Μιλτιάδης Ζωϊδης: «Τα ευοίωνα μηνύματα που λαμβάνουμε για το 2022 ενδεχομένως να σημάνουν ότι ο ελληνικός τουρισμός θα ξεπεράσει πολύ πιο γρήγορα, απ’ ότι πιστεύαμε τον σκόπελο της πανδημίας»

4
1107

Την αισιόδοξη εκτίμηση αυτή καταθέτει στη συνέντευξή του στο Business Travel blog ο γενικός διευθυντής των ξενοδοχείων Apollon Hotel και Apollon Windmill στην Κω, κ. Μιλτιάδης Ζωίδης.

Προκειμένου να αποφευχθούν οι όποιες παρερμηνείες της δήλωσής του και επιδιώκοντας να κατασταθεί ξεκάθαρος και σαφής με νόημα συμπληρώνει ότι «τα μηνύματα που δεχόμαστε από τους tour operators για την επόμενη τουριστική σεζόν, για το 2022 είναι πολύ θετικά. Ήδη πολλοί tour operators έχουν ξεκινήσεις τις διαδικασίες και την προετοιμασία για το 2022, κατά το οποίο καταγράφεται μεγάλη ζήτηση, όπως διαφαίνεται από τις προκρατήσεις». Έτσι, δεν θα πρέπει να προκαλεί εντύπωση γιατί το επιτελικό στέλεχος της ελληνικής ξενοδοχιακής αγοράς επιδιώκει διακαώς να τελειώσει όσο πιο γρήγορα γίνεται το 2021 και να ξεκινήσει το 2022.

milto 1

Παρόλο την αισιόδοξη, μέχρι στιγμής εξέλιξη αυτή, εντούτοις η προσοχή του κ. Ζωίδη είναι εστιασμένη στην τρέχουσα τουριστική σεζόν. Μιας σεζόν της οποίας τα δεδομένα αλλάζουν άρδην και το τοπίο της προδιαγράφεται άκρως ανταγωνιστικό καθώς όπως εξηγεί «φέτος είναι ανοιχτές οι αγορές της Ισπανίας, της Τουρκίας κ.ά. που πέρυσι ήταν κλειστές». Αποφεύγοντας συνειδητά να προβλέψει πού θα «κάτσει η μπίλια» στον καίριο δείκτη των αφίξεων, υπογραμμίζει ότι «το αισιόδοξο σενάριο υπαγορεύει ότι αυτές θα αγγίξουν ποσοστό της τάξεως του 50% από αυτό στο οποίο είχαν διαμορφωθεί το 2019, ενώ η απαισιόδοξη εκτίμηση αναφέρει ότι οι αφίξεις το 2021 θα διαμορφωθούν κάτω από το 50% του αντίστοιχου δείκτη της καλύτερης, μέχρι στιγμής, για τον ελληνικό τουρισμό, χρονιάς».

milto 2

Δράττοντας της ευκαιρίας υπογραμμίζει ότι οι ξενοδόχοι και οι μονάδες που έλαβαν πέρυσι τη γενναία απόφαση της λειτουργίας τους, έχουν φέτος την απαιτούμενη εμπειρία για τα υγειονομικά πρωτόκολλα. «Η μοναδική ενδεχομένως θετική πτυχή της χρονιάς του 2020 ήταν ότι, ας μου επιτραπεί η χρήση της λέξης ρισκάροντας την υγεία μας όσοι όλοι ασχολούμαστε στον τουριστικό κλάδο, αποκτήσαμε την εμπειρία στο πώς θα υιοθετήσουμε και θα ευθυγραμμιστούμε με τα υγειονομικά πρωτόκολλα στα ξενοδοχεία». Για λόγο αυτό ο θεωρεί ότι τα ξενοδοχεία που λειτούργησαν το 2020 δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα με την υιοθέτηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων της φετινής χρονιάς.

milto 3

Διαπνεόμενος εδώ και χρόνια από την αναλλοίωτη πεποίθηση ότι η ποιότητα και η διαφορετικότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος θα έχουν ως αποτέλεσμα στο να ξεχωρίζει η Ελλάδα ως προορισμός στην παγκόσμια τουριστική- ταξιδιωτική αγορά, ο γενικός διευθυντής των ξενοδοχείων Apollon Hotel και Apollon Windmill πιστεύει ακράδαντα ότι με αυτή τη στρατηγική- εναρμονισμένης και με την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών προς τους ταξιδιώτες- «πολύ δύσκολα θα δεχτούμε μείωση τιμών από tour operators κ.λ.π.», σημειώνει με νόημα φειδωλά.

milto 4

Αντιθέτως είναι πιο αναλυτικός όταν χωρίς περιστροφές τονίζει ότι «σίγουρα προτιμητέα είναι η περίπτωση να επισκέπτονται 30 εκατομμύρια ξένοι τουρίστες στην Ελλάδα και να εγγράφονται αξιόλογα έσοδα στον ελληνικό τουρισμό- κατ’ επέκταση και στην ελληνική οικονομία- παρά να δεχόμαστε για παράδειγμα 60 εκατομμύρια ταξιδιώτες και το μέσο κατά κεφαλήν έξοδο τους στη χώρα μας να αγγίζει μικρό ποσό».

milto 5

Καταλυτικό ρόλο στο να αποκτήσει η Ελλάδα περίοπτη θέση στη λίστα των εκλεκτών προορισμών της υφηλίου για τους απανταχού της γης ταξιδιώτες- λόγω ακριβώς της ποιότητας του τουριστικού της προϊόντος-καλείται να διαδραματίσει και ο δημόσιος τομέας στον καίριο τομέα των υποδομών. «Όπως έχω δηλώσει επανειλημμένως υπάρχει μεγάλη απόσταση μεταξύ του ιδιωτικού και του δημοσίου τομέα στο άκρως σημαντικό ζήτημα των υποδομών», αναφέρει ο κ. Ζωίδης.

milto 6

Και με νόημα συμπληρώνει ότι «σε ανταγωνίστριες με την Ελλάδα χώρες όπως για παράδειγμα στην Ισπανία, στην Τουρκία κ.λ.π. οι υποδομές είναι πολύ καλύτερες σε σχέση με τις δικές μας». Ωστόσο και όπως δεν διστάζει να παραδεχτεί «στο νησί της Κω έχει γίνει εξαιρετική δουλειά στον τομέα αυτό και η πύλη εισόδου στον μαγευτικό προορισμό μας, ο διεθνής αερολιμένας «Ιπποκράτης» παρουσιάζει πλέον εικόνα πέντε αστέρων».

milto 7

 

Οι νέες ταξιδιωτικές συνήθειες των τουριστών

Η πανδημία του COVID-19 έχει όπως συνηγορούν άριστοι γνώστες των δρώμενων και των εξελίξεων της παγκόσμιας τουριστικής-ταξιδιωτικής αγοράς, επιταχύνει τις εξελίξεις σε καίριους τομείς του τουριστικού φάσματος και στους εμπλεκόμενους με τον κλάδο «παίκτες». «Οι ταξιδιώτες αναζητούν να βρουν τον προορισμό- είτε πρόκειται για τοποθεσία είτε για κατάλυμα-στον οποίο θα νιώσουν ασφαλείς, θα απολαύσουν την αίσθηση ότι είναι μοναδικοί, θα έχουν την καλύτερη εξυπηρέτηση και θα περιφρουρηθεί η ιδιωτικότητά τους», επισημαίνει χαρακτηριστικά ο κ. Ζωίδης.

milto 8

Ταυτόχρονα συμπληρώνει ότι «κύριο μέλημά τους είναι να βρουν το μέρος εκείνο για τις διακοπές τους που θα είναι «μαζεμένο» και ήσυχο». Για τον λόγο άλλωστε αυτόν, πιστεύει ακράδαντα ότι οι μεμονωμένες βίλες θα κάνουν θραύση στην προτίμηση των τουριστών. Λόγω ακριβώς αυτής της αέναης αναζήτησης- επιδίωξης των ταξιδιωτών «το μαζικό μοντέλο όπως το γνωρίζουμε θα αλλάξει και τα ξενοδοχεία που υιοθετούν αυτήν την πολιτική είτε θα αλλάξουν φιλοσοφία είτε θα περιορίσουν τη μαζικότητα των τουριστών στους χώρους τους», υπογραμμίζει ο γενικός διευθυντής του Apollon Hotel και του Apollon Windmill.

milto 9

 

Τα ανακαινισμένα Apollon Hotel και Apollon Windmill θα υποδεχτούν τους πρώτους τους πελάτες στις αρχές Ιουνίου του τρέχοντος έτους

Αναλαμβάνοντας από τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους τη γενική διεύθυνση των ξενοδοχείων Apollon Hotel και Apollon Windmill που βρίσκονται στο νησί του Ιπποκράτη, ο κ. Ζωίδης δηλώνει ξεκάθαρα ότι οι δύο μονάδες θα δεχτούν τους πρώτους τους πελάτες από τα τέλη Μαΐου έως τις αρχές Ιουνίου της φετινής σεζόν.

milto 10

Οι πελάτες θα είναι από διάφορα ευρωπαϊκά κράτη καθώς πέραν των συνεργασιών που διαθέτουν οι δύο μονάδες με τους operators Corendon (Ολλανδία) και Rainbow Tours (Πολωνία), ο συνεχώς «ανήσυχος» και ακατάπαυστα εργατικός κ. Ζωίδης υπέγραψε συμφωνίες συνεργασίας με Βρετανούς και Γερμανούς tour operators προκειμένου ταξιδιώτες από περισσότερα ευρωπαϊκά κράτη να απολαύσουν την ασφάλεια, τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και την ακαταμάχητη τοποθεσία των Apollon Hotel και Apollon Windmill, καθώς συνδυάζουν αρμονικά την ηρεμία, τη χαλάρωση με την κοντινή απόσταση από το κέντρο της πρωτεύουσας του νησιού του Ιπποκράτη.

milto 11

Ειδικότερα και σε ότι αφορά στο Apollon Windmill «το οποίο αποτελεί πραγματικά στολίδι για την Κω, υλοποιήθηκε επενδυτικό πρόγραμμα ανακαίνισης, ενώ στο Apollon Hotel έχει ολοκληρωθεί κατά τα δύο τρίτα η επένδυση ριζικής αναβάθμισης της μονάδας», δηλώνει ο γενικός διευθυντής των δύο κώων ξενοδοχείων. Σπεύδει να συμπληρώσει ότι «καλώς εχόντων των πραγμάτων η επένδυση στο Apollon Hotel θα αποπερατωθεί το χειμώνα του 2021».

milto 12

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Apollon Hotel και το Apollon Windmill είναι τεσσάρων αστέρων και βρίσκονται σε κοντινή απόσταση μεταξύ τους.

πηγή: https://business-travelblog.com/

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ναι δύσκολο να προσφέρει στους κοινόχρηστους χώρους ξενοδοχείο απ τις αναφερόμενες χώρες

    και σε κάποια δωμάτια… θαλασσινό νερό.

  2. Καλά τα λες παλικάρι μου, μόνο με την ποιότητα θα κάνουμε κάτι διαφορετικό,

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ