“I Love Kos”: Απάντηση Δήμου Κω στην aftodioikisi.gr

14
2536

Με ικανοποίηση είδαμε μια ιστοσελίδα για θέματα της αυτοδιοίκησης, όπως η aftodioikisi.gr, να ασχολείται  με την Κω, στην έναρξη της πιο δύσκολης και κρίσιμης τουριστικής περιόδου, για ένα ζήτημα τουριστικής προβολής, όπως το λογότυπο “I Love Kos”, πολλαπλασιάζοντας τη δυναμική του μηνύματος του.

Προφανώς, το ιδιαίτερο ενδιαφέρον σας για το νησί μας θα αποτελέσει αφορμή περαιτέρω προβολής της μεγάλης προσπάθειας που κάνει ο Δήμος μας, οι επιχειρήσεις και η τοπική κοινωνία στο σύνολό της, να επανασυστήσει την Κω στη διεθνή τουριστική αγορά, με νέους όρους, συνδέοντας την ιστορία και παράδοσή της με τις σύγχρονες υποδομές και τον πολύπλευρο χαρακτήρα του νησιού μας στον 21ο αιώνα.

Στο πλαίσιο μελετημένης, στοχευμένης, πολυδιάστατης στρατηγικής τουριστικού marketing. Στρατηγικής που εντάσσεται στο συνολικό σχεδιασμό του Δήμου μας, για ποιοτική βελτίωση της λειτουργίας και εμφάνισης του νησιού μας, σε όλα τα επίπεδα, με ιδιαίτερη προσοχή στην αναβάθμιση του δημόσιου χώρου.

Η συγκεκριμένη αναφορά “I  kos” αποτελεί μέρος αυτού του σχεδιασμού.

Μια τέτοια πολυεπίπεδη στρατηγική, πιθανόν να σας είναι οικεία, μιας και είναι προσανατολισμένη στο διαδίκτυο και στα social media, όπου διακινείται από χρόνια το μέγιστο ποσοστό ενημέρωσης και πληροφόρησης παγκοσμίως.

Η Κως δε μπορεί και δεν πρέπει να μείνει έξω από αυτό.

Σε αυτή τη στρατηγική προβολής, μάλιστα δίχως κόστος, εντάσσεται και η κατασκευή

I  kos”. Το γεγονός ότι μέσα σε 4 ημέρες έχει περισσότερες από 300.000 προβολές σε social media και ιστοσελίδες, στη χώρα μας και διεθνώς, μας γεμίζει ικανοποίηση. Είναι δείγμα ότι επιτυγχάνουμε το στόχο μας.

Για το 2021 προσδοκούμε μόνο μέσα από αυτό το εγχείρημα να επικοινωνήσουμε την Κω σε εκατομμύρια ευρωπαίων πολιτών. Αυτό, εάν παρέπεμπε σε καμπάνια πληρωμένης καταχώρισης θα κόστιζε δεκάδες χιλιάδες ευρώ, όπως έχουμε δει άλλωστε και κατά το πρόσφατο παρελθόν.

 

Όσον αφορά στο ανυπόγραφο δημοσίευμά σας, 11/5/2021, μπορούμε να πούμε ότι ο συντάκτης του, εφόσον είχε πραγματικά ενδιαφέρον να φωτίσει πτυχές του ζητήματος, εύκολα θα είχε τις απαντήσεις στα ερωτήματα που τον απασχόλησαν, αν ρωτούσε τα στελέχη του Δήμου μας.

Εφόσον δεν το έκανε, ας τον διευκολύνουμε.

Η μη μόνιμη πινακίδα, με το λογότυπο “ I  kos”, φωτιζόμενη τη νύχτα, τοποθετήθηκε στη χερσαία ζώνη του εσωτερικού λιμένα, με απόφαση του Διαδημοτικού Λιμενικού Ταμείου, στην ευθύνη του οποίου ανήκει, όπως μπορείτε να διακρίνετε στις φωτογραφίες που σας αποστέλλουμε και μπορείτε να αναρτήσετε.

Σε ένα μέρος που φέρει και άλλες σύγχρονες κατασκευές, δεν επηρεάζει μνημεία και ιστορικά στοιχεία της πόλης μας, δίχως να είναι αναγκαία η έγκριση κάποιου οργάνου.

Όσον αφορά στο ρόλο του Δημοτικού Συμβουλίου. Ο πλέον αδαής περί θεσμικής λειτουργίας της Τοπικής Αυτοδιοίκησης γνωρίζει ότι δεν ασχολείται με τέτοια ήσσονος σημασίας ζητήματα.

Επίσης, είναι γνωστό ότι το Διαδημοτικό Λιμενικό Ταμείο Κω-Νισύρου-Αστυπάλαιας, ως ΝΠΔΔ, έχει αυτονομία, Διοικητικό Συμβούλιο, στελέχη και υπηρεσίες που εξέφρασαν άποψη.

Και κάτι για το κόστος της κατασκευής.

Πάγια θέση της σημερινής δημοτικής αρχής Κω είναι, φως παντού, διαφάνεια για όλους.

Έτσι, ο καθένας μπορεί να δει ότι η δαπάνη για την κατασκευή ανήλθε σε 8.673,70€ και έχει αναρτηθεί στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» από τις 4 Νοεμβρίου 2020, με ΑΔΑ: ΩΩΦΞΟΡΓΜ-ΦΨ7.

Η Κως, όπως και όλοι οι τουριστικοί προορισμοί, διέρχονται μακρά περίοδο κρίσης και ανασφάλειας για την επιβίωσή τους, από τη στιγμή που η υγειονομική κρίση εξελίχθηκε σε οικονομική.

Ο Δήμος Κω προσπαθεί με όλες τις δυνάμεις του να στηρίξει την οικονομία του τόπου μας, τις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους.

Όλες οι πρωτοβουλίες και οι αποφάσεις του κινούνται σε αυτή την κατεύθυνση.

Για να συνεχίσει το νησί μας να είναι ζωντανός οργανισμός, αντάξιος της φήμης και της ιστορίας του.

 

Σημείωση: επισυνάπτουμε σχετικές φωτογραφίες για να έχουν γνώση οι αναγνώστες σας και παρακαλούμε θερμά για ανάρτηση και αυτών.

 

Γραφείο Τύπου

14 ΣΧΟΛΙΑ

  1. τώρα βάλατε σωστά τα πράγματα στη θέση τους. Καλά κάνατε και απαντήσατε γιατί ο καθένας λέει ότι να ναι. Που να καταλάβουν ότι εμείς ζούμε απο τον τουρισμό

  2. Η μεθοδευμένη σπέκουλα για το #IloveKos κόστισε στην αντιπολίτευση αρκετά και όμως δεν συγκέντρωσε ούτε το 10% της δυναμικής μόνο της πρώτης ανάρτησης του ΔΛΤ στα social media. Καλοχόνευτα και καλοφάγωτα. Επιδεικτική και ξεκάθαρη επίδειξη προσωπικής , ομαδικής και επικοινωνιακής ισχύος από μέρος της Δημοτικής Αρχής.

  3. Μιλανε οι αριατεροι τα φασιον αικον κολλημενα στη δεκαετια του 70. Αλλαξτε βρε κανα μπλουζακι εσεις και αφηστε τη κω να τρεξει.

  4. Το τραγικο για το νησι μας,ειναι οτι εχουμε μπλεξει με ¨ερασιτεχνες & παπατζηδες»..
    καμμια σοβαρη οργανωση, και υπηρεσια προωθηση τουρισμου…
    καθρεπτακια και φωτακια απο αβουλους τεμπεληδες..που ειδαν τον δημο σαν λαφυρο…
    αλλη μια σεζον χαμενη..ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ του Τριοροφου τσιρκου!!
    ΣΗΦΑΚΗ θα λετε και θα κλαιτε γατακια…
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ….

    • Βρε να τα λες ολα! Ο Σιφακης μπηκε σε μια μπανιερα με τη Μπαμπαλη και τον πληρωσα.ε 8 χιλιαδες ευρω. Σε 11 χρονια 26 χιλιαδες προβολες. Παρε και το λινκ του αντιδημαρχου μπανιερα.

      https://youtu.be/4U65HHeREHw

      • Τι πληρωσες εσυ ρε κακομοιρε;αφου στα δανεικα εισαι μια ζωη…
        τραβα στον Τριοροφο να παρεις τα 0.65(εχεις αυξηση)..για το σημερινο κουλουρι..
        και αυριο βλεπεις…!!χεχεχε

    • Ψιτ… τωρα θα μαζεψουν τα αδεσποτα, Μαιμουνες σαν και του λογου σου, τους σκυλους και τις γατουλες!!! Και οποιος καταλαβε καταλαβε!!!

      • Αδεσποτα Κοψιμια…θα λογοδοτησετε και για την τελευταια σκυλοτροφη….
        φημες λενε οτι στον Σακαφια αρεσει η γατοτροφη..βρεγμενη με ουζο!!!!χεχεχεχε

    • Πήγαινε ΓΛΥΨΕ τις πατούσες του ΞΕ…….(αν θυμάμαι καλά έκανε
      strip tease προς χάρμα οφθαλμών των ταρίφαs), μπας και σου δώσει προαγωγή. Αλήθεια που είναι αυτός? Υπάρχει? Και κοίτα. Μην τα βαλης πάλι με τους ΝΔλαρες. Εγώ ανήκω σε άλλο πόστο. Σε όλα μαζί. Τουρλού Τουρλού……

  5. Το ότι θεωρεί επιτυχία ο δηαμαρχος ότι το είδαν 300000 με ανησυχεί.Τα έχουν μπερδέψει τελείως.Μακάρι να μην το είχε δει κανένας και να γλυτωσαμε τι κοροϊδία.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.