ΘΕΜΑ: η κατάσταση στο αεροδρόμιο το καλοκαίρι δεν θα είναι καλή αν δεν κινηθούμε
Η κατάσταση στο Αεροδρόμιο του νησιού μας είναι γνωστή και για χρόνια προβληματική με την απουσία φροντίδας και εκσυγχρονισμού.
Η αναμενόμενη φέτος μεγάλη αύξηση αφίξεων και η ανάγκη ο τουρισμός να αποδώσει γιατί από εκεί μπορεί να έχουμε κάποιο σοβαρό πλεόνασμα επιβάλλουν την προσοχή μας στις εισόδους του νησιού: αεροδρόμια και λιμάνια.
—Υπήρχε η υπόσχεση ότι από 1-1-2017 θα αναλάμβανε τη διαχείριση η αγοράστρια Fraport Greece. Όταν πέρασε αυτή η ημερομηνία η ίδια η εταιρεία μας ανακοίνωσε ότι θα αυτό γίνει 15-3-2017.
Πήραμε σήμερα και ρωτήσουμε αν έγινε η ανάληψη!
—Δεν ξέρουμε τίποτα! Μας παρέπεμψαν στις εφημερίδες.
Ας δούμε τι δήλωσε χθες 14-3-2017 ο διευθύνων σύμβουλος της κ. Alexander Zinnel: ‘’τα αεροδρόμια έπρεπε να είχαν περάσει ήδη στην διαχείριση της εταιρείας. H Fraport–Slentel, αντιμετωπίζει μεγάλες καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση της συμφωνίας με το Δημόσιο λόγω σημαντικών εκκρεμοτήτων, όπως είναι η σύμβαση για την παροχή ιατρικών υπηρεσιών με το ΕΚΑΒ, η συμφωνία για την στέγαση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας στο αεροδρόμια αλλά και η έγκριση της σύμβασης από την Ε.Ε.’’!
Στην συνέχεια ανάμεσα σε άλλα, είπε: ‘’σε πολλά αεροδρόμια δεν έχουν γίνει επενδύσεις τα τελευταία 20 χρόνια’’ και ‘’η συμφωνία με τον όμιλο Κοπελούζου για τα περιφερειακά αεροδρόμια χρονολογείται πριν από 11 χρόνια!!!’’
Τι; Δηλαδή από το 2006 κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ είχαν προσημειώσει τα 14 αεροδρόμια; Έτσι εξηγείται η σκόπιμη εγκατάλειψη των αεροδρομίων μας όλα αυτά τα χρόνια; Καμία διάψευση από τους υπευθύνους της περιόδου!
—Πιο σημαντικό όμως είναι ότι ο κ. A. Zinnel αντί αιτιολογόντας την καθυστέρηση να δείξει πνεύμα κατανόησης και συνεργασίας ώστε να ξεκινήσει η νέα διαχείριση δίνοντας το νέο χρονοδιάγραμμα, μας αφήνει να καταλάβουμε ότι θα ζήσουμε …αυτό το καλοκαίρι με τα προβλήματα μας, γιατί όπως η κοινοπραξία του έχει κάποιες ακόμη απαιτήσεις!!!
Αντί συνεργασίας και συνεννόησης έχουμε συμπεριφορές επιβολής πρόσθετων επιβαρύνσεων για το Ελληνικό Δημόσιο, πιέζοντας να του φορτώσουν το κόστος των ιατρικών υπηρεσιών ΕΚΑΒ και ΥΠΑ!
Είναι προφανές ότι η Fraport –Slentel εκβιάζει. Αυτό είναι ένα δείγμα της ποιότητας του ιδιώτη διαχειριστή του κρατικού αερολιμένα του νησιού μας που πρέπει να το πάρουμε σοβαρά υπ όψιν και να αφήσουμε κατά μέρος τις ιδεοληπτικές χαζοσυμπεριφορές του μεγάλου δήθεν επενδυτή που θα αναμορφώσει το αεροδρόμιο μας και θα βοηθήσει το νησί μας. Στην Fraport–Slentel δεν φτάνει ότι με την αποικιακού τύπου σύμβαση παραχώρησης: απαλλάσσεται από υποχρέωση καταβολής ΕΝΦΙΑ, υποχρέωση πληρωμής υπηρεσιών κοινής ωφέλειας, δημοτικών τελών, ότι θα εισπράττει πέραν των υφισταμένων 4 ελών (Σπατόσημου [ΤΕΑΑ], Προσγειώσεως, Σταθμεύσεως, Υπέρπτησης) και 3 νέα: Φωτισμού, Ασφαλείας, Επιβατών. Ότι το κράτος και όχι η FRAPORT θα αποζημιώνει για θάνατο ή ζημία εργαζομένων ή εγκαταστάσεων, ότι σε περίπτωση απεργιών θα αξιώνει οικονομική αποζημίωση από το Δημόσιο κλπ. κλπ. ζητά εκβιαστικά κάτι παραπάνω εκ των υστέρων!!!
Ας αφήσουμε κατά μέρος τις αυταπάτες. Η ελεύθερη αγορά στις μέρες μας είναι μια αρένα! Πρέπει να πιέσουμε ως κοινωνία και ως Δήμος τόσο την Κυβέρνηση όσο και την Fraport–Slentel για το καλοκαιρινό μας πρόβλημα. Πρέπει να παρέμβουμε! Είναι λάθος να περιμένουμε, ελπίζοντας να δείξουν κατανόηση! Όπως ηταν λάθος που δεν δόθηκε στον Δήμο ένα μικρό ποσοστό που να δικαιολογεί την συμμετοχή μας στις διαχειριστικές αποφάσεις της Fraport–Slentel. Ήταν λάθος των Κυβερνήσεων και της Βουλής που δεν επέβαλαν την συμμετοχή των τοπικών κοινωνιών στην διαχείριση των αεροδρομίων τους. Ήταν λάθος που εμείς ως Δήμος και ως κοινωνία δεν απαιτήσαμε την συμμετοχή μας.
Πρέπει όμως έστω από έξω να παρακολουθούμε τις εξελίξεις, να ελέγχουμε και να πιέζουμε.
Ν. Μυλωνάς
Από τη μια θέλετε να τα πάρουν τα αεροδρόμια οι ιδιώτες και από την άλλη τους ξεχάσετε. Έχετε διχασμένη προσωπικότητα; σε όλα τα κράτη, τα αεροδρόμια δεν πληρώνουν ΕΝΦΙΑ ή κάτι αντίστοιχο…. Σε όλα τα αεροδρόμια, ιδιωτικά ή δημόσια, το κράτος πληρώνει νοσοκόμες και νοσοκόμους. Ξυπνήστε! Διαβάστε πριν γράφετε ένα άρθρο….
Το καλο πραμα αργει να γινει!
Επειτα ο ιδιωτης θα το πονα το αεροδρομιο…οχι οπως το δημοσιο που το ειχε διχως πομολα και εβαζαν τσανακες για τα νερα!!
Νίκο, συγχαρητήρια για την άψογη ενημέρωση που προσφέρεις στους δημότες. Θα ήθελα όμως να γνώριζα άν αυτά που αναφέρεις τα »γνωρίζουν» ο κ. Σιφάκης και ο κ. Κυρίτσης. Θέλω να σου αναφέρω οτι σε μια συνέντευξη τύπου των συνδικαλιστών της ΥΠΑ στην Κώ, όταν ρωτήθηκε εάν είναι υπέρ της ιδιωτικοποίησης, ο Σιφάκης απάντησε οτι είναι υπέρ της επιχειρηματικότητας!!! Σε μία τυχαία συνάντηση που είχα με τον κ. Κυρίτση και του έθεσα το ίδιο ερώτημα μου απάντησε »να πουληθούν να πάνε στο δ….. να δούμε άσπρη μέρα.»
Το σημερινό ερώτημα μου Νίκο είναι το εξής. Μπορούμε να αντιδράσουμε έστω και τώρα και να περισώσουμε κάτι απο την περιουσία του τόπου μας;
Mπράβο σας για το άρθρο και την σωστή για το δικό μου κριτήριο άποψη!!! Από τις λίγες φορές που λέγεται ΟΛΗ η ΑΛΗΘΕΙΑ!!! Επίσης ας πει κάποιος και για κάποιους (όχι προς Θεού όλους…) υπαλλήλους της ΥΠΑ που εργάζονται 6, 7 και 8 χρόνια σε βάρδιες αδιάκοπα χωρίς ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΔΕΙΑ!!!
Ρωτήστε να μάθετε!! Ειδικά στο Διαγόρα της Ρόδου όπου μόνο οι τιμωρίες είναι εύκολες!!!
Να είστε καλά, ευχαριστώ για το βήμα και για τον χρόνο σας.
ΜΠΡΑΒΟ καλέ μου κύριε!!!
Για τους ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥΣ στη Ρόδο λέτε!!!! Ναι ας πει κάτι κανεις και για τους εργαζόμενους που ΠΑΝΤΟΥ υποφέρουν (ΟΧΙ ΟΛΟΙ!!). Λένε της φραπόρτ ότι πληρώνουν τα διπλά από την ΣΣΕ δεν μας λένε πόσα όμως??
600-700–800Ε??
Και έτσι θα λειτουργούν όλα τέλεια!!! ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ για 40 χρόνια +10 ΣΚΛΑΒΙΑΣ!!!
Είπαμε ΑΝΑΠΤΥΞΗ αλλά ΟΧΙ κι έτσι!!! Θα τους πληρώνουμε για χρόνια τους Γερμαναράδες που είναι και φίλοι μας!!!!
Ας ξεκινήσουν με τις τουαλέτες. Απαίσια εικόνα -πρώτη εντύπωση για τους τουρίστες αλλά και τους Έλληνες και απαράδεκτες συνθήκες υγιεινής. Χωρίς σαπούνι- σαπουνοθήκες χαρτί και πόρτες που να κλειδώνουν. Ας τις προσέξουμε και αυές τις μικρές αλλά σημαντικές λεπτομέρειες!
ΤΕΛΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗΣ 1 ΕΥΡΩ ΑΝΑ ΕΠΙΒΑΤΗ.ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΥΤΟ Ο ΔΗΜΟΣ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΕΙΟΥ.Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 25 παρ 14 του Ν.1828/89.ΤΟΛΜΑΤΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΝΑΖΙ?
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 25 παρ 14 του Ν.1828/89, με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου μπορεί να επιβάλλονται τέλη ή εισφορές για υπηρεσίες τοπικά έργα που συμβάλλουν στην βελτίωση της ποιότητας της ζωής , της ανάπτυξης και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.Τα τέλη αυτά ή εισφορές έχουν ανταποδοτικό χαρακτήρα. Το ύψος των τελών ή εισφορών, οι υπόχρεοι στην καταβολή τους και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια ορίζονται με την ίδια απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.Η διάταξη αυτή του νόμου έχει όλες τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για την εφαρμογή της στη λειτουργία του Αεροδρομίου Ιπποκράτης της Κω.ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ.http://www.aegeanews24.gr/default.asp?id=27&lg_id=1&Records=Details&_id=410180
ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΤΕ ΤΟ ΝΗΣΙ.
ΚΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΦΟΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ!
Πάντως η αλήθεια είναι ότι το *διεθνες*
Αεροδρόμιο μας(ο θεός να το κάνει )είναι η ζωντανή δυσφήμιση για το νησί μας και τον τουρισμό μας!
Αν θελουμε να λεγομαστε κορυφαίος τουριστικός προορισμός τέτοιο αεροδρόμιο δεν πρέπει να έχουμε…
Οι τουρίστες μας που έρχονται πρέπει να μας αγαπάνε πολύ και μας κάνουν μεγάλη χάρη…
Ας ελπίσουμε να φτιαχτεί κάποτε και να μην ντρεπόμαστε γι αυτό.
ΟΤΑΝ ΒΡΕΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΡΑΣ ΓΑΛΟΤΣΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΑΧΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΑΣΤΡΑΓΑΛΟ ΑΠΟ ΤΑ ΛΙΜΝΑΖΟΝΤΑ ΝΕΡΑ.
Στο ΧΥΤΑ να δεις Νίκο που επί Καϊσερλή τοχες πάρει εργολαβία . Έχει ρημάξει.Γιατι δεν μιλάς;Σε έχει κάνει ο Κυριτσης παπαδια
ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΜΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕΛΙ.ΠΟΥ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
Το καλοκαιρι?????? Για ρωτήστε σήμερα 16/03/2017 η πρόγραμματισμενη για το βράδυ πτήση γιατί έγινε 2 ώρες νωρίτερα και εμείς που ειχαμε ανταπόκριση από Ηράκλειο είμαστε ακόμα στην Αθήνα και θα έρθουμε με την πρωινή αύριο????
Εντάξει είμαστε στο SOFITEL δεν μπορώ να πω αλλά με αυτά τα χάλια περιμένουμε τουρισμο????
Vromiarides thelete Kai tourismo
ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΞΑΝΑΨΑΧΝΕΙ ΨΗΦΟΥΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟΥ -ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΚΙΑ