TUI: Μεγάλες ζημιές 3,1 δισ. € και σημαντική αύξηση κρατήσεων (3%) και τιμών (14%)

0
644
[ (c) Christian Wyrwa, Diplom-Foto-Designer (FH), Burgwedeler Str. 91D , 30916 Isernhagen (bei Hannover), Germany, E-Mail: [email protected], Tel: +49-511-3945254, Fax:+49-511-1233545, Mobil: +49-171-8340094, 7 % MwSt, St.Nr.: DE 1800903836, Bankverbindung: Konto: 900437952, BLZ 25050180, Sparkasse Hannover, IBAN: DE03250501800900437952; BIC: SPKHDE2HXXX:, Jegliche Verwendung ausserhalb einer journalistischen bedarf einer gesonderten Freigabe.Es gelten ausschließlich meine Geschäftsbedingungen (AGB). (Diese können eingesehen werden unter: http://www.wyrwa-foto.de/Wyrwa-AGB/Wyrwa_AGB.pdf ) Dieses Lichtbildwerk ist gesetzlich geschuetzt. Nachdruck, Veroeffentlichung und Verwendung nur gegen Honorar (mindestens MFM Liste 2008), Belegexemplar und Autorennennung.: "Foto: Christian Wyrwa" , www.freelens.com/clearing/, kein Modelrelease vorhanden, no modelrelease] [#0,26,121#]
 Πολύ μεγάλες ζημιές 3,1 δισεκατομμυρίων ευρώ για το οικονομικό έτος που ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβριο 2020, σημαντική αύξηση κρατήσεων 3% για το 2021 σε σύγκριση με το 2019 (!!!), μεγάλη αύξηση των τιμών κατά 14% επίσης για το 2021 και ισχυροποίηση της θέσης της Ελλάδας στην σεζόν που τελείωσε, είναι τα βασικά σημεία των οικονομικών αποτελεσμάτων, που ανακοίνωσε ο ταξιδιωτικός κολοσσός TUI σήμερα.
Στην ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων, υπάρχουν σημαντικά σημεία αισιοδοξίας, καθώς: ανακοινώθηκαν ετήσιες εξοικονομήσεις κόστους 400 εκατομμυρίων ευρώ η ζήτηση για ταξίδια αυξάνεται: το 50% του προγράμματος για τον Μάιο του 2021 έχει ήδη πουληθεί Καλοκαίρι 2021: μέσες τιμές +14 τοις εκατό – κρατήσεις 3 τοις εκατό υψηλότερες από ό, τι για το καλοκαίρι του 2019 Σημαντικές μειώσεις κόστους περιορίζουν την απώλεια για ολόκληρο το έτος: υποκείμενο EBIT -3,0 δισεκατομμύρια ευρώ 1 (προηγούμενο έτος: 893,5 εκατομμύρια ευρώ) Η TUI διαθέτει ρευστά κεφάλαια ύψους 2,5 δισ. Ευρώ
Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Fritz Joussen δήλωσε: “Τα πολύ γρήγορα μέτρα εξοικονόμησης κόστους και εξασφάλισης ρευστότητας και το ευέλικτο επιχειρηματικό μοντέλο μας, μας έδωσαν τη δυνατότητα να προχωρήσουμε παρά την πρωτοφανή κρίση. Η TUI είναι έτοιμη για μια ταχεία και επιτυχημένη επανάληψη των ταξιδιωτικών δραστηριοτήτων μόλις αρθούν οι περιορισμοί και οι προορισμοί ανοίξουν εκ νέου.
Η προοπτική εμβολιασμού από την αρχή του έτους θα αυξήσει σημαντικά τη ζήτηση για καλοκαιρινές διακοπές το 2021. Είμαστε προετοιμασμένοι για ένα νέο ξεκίνημα μετά την κρίση”. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα έσοδα του οικονομικού έτους που έκλεισε έφτασαν τα 7,9 δισεκατομμύρια ευρώ, έναντι 18,9 δισεκατομμύρια ευρώ, τον προηγούμενο χρόνο. Ο αριθμός των παραθεριστών που μεταφέρθηκαν από τον όμιλο το Καλοκαίρι του 2020 μειώθηκε κατά 62% από 21,1 εκατομμύρια το 2019 σε 8,1 εκατομμύρια ως άμεσο αποτέλεσμα των ταξιδιωτικών περιορισμών του Covid.
Περισσότεροι από 2 εκατομμύρια πελάτες έκαναν διακοπές με την TUI, από τα μέσα Ιουνίου που έγινε επανεκκίνηση των διακοπών. Ωστόσο, ο μεγαλύτερος ταξιδιωτικός όμιλος της Ευρώπης θα λειτουργεί μόνο το 20% της συνηθισμένης χωρητικότητας αυτόν τον χειμώνα, έναντι 40% που είχε αναφερθεί προηγουμένως ως αποτέλεσμα των αυξανόμενων ταξιδιωτικών περιορισμών που προκαλούνται από τον αυξανόμενο αριθμό μολύνσεων «και τη σχετική αλλαγή συμπεριφοράς ορισμένων πελατών».
Για το 2021 ο όμιλος θα λειτουργήσει με μια προσαρμοσμένη χωρητικότητα 80% για το καλοκαίρι, η οποία θα είναι ευέλικτη, ανταποκρινόμενη στην εξέλιξη της ζήτησης Ο όμιλος, ο οποίος εξασφάλισε επιπλέον διάσωση γερμανικής κυβέρνησης ύψους 1,8 δισεκατομμυρίων ευρώ νωρίτερα αυτό το μήνα για να φθάσει το σύνολο στα 4,8 δισεκατομμύρια ευρώ, αύξησε τη στοχευμένη εξοικονόμηση κόστους κατά 100 εκατομμύρια ευρώ σε 400 εκατομμύρια ευρώ ετησίως έως το 2023.
«Ως αποτέλεσμα αυτών των μέτρων, είμαστε πεπεισμένοι ότι ο Όμιλος Tui θα εμφανιστεί ισχυρότερος, πιο λιτός, πιο ψηφιακός και πιο ευέλικτος, σε μια πιθανή να είναι μια πολύ πιο ενοποιημένη αγορά», δήλωσε η εταιρεία.
Ωστόσο, βραχυπρόθεσμα, η Tui προειδοποίησε ότι εξακολουθεί να υπάρχει «σημαντική αβεβαιότητα σχετικά με την πιθανότητα και τη φύση των ταξιδιωτικών περιορισμών τους επόμενους μήνες, την ύπαρξη ενός αποτελεσματικού εμβολίου και τη μορφή της οικονομικής ανάκαμψης». Το διοικητικό συμβούλιο απέφυγε να εκδώσει νέες οδηγίες για το επόμενο οικονομικό έτος υπό τις τρέχουσες συνθήκες.
Οι χειμερινές κρατήσεις είναι μειωμένες κατά 82%, σε συνάρτηση με την προσαρμοσμένη χωρητικότητα, σε σύγκριση με τα κανονικά επίπεδα του προηγούμενου έτους “καθώς επίσης αντικατοπτρίζουν μια συνολική μεταγενέστερη μορφή κράτησης πελατών τους τελευταίους μήνες ως αποτέλεσμα των σύντομων αλλαγών στις συμβουλές ταξιδιού”. Οι καλοκαιρινές κρατήσεις του 2021 από το Ηνωμένο Βασίλειο είναι αυξημένες κατά 19%, ωστόσο, οι συνολικές κρατήσεις για το επόμενο καλοκαίρι μειώθηκαν κατά 10% σε σχέση με το ίδιο σημείο πέρυσι για την περίοδο αιχμής του 2020.
Η TUI αναμένει ότι οι επόμενοι 12 μήνες θα είναι «έτος μετάβασης», ακολουθούμενο από μια επιστροφή στην κερδοφόρα ανάπτυξη από το 2022 και μετά. Στο πλαίσιο αυτό, η TUI προετοιμάζεται εντατικά για ένα νέο ξεκίνημα το 2021 μετά την κρίση. Η πανδημία δεν έχει τελειώσει, αλλά υπάρχει φως στο τέλος της σήραγγας και οι προοπτικές για τον τουρισμό και για την TUI είναι καλές.
Η ζήτηση για ταξίδια διακοπών υπάρχει – οι καταναλωτές σε όλες τις ηλικιακές ομάδες λένε ότι το ταξίδι είναι μια από τις σημαντικές δραστηριότητες που χάθηκαν το 2020. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της TUI ο τομέας των διακοπών θα ανακάμψει γρηγορότερα από ότι ο τομέας στο σύνολό του. Η TUI είχε κάνει μια εξαιρετική αρχή για το οικονομικό έτος πριν από το ξέσπασμα της πανδημίας, αλλά οι παγκόσμιες ταξιδιωτικές προειδοποιήσεις από τον Μάρτιο του 2020 ανάγκασαν τότε τον Όμιλο να διακόψει σε μεγάλο βαθμό τις δραστηριότητές του. Μεταξύ άλλων, δεν υπήρχαν ταξίδια το Πάσχα, και το Καλοκαίρι υπήρξε πολύ περιορισμένο πρόγραμμα. Ο Όμιλος εισήγαγε μέτρα μείωσης κόστους και χρηματοδότησης σε πρώιμο στάδιο και επιτάχυνε την παγκόσμια ευθυγράμμιση. Εκτός από την εξασφάλιση πρόσθετης ρευστότητας, ξεκίνησαν εκτεταμένα προγράμματα μείωσης του κόστους.
Ο μακροπρόθεσμος στόχος της μείωσης του ετήσιου κόστους αυξήθηκε από τα 300 εκατομμύρια ευρώ στα 400 εκατομμύρια ευρώ. Επιπλέον, η TUI εκτιμά ότι είναι πιθανό να επιτραπεί στις αεροπορικές εταιρίες της Ευρώπης να επαναφέρουν τα αεροσκάφη Boeing 737 Max κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021. Εξασφάλιση χρηματοδότησης και ρευστότητας Λόγω του συνεχώς ευμετάβλητου περιβάλλοντος της αγοράς και των συνεχιζόμενων ταξιδιωτικών περιορισμών, η TUI AG συμφώνησε ένα πρόσθετο πακέτο χρηματοδότησης συνολικού ύψους 1,8 δισεκατομμυρίων ευρώ με ιδιώτες επενδυτές, τράπεζες και τη γερμανική κυβέρνηση. Το πακέτο που συμφωνήθηκε την περασμένη εβδομάδα περιλαμβάνει αύξηση κεφαλαίου με δικαιώματα εγγραφής περίπου 500 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ ο βασικός μέτοχος του Ομίλου έχει ήδη επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του.
Το TUI GROUP Ο Όμιλος TUI είναι ο κορυφαίος τουριστικός όμιλος στον κόσμο και δραστηριοποιείται παγκοσμίως. Ο Όμιλος εδρεύει στη Γερμανία. Η μετοχή TUI είναι εισηγμένη στο FTSE 250, τον κορυφαίο δείκτη του Χρηματιστηρίου του Λονδίνου και στη Ρυθμιζόμενη Ανεπίσημη Αγορά στη Γερμανία. Ο Όμιλος TUI προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες από μία πηγή για τους 28 εκατομμύρια πελάτες του, εκ των οποίων 21 εκατομμύρια ανήκουν στις ευρωπαϊκές εθνικές εταιρείες.
Ολόκληρη η τουριστική αλυσίδα αντιπροσωπεύεται κάτω από μια στέγη. Αυτό περιλαμβάνει πάνω από 400 ξενοδοχεία και θέρετρα με επώνυμα εμπορικά σήματα όπως RIU, TUI Blue και Robinson και 15 κρουαζιερόπλοια, από τα MS Europa και MS Europa 2 στην κατηγορία πολυτελείας και αποστολές στον στόλο Mein Schiff της TUI Cruises και κρουαζιερόπλοια στο Marella Cruises στην Αγγλία.
Ο Όμιλος περιλαμβάνει επίσης τις κορυφαίες μάρκες ταξιδιωτικών πρακτόρων της Ευρώπης και διαδικτυακές πλατφόρμες μάρκετινγκ, πέντε αεροπορικές εταιρείες με περισσότερα από 100 σύγχρονα αεροσκάφη μεσαίου και μεγάλου μήκους και πάνω από 1.000 ταξιδιωτικά γραφεία. Εκτός από την επέκταση της βασικής δραστηριότητάς της με ξενοδοχεία, κρουαζιέρες μέσω επιτυχημένων κοινοπραξιών και δραστηριοτήτων σε προορισμούς διακοπών, η TUI εστιάζει όλο και περισσότερο στην επέκταση των ψηφιακών πλατφορμών.

Ο Όμιλος μεταμορφώνεται σε ψηφιακή εταιρεία.

– Πηγή: money-tourism.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ