Θετικά τα μηνύματα, από την παρουσία του Δήμου Κω, στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού ΙΤΒ 2024 στο Βερολίνο

4
6484
Με άκρως σημαντικές και εποικοδομητικές συναντήσεις ολοκληρώθηκε η παρουσία του Δήμου της Κω στην Διεθνή έκθεση Τουρισμού στο Βερολίνο καθώς η Αντιδήμαρχος Τουρισμού συναντήθηκε με τους κορυφαίους tour operators και άλλους παράγοντες της τουριστικής βιομηχανίας, οι οποίοι επιβεβαίωσαν ότι τα μηνύματα για τη φετινή σεζόν είναι άκρως ενθαρρυντικά για μία ακόμη σεζόν ρεκόρ. Η παρουσία του Δήμου της Κω στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση ΙΤΒ 2024 στο Βερολίνο. με μοναδική εκπρόσωπο την Αντιδήμαρχο Τουρισμού, Ματίνα Βουκελάτου-Χριστοδουλίδη, κρίνεται εκ του αποτελέσματος, θετική καθώς πραγματοποιήθηκαν οι καθιερωμένες Β2Β συναντήσεις όπως και οι κρίσιμες επαφές με τουριστικούς κολοσσούς της Παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας
Μπορεί να είναι εικόνα 4 άτομα και κείμενο
Η Ματίνα Βουκελάτου-Χριστοδουλίδη, τόνισε την άψογη συνεργασία με την Περιφέρεια Ν.Α, στο Περίπτερο της οποίας και φιλοξενήθηκε.
Πιο συγκεκριμένα στην ITB Berlin, ο Δήμος της Κω με την εκπρόσωπο του κ. Βουκελάτου Χριστοδουλίδη παρούσα καθ’όλη την διάρκεια της έκθεσης, επικεντρώθηκε στην ανάδειξη του προορισμού μας, ως έναν έξυπνο τουριστικό προορισμό, ενώ είχε την ευκαιρία να αναπτύξει τις θεματικές ενότητες του εναλλακτικού τουρισμού που συνδυάζει η Κως, στους σημαντικότερους τουριστικούς φορείς της παγκόσμιας αγοράς, προβάλλοντας μέσα από έντυπο και ψηφιακό υλικό τον πλούσιο πολιτισμό, την φυσική ομορφιά της Κω, όπως επίσης και όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που χαρακτηρίζουν το νησί μας.
Μπορεί να είναι εικόνα 9 άτομα και κείμενο
Μέσω του πλούσιου έντυπου υλικού, αναδείχθηκαν οι φυσικές ομορφιές της Κω στο γερμανικό και όχι μόνο κοινό, καθώς και η πλούσια ιστορία, που κατατάσσει την Κω ως ένα πραγματικά μοναδικό προορισμό, που συνδυάζει την ιστορία, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, το ποδήλατο, τις ορεινές ποδηλατικές και μη διαδρομές, τις πολυτελείς τουριστικές υποδομές και τα εναλλακτικά είδη θεματικού τουρισμού, με φόντο τον Κώο Ιπποκράτη πατέρα της Ιατρικής επιστήμης.
Το περίπτερο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, κατέγραψε αρκετά μεγάλη επισκεψιμότητα και από την πρώτη στιγμή που η έκθεση άνοιξε τις πύλες της στο κοινό, πραγματοποιήθηκαν δεκάδες ραντεβού και συναντήσεις με tour operators και στελέχη της τουριστικής βιομηχανίας, ανάμεσα στην Αντιδήμαρχο Τουρισμού Δήμου Κω και σε εκπροσώπους πολυεθνικών εταιρειών της ευρωπαϊκής τουριστικής αγοράς.
Μπορεί να είναι εικόνα 5 άτομα και κείμενο
Πιο συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια της έκθεσης, η κ. Βουκελάτου Χριστοδουλίδη, είχε σημαντικές επαφές με τουριστικούς φορείς, tour οperators, δημοσιογράφους και  ξένα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, όπου αναμένεται να προβάλλουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Κω, στο πλαίσιο της ανάπτυξης του θεματικού τουρισμού, που αποτελεί στρατηγικό άξονα στην υλοποιούμενη τουριστική πολιτική του Δήμου μας.
Μπορεί να είναι εικόνα 3 άτομα και κείμενο
Πραγματοποιήθηκαν επίσης παραγωγικές συναντήσεις μεταξύ των οποίων στελέχη των κορυφαίων tour operators της Γερμανίας «Der Touristik» & «Alltours», όπως επίσης και με εκπροσώπους του ταξιδιωτικού ομίλου «Jet2 Holidays», της ολλανδικής «SunWeb», της TUI, Cretan Holidays, FTI κ.α.
Η συμμετοχή της Κω στην μεγαλύτερη τουριστική έκθεση στον κόσμο, την «ITB Berlin» εντάσσεται στην στρατηγική του οργανισμού για την προώθηση του νησιού μας, ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού και είναι συνέχεια της συστηματικής δουλειάς που γίνεται από τον Δήμο Κω και την Αντιδήμαρχο Τουρισμού, Πολιτισμού και Εθελοντισμού Ματίνα Βουκελάτου Χριστοδουλίδη.
Μπορεί να είναι εικόνα 2 άτομα και κείμενο
Ο Δήμος μας στο πλαίσιο της εξωστρέφειας και της δυναμικής προβολής του τουριστικού μας προϊόντος, θα συνεχίσει δυναμικά και αδιάκοπα, τις στοχευμένες δράσεις του και προωθητικές ενέργειες που ενισχύουν σταδιακά αλλά σημαντικά την παρουσία της Κω στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη. Προς αυτήν την κατεύθυνση συμβάλλει καταλυτικά και η Περιφέρεια μας, καθώς με πρωτοβουλία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, προβάλλονται εικόνες των ελληνικών τουριστικών νησιών του Ν. Αιγαίου, μέσω διαφημιστικής καμπάνιας της Paramount ΑΕ, σε 8 τραμ που κυκλοφορούν στο κέντρο του Βερολίνου καθώς και στο U-Bahn (Μετρό) της Γερμανικής πρωτεύουσας. Η διαφημιστική καμπάνια πρόκειται να διαρκέσει ένα μήνα περίπου και έχει ως κύριο στόχο την προβολή των νησιών του Αιγαίου στο κοινό του Βερολίνου αλλά και σε ένα ευρύτερο κοινό, καθώς πρόκειται για μια μεγάλη διεθνή αγορά.

πηγή: https://youtu.be/GmS6Cznee_g

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Όλο φωτογραφίες και πόζες …ούτε ενα ολόκληρο τραπέζι είχαμε …φαντάσου και πανηγυρίζουν.
    Για δείξτε μας και τη Ρόδο…..χαχχαχααχα…αλλά αν δεν απαιτείς αυτά έχεις …η Κως στον αυτόματο

  2. τα θετικά που τα είδατε. η Κως κόντεψε να στήσει τραπέζι στο κυλικείο μαζί με τις τυρόπιτες. που είναι τα περίπτερα;

  3. ΘΛΙΨΗ!
    Όταν επιλέγεις ανεπαρκείς ανθρώπους που έχουν μόνο την προσωπική τους ατζέντα αυτά τα αποτελέσματα έχεις!
    Δεν αξίζει στην ΚΩ αυτή η κατρακύλα!
    ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ!ΑΤΑΛΑΝΤΟΙ!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ