την Αίγυπτο κατά 87%, ακολουθούμενη από τη Μάλτα (+51%), τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (+31%), την Πορτογαλία (+30% ) και το Μεξικό (+26%).

“Όλοι αυτοί οι προορισμοί παρέχουν ηλιοφάνεια, αμμώδεις παραλίες και πολλά πράγματα που μπορείτε να δείτε και να κάνετε, ενώ επίσης καλωσορίζουν τους παραθεριστές του Ηνωμένου Βασιλείου, είτε με απόδειξη εμβολιασμού, απόδειξη ανάρρωσης ή αρνητικό τεστ Covid-19 – ή χωρίς καμία απολύτως απαίτηση εμβολιασμού ή τεστ όπως είναι την περίπτωση στο Μεξικό.

Αν και υπήρξε χαλάρωση των ταξιδιωτικών κανόνων σε πολλούς προορισμούς, οι περισσότεροι εξακολουθούν να έχουν κάποιου είδους απαιτήσεις εισόδου στον Covid, επομένως είναι σημαντικό οι άνθρωποι να το ελέγχουν πριν ταξιδέψουν, σύμφωνα με την ταξιδιωτική ένωση.

Τα δεδομένα της ABTA δείχνουν ότι οι καταναλωτές έχουν πλέον 39% περισσότερες πιθανότητες να κάνουν κράτηση με έναν επαγγελματία ταξιδιού από ό,τι πριν από την πανδημία, κυρίως για την καθοδήγησή τους σχετικά με τις ταξιδιωτικές απαιτήσεις για τον Covid-19 (47%) και την ευρύτερη ταξιδιωτική εμπειρία (40%).

Ο Mark Tanzer, Διευθύνων Σύμβουλος της ABTA: “Είναι μια ημέρα ορόσημο για τους παραθεριστές και την ταξιδιωτική βιομηχανία. Από τώρα και στο εξής, οι άνθρωποι μπορούν να απολαμβάνουν τις διακοπές τους μέχρι την τελευταία στιγμή χωρίς να χρειάζεται να σκεφτούν τυχόν έγγραφα ή εξετάσεις κατά την επιστροφή τους στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ενώ δεν έχουμε επιστρέψει ακόμη στα προ-πανδημικά επίπεδα, η έρευνά μας δείχνει ξεκάθαρα ότι η εμπιστοσύνη των καταναλωτών επιστρέφει και τα πράγματα εξελίσσονται για τον κλάδο”.

“Ενθαρρύνουμε όποιον σκέφτεται να κάνει κράτηση για ένα ταξίδι φέτος να μιλήσει με ένα μέλος της ABTA, το οποίο όχι μόνο θα προσφέρει συμβουλές για τον καλύτερο προορισμό και τις ρυθμίσεις που ταιριάζουν στις ανάγκες του πελάτη, αλλά και θα ενημερώνει για τυχόν αλλαγές που πρέπει να γνωρίζει, ώστε να μπορεί να κάνει κράτηση και να ταξιδέψει με σιγουριά”, πρόσθεσε ο κ. Tanzer.

Σήμερα, η ABTA διεξάγει στο Twitter από τις 9 π.μ. μία “καμπάνια”, χρησιμοποιώντας τα hashtags #ByeUKTravelRules και #HelloHolidays, με σκοπό να τονίσει ότι τώρα είναι η καλύτερη στιγμή για να κλείσει κάποιος τις διακοπές του στο εξωτερικό.

Photo by Cristiano Pinto on Unsplash
Photo by Cristiano Pinto on Unsplash

ΈΡΕΥΝΑ: Τι δείχνει για τιμές ξενοδοχείων και αναζήτηση πτήσεων | Σε Ισπανία και Πορτογαλία μετατοπίζεται η ζήτηση για το Πάσχα από τη Βρετανία | Πιο “πίσω” η Ελλάδα

Ο πόλεμος στην Ουκρανία φαίνεται να επηρεάζει τη ζήτηση για ταξίδια και διακοπές κατά την πασχαλινή περίοδο, με την Ισπανία και την Πορτογαλία να τοποθετούνται στους “κερδισμένους” της υπόθεσης, σε αντίθεση με την Ελλάδα και την Τουρκία, όπως αποτυπώνεται στις αναζητήσεις πτήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο. 

Βρετανία | Πιο “πίσω” η Ελλάδα
Photo by Cristiano Pinto on Unsplash
Photo by Cristiano Pinto on Unsplash

ΈΡΕΥΝΑ: Τι δείχνει για τιμές ξενοδοχείων και αναζήτηση πτήσεων | Σε Ισπανία και Πορτογαλία μετατοπίζεται η ζήτηση για το Πάσχα από τη Βρετανία | Πιο “πίσω” η Ελλάδα

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο πόλεμος στην Ουκρανία φαίνεται να επηρεάζει τη ζήτηση για ταξίδια και διακοπές κατά την πασχαλινή περίοδο, με την Ισπανία και την Πορτογαλία να τοποθετούνται στους “κερδισμένους” της υπόθεσης, σε αντίθεση με την Ελλάδα και την Τουρκία, όπως αποτυπώνεται στις αναζητήσεις πτήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Όσον αφορά τις ξενοδοχειακές τιμές εμφανίζονται “τσιμπημένες” εφέτος το Πάσχα, σε σύγκριση με το Πάσχα του 2019, με την Ισπανία και την Πορτογαλία να έχουν τις πιο “αλμυρές” τιμές, με επόμενη την Ελλάδα και τελευταία ακολουθεί η Τουρκία.

Σύμφωνα με νέα μελέτη της Mabrian Technologies, η οποία επικεντρώνονται στην εξέλιξη της ζήτησης που αποτυπώνεται στην αναζήτηση πτήσεων από το Ηνωμένο Βασίλειο, μια από τις κύριες ευρωπαϊκές αγορές προέλευσης τουριστών, προς την Ισπανία, την Πορτογαλία, την Τουρκία και την Ελλάδα, καθώς και στην εξέλιξη των μέσων ξενοδοχειακών τιμών, η Πορτογαλία είναι ο προορισμός που φαίνεται να επωφελείται περισσότερο από τη μετατόπιση της ζήτησης από το Ηνωμένο Βασίλειο.

Η τουριστική πλατφόρμα εξετάζει δεδομένα για αναζητήσεις πτήσεων που πραγματοποιήθηκαν μεταξύ 11 Φεβρουαρίου και 8 Μαρτίου, από το Ηνωμένο Βασίλειο, προς την Ισπανία, την Πορτογαλία, την Τουρκία και την Ελλάδα, για ταξίδια μεταξύ 11 Απριλίου και 1η Μαΐου.

Η εξέλιξη των αναζητήσεων πτήσεων (με βάση τους ημερήσιους μέσους όρους) από το Ηνωμένο Βασίλειο αναλύθηκε στη συνέχεια σε δεδομένα από τις 13 ημέρες πριν από την εισβολή (από τις 11 έως τις 23 Φεβρουαρίου) και τις 13 ημέρες μετά (από τις 24 Φεβρουαρίου έως τις 8 Μαρτίου) και τα αποτελέσματα που προκύπτουν έχουν  ως εξής:

Μετά την έναρξη του πολέμου, οι αναζητήσεις πτήσεων και η αυθόρμητη ζήτηση από το Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκαν κατά 13,2% για την Πορτογαλία και κατά 12,7% για την Ισπανία, ενώ μειώθηκαν κατά -10,45% για την Τουρκία και κατά -8,15% για την Ελλάδα.

– Οι αναζητήσεις για πτήσεις από το Ηνωμένο Βασίλειο προς αυτούς τους τέσσερις προορισμούς μειώθηκαν απότομα συνολικά κατά τις ημέρες μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία κατά 30% έως 40%. Ωστόσο, ο όγκος των αναζητήσεων για την Ισπανία και την Πορτογαλία ανέκαμψε μέσα σε 5-6 ημέρες, ενώ η Τουρκία και η Ελλάδα δεν είχαν ανακτήσει τον όγκο 13 ημέρες αργότερα.

Πορτογαλία

Όσον αφορά τις τιμές των ξενοδοχείων, για ένα κανονικό δωμάτιο για μία διανυκτέρευση, για διαμονή μεταξύ 11 Απριλίου και 1η Μαΐου 2022, σε σύγκριση με τις τιμές την πασχαλινή περίοδο του 2019 (η αντίστοιχη περίοδο ήταν από 28 Απριλίου έως 15 Μαΐου), η Ισπανία και η Πορτογαλία είναι οι δύο χώρες που παρουσιάζουν άνοδο των τιμών και στις τρεις εξεταζόμενες κατηγορίες ξενοδοχείων (3, 4 και 5 αστέρων).

Επίσης:

– Η Πορτογαλία είναι η χώρα όπου οι τιμές αυξάνονται περισσότερο από 15% στα ξενοδοχεία 3 αστέρων, 6% στα ξενοδοχεία 4 αστέρων και 17% στα ξενοδοχεία 5 αστέρων. Ακολουθεί η Ισπανία με αύξηση 14%, 4% και 9%, στις αντίστοιχες κατηγορίες 3, 4, και 5 αστέρων.
– Στην Τουρκία, οι μέσες τιμές των ξενοδοχείων 3 και 4 αστέρων μειώθηκαν κατά 4% και 3% αντίστοιχα. Οι κατηγορίες αυτές είναι οι πιο δημοφιλείς στη ρωσική πελατεία. Ωστόσο, τα ξενοδοχεία 5 αστέρων σημείωσαν αύξηση 27%.
– Στην Ελλάδα, η μέση τιμή των ξενοδοχείων 3 αστέρων μειώθηκε κατά 9%, ενώ τα ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων αυξήθηκαν κατά 8% και 20% αντίστοιχα.
– Σε γενικές γραμμές, στην Ισπανία οι μέσες τιμές των ξενοδοχείων είναι 20% και πλέον πάνω από τον μέσο όρο των προορισμών που αναλύθηκαν και 15% πάνω από τις μέσες τιμές της Πορτογαλίας, του άμεσου ανταγωνιστή της από πλευράς τιμών.
– Η Πορτογαλία είναι ο προορισμός που φαίνεται να αισθάνεται περισσότερο την επίδραση της μετατόπισης της τουριστικής ζήτησης από το Ηνωμένο Βασίλειο προς τους δυτικοευρωπαϊκούς προορισμούς, καθώς είναι αυτός που παρουσιάζει άνοδο, τόσο στις αναζητήσεις ξενοδοχείων, όσο και στις τιμές.

Για ένα κανονικό δωμάτιο για μία διανυκτέρευση, σε πεντάστερο ξενοδοχείο την περίοδο των διακοπών του Πάσχα, ο ταξιδιώτης στην Ισπανία θα κληθεί να πληρώσει 238 ευρώ (+9%), στην Πορτογαλία 202 ευρώ (+17%), στην Ελλάδα 180 ευρώ (+27%) και στην Τουρκία 126 ευρώ (+20%).

Μιλώντας για τα ευρήματα της έρευνας, ο διευθυντής Μάρκετινγκ και Πωλήσεων της Mabrian, Carlos Cendra, είπε “ανακαλύπτοντας τον τρόπο με τον οποίο η ρωσική εισβολή επηρέασε βραχυπρόθεσμα την περίοδο του Πάσχα επιτρέπει στις υπόλοιπες χώρες και τους τουριστικούς προορισμούς να γνωρίζουν ποια θα είναι η τάση αν ο πόλεμος συνεχιστεί. Αυτά τα δεδομένα που συλλέγονται αποτελούν ένα παράδειγμα της τουριστικής πληροφόρησης που μοιραζόμαστε με τους πελάτες μας, με στόχο να τους βοηθήσουμε να λάβουν την καλύτερη απόφαση, με βάση πραγματικές πληροφορίες για την προσαρμογή των επόμενων ενεργειών μάρκετινγκ. Στην προκειμένη περίπτωση, αυτό σημαίνει ότι η Ισπανία και η Πορτογαλία μπορούν με σιγουριά να επικεντρωθούν στη συνέχιση των επενδύσεων για την προσέλκυση Ευρωπαίων ταξιδιωτών για την περίοδο υψηλής ζήτησης του Πάσχα”.

πηγή: https://money-tourism.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ