ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ «Refresh your story in Kos» Η ΣΤ παρουσίασης των αποτελεσμάτων της σύγχρονης διαδικτυακής καμπάνιας προβολής της Κω

23
852

ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ

Χαρίκλεια Χριστοφή

Τα αποτελέσματα της σύγχρονης διαδικτυακής καμπάνιας προβολής της Κω, στις βασικές αγορές του εξωτερικού αλλά και στη χώρα μας, που οργάνωσε και χρηματοδότησε στη διάρκεια της τουριστικής περιόδου ο Δήμος Κω, παρουσιάστηκαν σε σημερινή συνέντευξη τύπου από την ομάδα marketing που ανέλαβε την υλοποίηση του σχεδίου.

Η παρουσίαση στα τοπικά ΜΜΕ έγινε στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, παρουσία του Δημάρχου Θεοδόση Νικηταρά & του Προέδρου της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης Βασίλη Μανιά.

Η διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «Refresh your story in Kos» διεξήχθη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Google display, Facebook & Instagram) για την προβολή & διαφήμιση της Κω, στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό, καθώς και στον τουρισμό μακράς διαμονής με έμφαση στους επισκέπτες τουριστικών προορισμών (ταξιδιώτες) που αναζητούν επιλογές μακροχρόνιας διαμονής.

Η καμπάνια εστίασε στην ολοκληρωμένη εμπειρία διακοπών που μπορεί να προσφέρει στον ταξιδιώτη το νησί μας, σε πέντε ενότητες:

Refresh your heart: απέραντες παραλίες, ήλιος και θάλασσα

Refresh your senses: γαστρονομία και τοπικά προϊόντα

Refresh your mind: Ιπποκράτης και Ιστορία

Refresh your body: ποδήλατο και δραστηριότητες

Refresh your way of living: φιλοξενία για επισκέπτες μακράς διαρκείας.

Παράλληλα, δημιουργήθηκε ιστοσελίδα στη διεύθυνση: https://refresh.kos.gr/ σε τρεις γλώσσες (Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά) και κατάλληλο υλικό για να αναδείξει τις ανωτέρω ενότητες.

Ενώ δημιουργήθηκαν και οι επίσημες σελίδες προβολής της Κω στο Facebook και το Instagram: https://www.facebook.com/visitkosgreece/ & https://www.instagram.com/visitkosgreece/ .

ΒΙΝΤΕΟ:KOS TV ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΩ

 

23 ΣΧΟΛΙΑ

  1. KANANE ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΦΤΙΑΞΑΝΕ ΔΥΟ ΣΕΛΙΔΕς ΣΤΟ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

    ΣΩΘΗΚΑΜΕ ΤΩΡΑ

  2. Πάτε να πειτε στους ανθρώπους που ειδαν φετος πτωσεις τζιρου πανω απο 70%

    οτι κανατε πετυχημενη καμπανια και θα δειτε τι ντοματα θα πεσει. ουτε εχετε κανει τιποτα ουτε και μπορειτε να κανετε.

  3. ΑΝ ΤΟ 1% ΑΠΟ ΤΑ 50.000.000 ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΔΑΝ ΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

    ΑΠΟΦΑΣΙΖΑΝ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ 500.000 ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ.
    ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ 2 ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    Α. ΠΟΥΛΑΤΕ ΦΟΥΜΑΡΑ
    Β. Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΑΜΙΝΗ
    Ό,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΘΛΙΒΕΡΟ ΝΑ ΠΑΙΝΕΥΕΤΕ ΤΗΝ ΑΦΕΝΤΙΑ ΣΑΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ.
    ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ

    • Πετυχημενη καμπανια με 80% πτωση ..
      .Τουλαχιστον μην παινευεστε…
      Μην παιζετε με τον πονο ολων…
      Και ειναι απιστευτο ποσο ιδιο ειστε ολοι…
      Απλα η προβια αλλαζει.
      Ειμαι τοσο σιγουρος πως αν πατε για τεστ DNA θα βρεθειτε ολοι με ενα χρωμοσωμα παραπανω…
      Αυτο του αυτοσαρκασμου!!!!

      • Αχ νησακι μου ποσο σε λυπαμε. Αυτη η μιζερια θα σας φαει τους πρωην. Ο νικηταρας σας πηρε τα σω…κα. Απο την πληρη απραξια και τις κρουαζιερες των πρωην, η νεα δημοτικη αρχη δραστηριοποιειται για το νησι σε ολους τους τομεις. Αυτη η καμπανια που την ειδαν 8,5 εκατομμυρια ανθρωποι, σε μια φυσιολογικη τουριστικη χρονια θα ειχε τεραστιο αποτελεσμα.τωρα με τον κοβιτ η τουριστικη κριση ειναι δεδομενη και αναμενομενη. Παρολα αυτα η κως πηγε πολυ καλυτερα απο τα υπολοιπα μερη της χωρας συγκριτικα. Οσο κιαν προσπαθειτε να μειωσετε αυτες τις καταπληκτικες κινησεις, το μονο που καταφερνετε ειναι να γινεστε καταγελαστοι.

        • Εσυ Κοτη …σωστο θα ηταν να λυπασαι για τον διχασμενο χαρακτηρα σου…
          εισαι διχασμενη με πολλα ψευδωνυμα προσωπικοτητα…
          Αυτες οι «καταπληκτικες κινησεις» δειχνουν οτι ο σανος..μαζι με τον μπαφο…
          ειναι το φαρμακο για τους Κοψιμιο-ιους….!!!χαχαχα!!
          Υ.Γ.τραβα πεσε ρε γιδι που εμαθες τι ειναι η τηλεθεαση και τι AGB..νουμερο..ε!!!νουμερο!!!χαχααχ!!

        • Χαχα..η νεα δημοτικη αρχη(ποια νεα?…του γητευτη η παρεα?)…δραστηριοποιειται για το νησι σε ολους τους τομεις????
          …ΚΟΨΤΕ ΤΟΝ ΜΠΑΦΟ….
          ΕΛΕΟΣ….ΑΥΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ..
          ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΙΣΤΕ ΒΡΕ!!!

  4. για όσους δεν το έχουν εμπεδώσει ένα χρόνο τώρα , η μονάδα μέτρησης της οικονομίας, είναι τα «κλικ»

  5. Χαχαχαχα ρε τι Ρεζιλίκια είναι αυτά?? Πόσο κόστισε η καμπάνια αυτή?? Κάτι καμπάνες ακούω Ντίν νταν Ντιν νταν.. βρήκατε μπόλικα λεφτά στο ταμείο και δεν ξέρετε να τα αξιοποιήσετε… Τώρα θα μας πείτε ότι του χρόνου θα έχουμε 5000000000000000 τουρίστες… οπότε ετοιμαστείτε για αύξηση ξενοδοχείων . Θα μειωθεί η ανεργία… περισσότερο τουρισμό και Κουλουβάχατα…. Δείτε πρώτα τους επιχειρηματίες που δεν δούλεψαν καθόλου φέτος και σταματήστε να σπαταλατε τα λεφτά δεξιά και αριστερά…

    • Εισαι μεγαλο νουμερο. Σε ποιους νομιζεις πως μιλας; τους ηλιθιους ψαξετους στο χωρο σου. Μπραβο στη δημοτικη αρχη. Δουκευει και τρεχει για το νησι με καθε τροπο. Σε αντιθεση με τους ταξιδιαρηδες πρωην

      • Τι ρουσφέτι σου έκανε και εσένα ? Θεσούλα θεσούλα ?? Το νούμερο είσαι εσυ φιλαρακο… κάτι τέτοια άτομα πιστεύουν σε ανοησίες….. σε τι υπηρεσία σε βόλεψε και εσένα?

      • O κ.ΨΕΥΤΟΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΧΕΙ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΗΝ ΣΑΡΑ ΤΗΝ ΜΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΥΝΑΠΑΝΤΗΜΑ.ΑΥΤΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΠΙΛΟΤΟ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΖΕΣΤΟ ΚΑΙ ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΑΚΙ.ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΛΕΣ ΨΕΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΕΣ.

  6. Μια εικονα χιλιες λεξεις…
    Κωε απο αυτη την «ομαδα»περιμενεις προκοπη???
    …………………………………

    • Οι ανθρωποι δεν ταξιδευουν. Δουλευουν!!!!!. Ναι περιμενω προκοπη. Απο τον πρωτο χρονο φανηκε η μεγαλη διαφορα και η μεγαλη αλλαγη σε σχεση με τους τεμπεληδες, ταξιδιαρηδες πρωην…

      • Θεσούλα ? Θεσούλα ? Που σε έβαλε και εσένα ? Τι ρουσφέτι σου έκανε ? ? Πριν μιλήσεις μάθε ότι όσα έργα έχουν γίνει μέχρι τώρα είναι της δημοτικής αρχής Καρύτση… από του χρόνου να δούμε τι θα κάνουν που δεν έχουν κάνει ούτε σχέδια ούτε λαϊκή συνέλευση ούτε παρουσίαση έργων.. για πες τώρα τι θέση σου έδωσε ? Σε ποια υπηρεσία μπήκες ? Τι ρουσφέτι σου έκανε ?

        • Και τις λαμπες που βαζουν στις αποθηκες τους τις αφησε ο Κυριτσης. Και 17 εκατομυριακια ζεστα ζεστα. Και μελετες ετοιμες να δουν τα ματακια σου….

      • Ρε προκοπη για πες μας ΕΝΑ ΕΡΓΟ Κοψιμιου…που απο τον πρωτο χρονο εκανε την διαφορα????
        Εκτος απο τα ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

        • Που κυκλοφορεις εσυ; 43 λαμπες αφησε ο πρωην και οι καμενες ηταν πολλες χιλιαδες. Σβηστο ολο το νησι. Πολη, πλατανι, ζηπαρι, τιγκακι, μαρμαρι, πυλι, μαστιχαρι, καρδαμαινα, αντιμαχεια, κεφαλος, ολα σβηστα. Και αυτοι που ηταν; που αλλου. Κρουαζιερα!!!!!

  7. Το βίντεο μετά το 2¨30 δεν έχει ήχο οπότε κανένας από τους σχολιαστές δεν μπήκε στον κόπο να ακούσει τι λένε.
    Τα 20.000 ευρώ θα μπορούσαν να είναι υπερβολικά ή πολύ λίγα ανάλογα με την αποτελεσματικότητα.
    Οι 50 εκατομμύρια επισκέπτες από που προκύπτουν;

  8. Λυπάμαι …γιατι νέα παιδιά τεχνοκράτες δεν υποστηρίζονται όπως πρέπει από τους δημοτικούς άρχοντες….

  9. Ο ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΗ ΛΕΡΟ. ΑΥΤΟΙ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΚΑΙ Ο ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ ΔΟΥΛΕΙΑ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ. ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΤΕΤΕΛΕΣΤΑΙ….

  10. Σας θυμάμαι από το σχολειο.Ρε ΜΑΝΙΑ από τότε ήσουν κλίκα με τον Θεοδοση και τον Καμπουρακη?Τιποτα το σπουδαίο τότε τίποτα και τώρα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.