Ο χρήστης Θεοδόσης Νικηταράς – Δήμαρχος Κω είναι με τον Theodosis Nikitaras.
Ας αναλάβουμε δράση. Όχι άλλη θυσία στο Μολώχ της Ασφάλτου.
Το φετινό καλοκαίρι δεν έχει ίσως όμοιο του στην ιστορία του νησιού μας. Τόσοι νέοι σε ηλικία συνάνθρωποι μας , έφυγαν άδικα. Να αναζητήσουμε άμεσα, με προσοχή και διεξοδικά, τα αίτια των δυστυχημάτων αλλά και των δεκάδων ατυχημάτων που αφήνουν πολλές φορές ανεξίτηλο το αποτύπωμα τους σε όσους εμπλέκονται σε αυτά.
Κυρίως όμως, να δώσουμε τις λύσεις για τη μείωση και την πρόληψη τους.
Ως Δήμος, από την 1η του Σεπτέμβρη , αναλαμβάνουμε δράση με συγκεκριμένες πρωτοβουλίες προς αυτή την κατεύθυνση:
Α) Άμεση επικαιροποίηση της κυκλοφοριακής μελέτης για την πόλη της Κω.
• Είναι σαφές ότι τα δεδομένα έχουν αλλάξει και απαιτείται επανασχεδιασμός. π.χ, στη συμβολή των οδών Παπαναστασίου και Παπαθεοφάνους όπου έχουμε συχνά ατυχήματα αλλά και θανατηφόρα, απαιτείται αλλαγή ίσως της οδού όπου δίδεται η προτεραιότητα και παράλληλα ολοκληρωμένη σήμανση του κόμβου. Αυτό θα μετρηθεί καταρχήν επιστημονικά (φόρτος οχημάτων) και στη συνέχεια θα υπάρξει η αντίστοιχη τεκμηρίωση για την υλοποίηση .
• Ολοκληρωμένη επικαιροποιημένη μελέτη οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης
(Στα πλαίσια αυτά είναι αναγκαίος εκ νέου ο προσδιορισμός με απόλυτη αυστηρότητα της ποιότητας των υλικών που χρησιμοποιούνται στις διαβάσεις) .
• Άμεση συνεννόηση με το τμήμα της τροχαίας , την εκπαιδευτική κοινότητα τους συλλόγους και τους φορείς, για διαρκή σεμινάρια κατανόησης, εφαρμογής και σεβασμού του ΚΟΚ .
• Υλοποίηση διαρκούς και στοχευμένης επικοινωνιακής καμπάνιας κυρίως μέσω των social media.
Β) Επαρχιακό Δίκτυο
• Άμεση συνεννόηση με την περιφέρεια για τον ανασχεδιασμό του οδικού δικτύου με επικαιροποίηση της μελέτης που προβλέπει διαχωριστική μπάρα ανάμεσα στις λωρίδες κυκλοφορίας , κατασκευή κυκλικών κόμβων σε ικανές αποστάσεις για την αναστροφή των οχημάτων και απαλλοτριώσεις σε κρίσιμους κόμβους προς διεύρυνση και διευθέτηση τους (π.χ κόμβος επαρχιακού – Μινιέρας, κόμβος Σταυρού Πέραμα κλπ). Ο προϋπολογισμός της μελέτης αυτής προβλέπεται να ξεπεράσει τα 6 εκ. €, όμως οι εκπτώσεις που θα δοθούν από τους συμμετέχοντες στο διαγωνισμό θα μειώσουν αισθητά αυτό το κόστος.
• Επίσπευση και ολοκλήρωση των διαγωνιστικών διαδικασιών για την υλοποίηση από την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου του μεγάλου έργου του οδοφωτισμού και της σήμανσης.
• Άμεση σύνταξη μελέτης για τη μόνιμη επίλυση του προβλήματος με τα όμβρια στο ύψος «Σκλαβενίτη» . Μέχρι την υλοποίηση αυτής της μελέτης (είτε από το Δήμο Κω με διαβαθμιδική σύμβαση με περιφέρεια, είτε από την ίδια την περιφέρεια), τα συνεργεία του Δήμου μας θα παρέμβουν για να αμβλύνουν το πρόβλημα την ερχόμενη χειμερινή περίοδο. Όπου κριθεί ότι είναι αναγκαία η συμβολή ιδιωτών με εξιδικευμένα μηχανήματα αυτή θα αναζητηθεί άμεσα.
• Μελέτη για την τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών στη διασταύρωση προς Μαρμάρι.
• Ανάλυση μέσω σχετικής μελέτης των ιδιαιτεροτήτων του επαρχιακού δικτύου από πόλη Κω προς Αγ. Φωκά – θερμά και των κρίσιμων διαδρομών αυτού (π.χ διασταύρωση Ραμίρα- Κυπριώτη) . Διατύπωση προτάσεων και στη συνέχεια σύνταξη μελέτης εφαρμογής.
• Υλοποίηση της μελέτης του ποδηλατοδρόμου καταρχήν έως το ξενοδοχείο ωκεανίς για την αποφόρτιση του οδικού δικτύου στην περιοχή αυτή.
Το επόμενο διάστημα λοιπόν, οφείλουμε να αναλάβουμε δράση. Ο Δήμος μας από την 1η Σεπτέμβρη θα είναι παρών, αναλαμβάνοντας όλες εκείνες τις πρωτοβουλίες που θα βοηθήσουν στην κατεύθυνση της ασφάλειας του οδικού δικτύου σε όλο το νησί και της μείωσης των ατυχημάτων.
Σε ότι με αφορά προσωπικά , δηλώνω προκαταβολικά ότι θα υπερασπιστώ με πάθος τη διεκδίκηση για την υλοποίηση της μελέτης που θα αφορά την ασφάλεια στο επαρχιακό δίκτυο, αγνοώντας στο ακέραιο, οποιοδήποτε πολιτικό κόστος μπορεί να προκύψει.
Και όμως υπάρχει ελπίδα. Στους 800 σταυρούς ισοψήφησαν δύο σύμβουλοι και πριν γίνει η κλήρωση στο πρωτοδικείο όπως προβλέπει ο νόμος ο νέος Δήμαρχος μα την παράταξη του συμφώνησαν να είναι ο ένας την πρώτη διετία και ο άλλος την δεύτερη. Αυτή η πράξη φανερώνει τη βούληση του κυρίου Νικηταρά και της παράταξης του να υπάρξει δικαιοσύνη στην πολιτική. Εμείς οι πολίτες νοιώθουμε δικαιωμένοι και περιμένουμε στην πράξη να δούμε μια άλλη δημοτική αρχή που θα σέβεται τους πολίτες και τις αξίες τους και θα κρίνουμε εάν αυτή η απόφαση δεν θα αφορά μόνο τους δύο εκλεκτούς συμβούλους αλλά και όλους τους πολίτες
ολοι περιμενουμε και ολοι θα στηριξουμε τις παρεμβασεις ειτε τις παρει ο δημος ειτε η περιφερεια.
Την επιμονή κάποιων να περνά ο επαρχιακός μέσα από το χωριό την έχουμε πληρώσει με απώλειες μικρών παιδιών και ηλικιωμένων. Ο κύριος υπεύθυνος της μη παράκαμψης του Επαρχιακού ακόμα και σήμερα που εξαγγέλλει ευχολόγια με άχρηστους σηματοδότες ΔΕΝ ΤΟΛΜΆ ΝΑ ΠΕΙ ΟΥΤΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ…
Χατζηκαλυμνιος, 12 χρονια αντιδημαρχος και δημαρχος δικαιου συν 5 χρονια αντιδημαρχος δημου κω ισον 17 χρονια. Το μονο που καταφερε να κανει ηταν ασφαλτο τους δρομους στα δικα του κοντα και ας μην υπαρχει ουτε ενα σπιτι εκει.
Θεοδοση σε παρακαλουμε δωσε λυση εσυ με τον περιμετρικο δρομο του χωριου. Ξερουμε εισαι ο μονος που μπορει. Τολμησε το και οι συμπατριωτες σου θα σε ευγνωμονουν.
ΒΓΑΛΕ ΤΗΝ ΚΟΥΚΟΥΛΑ ΓΚΕΜΠΕΛΙΣΚΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΑΠΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ; ΠΟΤΕ ΜΠΗΚΕ ΘΕΜΑ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ; ΕΔΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΤΕ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΤΕ ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΖΗΠΑΡΙΟΥ ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΡΜΗΜΑ. ΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΤΩΡΑ;
Θεοδόση δεν είναι σε σωστή κατεύθυνση η ανακοίνωση σου, όχι ως προς την θεματολογία αλλά ως προς την στιγμή. Ποιος σε συμβούλεψε για αυτήν την ανακοίνωση; Θυμίζει προεκλογικές δεσμεύσεις και δεν είναι σε λογική βάση. 1 Σεπτεμβρίου θα είσαι ο επόμενος Δήμαρχος, άρα έχεις την ευκαιρία να υλοποιήσεις όλα τα ωραία που αναφέρεις. Η συγκεκριμένη ανάρτηση προωθεί την πολιτική της λεζάντας. Δεν ψηφίσαμε για την αλλαγή προκειμένου να μας τα λένε και να μας τα δείχνουν ωραία. Κανε τα πράξη με τα στελέχη σου αθόρυβα και σωστά και να είσαι σίγουρος ότι εμείς οι πολίτες πρώτοι θα τα διατυμπανίζουμε.Και πριν αρχίσετε τα τύμπανα πιάστε το νόημα…
βγάλτε στους δρόμους την δημοτική αστυνομία και προστατέψτε την εικόνα του νησιού , νόμους εχουμε , σας παρακαλώ και σας προκαλώ εφαρμόστε τους .
kathiste re pedia kini logikh zonh kranos etsi opos ta perigrafete theloume ena organo tis taxis apo pisomas sinexia denginete afto… aftosigratisi xriazete 70 to orio paw me 60 telos dipli gramh den prospernaw pos tha gini diladi
Δυστυχώς τα δυστυχήματα είναι αναμενόμενα. Όπως θα δείτε στο άρθρο που επισυνάπτω τα στατιστικά μιλούν για 75 νεκρούς ανά 1 εκατομμύριο κατοίκους τον χρόνο. Εμείς το καλοκαίρι ξεπερνάμε τους 100.000 ημερησίως, άρα αναλογικά έχουμε έναν θάνατο για κάθε μήνα αιχμής. Φυσικά και όλα παίζουν ρόλο. Και το οδόστρωμα και η κακή σήμανση και η ταχύτητα αλλά και η κατάσταση των οδηγών (μέθη, κούραση) και η κατάσταση των αυτοκινήτων. Πρέπει λοιπόν και τα έργα να γίνουν (και όχι μόνο οι μελέτες) και όλοι να προσπαθήσουμε και δυστυχώς θα το πω ακόμα μια φορά «ΑΥΣΤΗΡΟΤΑΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ» και όχι μέσον για να πάρουν πίσω το δίπλωμα ή βάλε την κλίση στην εφορία, σιγά μην πληρώσω το 1000.
https://www.cnn.gr/style/aytokinito/story/125479/aytokinito-poy-vrisketai-i-ellada-sta-troxaia-metaxy-ton-xoron-tis-eyropis
τι σχέση έχει κυρία μου η κατάσταση των δρόμων με το πόσους σταυρούς πήραν η Σ.Κ.και ο Σ.Δ.;Αυτό είναι το πρόβλημα σας;Εμάς που βλέπουμε να χάνονται ζωές. ΟΧΙ
Η νέα εμφανέστατη σήμανση σε όλο το επαρχιακό δίκτυο και η καθημερινή παρουσία της δημοτικής αστυνομίας για αυστηρότατο έλεγχο της ταχύτητας των οχημάτων σε όλους τους μεγάλης κυκλοφορίας δρόμους, είναι η αμεσότερη και πιο αναγκαία για το συγκοινωνιακό πρόβλημα του νησιού μας πράξη.
ΦΤΙΑΧΤΕ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΝΗΣΙΔΑ ΣΤΟ ΛΙΝΟΠΟΤΙ, ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΝΥΦΙΚΑ, ΣΤΟ ΨΑΛΙΔΙ, ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΑΠΟ ΛΙΜΝΗ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ, ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΡΓΟ ΚΑΙ ΜΕΙΩΘΗΚΑΝ ΤΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
ΤΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΗΣΙΑ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΠΟΥ Η ΚΩΣ ΕΙΧΕ ΤΟ ΜΙΣΟ ΚΟΣΜΟ ΑΠΟ ΤΩΡΑ. ΤΩΡΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΣΥΝΤΗΡΙΤΟ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΕΠΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΟΥΤΕ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ. Ο ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΤΑΞΗ, ΕΧΕΙ ΒΑΘΟΥΛΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΝΕΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΑΣ ΜΕ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΣΕ ΠΑΕΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ. ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΦΤΙΑΞΙΜΟ ΜΕ ΣΩΣΤΗ ΜΕΛΕΤΗ. ΔΙΠΛΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Ο ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΣ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ (ΟΠΩΣ Η ΡΟΔΟΣ) ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ. ΚΑΙ ΒΑΡΙΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΟΧΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΟΠΩΣ ΛΕΟΦΩΡΕΙΑ, ΚΤΕΛ ΦΟΡΤΗΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΟΥΛΙΑΞΕΙ ΤΑ ΗΔΗ ΣΤΕΝΑ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑΤΑ.
ΠΡΟΣ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ…… ΕΑΝ ΟΜΩΣ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΑΣΤΙΚΗ -ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕΣΑ , ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΑΠΟΣΥΜΦΟΡΗΣΗ ΣΤΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ…
Άκου αδερφή, δειλή που κρύβεσαι πίσω από τα πληκτρολόγια εδώ και 6 μήνες,με τα αρνητικά σου σχόλια για τον Νέο δήμαρχο και γράφεις κατά του ΤΕΟ.. ΘΑ ΣΕ ΒΡΩ ΠΟΙΣ ΕΊΣΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΚΆΝΩ ΡΕΖΊΛΙ ….., κρυψινους, πες το όνομα σου ρε παλιο…. με φούστα, και μπραζιλιαν, γιατί ειμαι σίγουρος είσαι τσολι
Να γίνονται έλεγχοι και από την τροχαία και να μην σβήνονται τα πρόστιμα. Νομίζω αυτό είναι από τα πρώτα που πρέπει να γίνουν.
ΛΑΙΚΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΚΟΨΙΜΙΟ
Ουτε στο μικρο σας δακτυλακι ο νικηταρας κοψιμιοι της δυναμης αλλαγης. Αυτος ειναι ανθρωπος εσεις φερθηκατε ως δυναστες και δικτατορες. Ανικανοι, σας στειλαμε στο σπιτακι σας. Αντε γεια
Μας έχει φάει η βιασυνη μας.Ολοι βιαζονται να προσπερασουν ακόμα κ αν πρέπει να στριψουν αμέσως μετά. Στα στοπ δεν περιμενουν πεταγονται κ πηγαίνουν άκρη άκρη αλλά πάλι είναι επικίνδυνο. Ποιος σας κυνηγάει ρε παιδιά? ?? Και οποίος πηγαίνει σύμφωνα με το όριο ταχύτητας κολλάνε πίσω του σαν να λένε πήγαινε πιο γρήγορα ενοχλεις. Θέλουμε ξυλο
Ωραία τα λες δημαρχε.θέλουμε πραξεις
2.Μείωση των ορίων ταχύτητας σε όλο το Νησί.3.Τοποθέτηση σύγχρονων ευδιάκριτων πινακίδων σήμανσης.3.Απαγόρευση των γουρούνων και Buggy.4.Ενημέρωση όλων των Τουριστικών Πρακτορείων ότι και στα μέρη μας έχουμε Κ.Ο.Κ και νόμους.5.εικοσιτετράωρος έλεγχος σε συγκεκριμένα σημεία για μεθυσμένους επικίνδυνους οδηγούς.6.Κατασκευή νέας παρακαμπτηρίου για ‘μπουκωμένες’ οδούς.7.ενημέρωση επαγγελματικών οχημάτων ,ότι δεν ζούμε στα ’80ς.8.έλεγχος για πάρκινγκ που εμποδίζουν την κυκλοφορία σε μέρη γειτνιάζοντα με Κέντρα διασκέδασης.
Που είναι π.χ. η πινακίδα εκεί στην ΑΒΙΚΩ ,που δείχνει ότι είναι μονόδρος η Ζουρούδη?
Επίκαιρο όσο τίποτε άλλο.Μιλάει για την πληθυσμιακή εποχικότητα της Ελλάδας με την εκρηκτική αύξηση τα Καλοκαίρια λόγω Τουρισμού,ενώ είναι νέκρα το Χειμώνα.Οι υποδομές δοκιμάζονται και καταρρέουν,η φύλαξη,η ασφάλεια δικομάζονται,οπότε χρειάζεται ένα πλάνο απ τον κ.Χρυσοχοίδη,μια χρυσή τομή..και έτσι καταλήγει ότι οι Δήμαρχοι είναι διακοσμητικά στοιχεία και χρήζει αύξηση των παρεχομένων ‘υπηρεσιών’.Λες και το έγραψε για μας.Πολλοί λένε για παιδεία ,συμμόρφωση και λοιπές τρίχες κατσαρές!!Όταν είναι ένα μεγάλο ποσοστό οδηγών υπό επήρρεια αλκοόλ και άλλων ουσιών,όταν κάποιοι οδηγούν σαν τρελοί μόνο η δραστική επεμβαση βοηθάει.Αφαίρεση διπλωμάτων και ΕΛΕΓΧΟΣ!!!,παρακολούθηση όπως κάνουν με τους εμπόρους.Όλοι οι εμπλεκόμενοι με την Καθημερινότητα του Πολίτη πρέπει να προγραμματίσουν μετά από αίτηση του Δημάρχου αύξηση των οργάνων.Όπως γεμίζει η Μύκονος ενστόλους για να μην φθαρεί η εικόνα του Νησιού που τόσα έσοδα φέρνει στο Κράτος.Εδώ η Τροχαία προσπαθεί με τιμωρητικά και εισπρακτικά μέτρα,το σωφρονισμό,αλλά τα αποτελέσματα είναι φτωχά .
τα τροχαία ατυχήματα οφείλονται εκτός αλλων αιτιών που αναφέρονται στην οικονομικη κριση που εχει φερει τα οχηματα στην χειροτερη των καταστασεων απο πλευρας ελαστικων , ρυθμίσεις και αποτελεσματικοτητας κρατηματων , φρενων, αμορτισέρ, χαμηλου φωτισμου οχηματων την νυχτα κ.λπ