Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας για την πόλη της Κω

9
349

Κως, 14 Νοεμβρίου 2016

 

ΘΕΜΑ : ‘’Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας για την πόλη της Κω-Υποβολή πρότασης στο Πράσινο Ταμείο από το Δήμο’

Υποβλήθηκε, με την καθοδήγηση και την ευθύνη του Αντιδημάρχου Προγραμματισμού κ.Χατζηκαλύμνιου, η αίτηση στο Πράσινο Ταμείο για τη χρηματοδότηση εκπόνησης του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας για την πόλη της Κω.
Το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας αποτελεί προϋπόθεση για να μπορέσει να ενταχθεί η Κως σε κάποιες από τις χρηματοδοτούμενες δράσεις του τρέχοντος ΕΣΠΑ (2014-2020) που σχετίζονται με πολεοδομικά θέματα, θέματα αειφόρου ανάπτυξης, αστικών αναπλάσεων και οργάνωσης και διαχείρισης κυκλοφορίας πεζών και οχημάτων.
Μέσα από το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας στην πόλη της Κω, μπορούν να χρηματοδοτηθούν έργα και δράσεις στους ακόλουθους τομείς:
-Διαχείριση στάθμευσης με αναβάθμιση και αύξηση των θέσεων στάθμευσης στο κέντρο και στο λιμάνι.
-Επέκταση του δικτύου ποδηλατοδρόμων και διασύνδεσή του με διαδρομές κατά μήκος της ακτογραμμής, αλλά και στο εσωτερικό του νησιού.
-Ενίσχυση της δημοτικής συγκοινωνίας με πληρέστερη κάλυψη των αναγκών, μεγαλύτερη συχνότητα δρομολογίων, μείωση των εκπομπών αέριων ρύπων και θορύβου, κλπ
-Δημιουργία δικτύου οδών ήπιας κινητικότητας, για να διευκολυνθεί η κυκλοφορία των πεζών.
-Χρήση οχημάτων και νέων τεχνολογιών με ηλεκτροκίνηση σε δημόσια και ιδιωτικά οχήματα και ολοκληρωμένο σύστημα πληροφόρησης στο επιβατικό κοινό.
Η υποβολή της αίτησης έγινε από στελέχη της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης & Πληροφορικής του Δήμου Κω, ενώ ιδιαίτερα σημαντική για τη σύνταξη της πρότασης χρηματοδότησης ήταν η τεχνική υποστήριξη του Δήμου Κω από εξειδικευμένο επιστημονικό συνεργάτη του Δικτύου Αειφόρων Νήσων Αιγαίου & Ιονίου (ΔΑΦΝΗ) μέλος του οποίου είναι ο Δήμος Κω. Η σχετική πρόσκληση του Πράσινου Ταμείου απευθύνεται σε 167 από τους 325 Δήμους της χώρας, που πληρούν το πληθυσμιακό κριτήριο (ελάχιστος πληθυσμός 25.000 κάτοικοι).
Στην επόμενη φάση θα γίνει η αξιολόγηση των αιτήσεων από το Πράσινο Ταμείο προκειμένου να επιλεγούν αυτές που τελικά θα χρηματοδοτηθούν.
Ο Αντιδήμαρχος κ.Χατζηκαλύμνιος, αναφερόμενος στο Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας για την πόλη της Κω, δήλωσε:
‘’Είναι ένα πρώτο μεγάλο βήμα για να μπορέσουμε να χρηματοδοτήσουμε έργα και δράσεις που βελτιώνουν την εικόνα της Κω αλλά και την καθημερινή ζωή των πολιτών.
Με την εκπόνηση του Σχεδίου μπορούμε να εντάξουμε στη νέα προγραμματική περίοδο 2014-2020 έργα και δράσεις αστικής ανάπλασης, πολεοδομικών ζητημάτων, οργάνωσης και διαχείρισης κυκλοφορίας.
Η Διεύθυνση Προγραμματισμού και Οργάνωσης του Δήμου Κω έχει κάνει σπουδαία δουλειά στο επίπεδο προετοιμασίας αλλά και υποβολής προτάσεων χρηματοδότησης έργων και δράσεων από τα εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα.
Ο Δήμος Κω κινείται πλέον με άλλες ταχύτητες.
Προχωράμε μπροστά με έργα.’’
Γραφείο Τύπου Δήμου Κω

9 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΡΩΤΑ ΤΟΝ ΔΑΥΙΔ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΤΟ 2015 ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ 2 ΗΛΕΚΤΡ.ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΜΕΣΩ ΕΣΠΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΑΣ!!

    Τέσσερα έργα, με χρηματοδότηση από το νέο ΕΣΠΑ 2014-2020, ύψους 6,5 εκατομμυρίων ευρώ, εντάχθηκαν στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και πρόκειται να υλοποιηθούν από τον δήμο Γλυφάδας.20 ΙΑΝ 2015 -Ηλεκτρικά λεωφορεία: Ο δήμος θα προμηθευθεί τέσσερα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία μικρού μεγέθους, ώστε να κινούνται εύκολα και γρήγορα μέσα στην πόλη. Τα λεωφορεία θα διαθέτουν ράμπα αναπήρων και προδιαγραφές μεταφοράς αναπηρικού αμαξιδίου. Η κίνησή τους θα εξασφαλίζεται αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας αποθηκευμένη σε συσσωρευτές υψηλής ενεργειακής απόδοσης, ώστε να παρέχεται ικανοποιητικός χρόνος αυτονομίας και με σύγχρονο τεχνικό εξοπλισμό, που θα εξασφαλίζει την άνετη μετακίνηση των επιβατών, αλλά και την οικολογική αναβάθμιση του χώρου στον οποίο κινούνται.

    • Είναι απαράδεκτο ο παράνομος σταθμός των ΚΤΕΛ στο κέντρο της πόλης όταν υπάρχει πρόβλεψη σταθμού στην είσοδο της πόλης.

      Μόνο στην Κω λειτουργεί σταθμός ΚΤΕΛ χωρίς καμιά ασφάλεια στην μικρή πλατεία με τα λεωφορεία σε τρις σειρές και στον ίδιο χώρο να περνάνε ταυτόχρονα ΙΧ, τουρίστες με βαλίτσες, μηχανές, ποδήλατα, φορτηγά τροφοδοσίας και πεζοί πολίτες με καροτσάκια και παιδιά. Ποιοι θα είναι υπεύθυνοι στο πρώτο δυστύχημα που δυστυχώς θα συμβεί; Κυρίτση βάλε τάξη στην ΦΑΡΑ των ψηφοφόρων του Ροδίτη Περιφερειάρχη ΚΤΕΛ – ΤΑΡΙΦΕΣ.

    • ΚΥΡΙΤΣΗ, ΧΑΤΖΗΚΑΛΥΜΝΙΕ, πότε θα αποφασίσετε να μεταφερθούν ΤΑΞΙ και ΚΤΕΛ εκεί που πρέπει στο Παρκινγκ στην είσοδο της πόλης;

      7 Νοέ 2016 at 15:24:44 Τώρα τον χειμώνα αποφάσισε για την μεταφορά τους, θα ελαττώσει το κυκλοφοριακό κατά 35% τουλάχιστον στο κέντρο της πόλης. Φυσικά δεν ξέρω εάν έχετε κότσια για σύγκρουση όπως παλιά… Μάλλον γεράματα Γιωργάκη…

  2. ΡΩΤΑ ΤΟΝ ΔΑΥΙΔ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΤΟ 2015 ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ 2 ΗΛΕΚΤΡ.ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΜΕΣΩ ΕΣΠΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΑΣ!!

    ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ.22/12/2015 Ο ΔΗΜΟΣ ΣΥΡΟΥ ΑΓΟΡΑΣΕ 2 ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΜΕΣΩ ΕΣΠΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΕΩΣ.ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΔΕΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΣΩ.ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΚΟΜΦΟΥΖΙΟ ΧΑΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ.

  3. Τέσσερα έργα, με χρηματοδότηση από το νέο ΕΣΠΑ 2014-2020, ύψους 6,5 εκατομμυρίων ευρώ, εντάχθηκαν στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων

    και πρόκειται να υλοποιήσει ο δήμος Γλυφάδας. Τα έργα εντάσσονται σε ένα συνολικό έργο αναβάθμισης της πόλης, που περιλαμβάνει ανάπλαση του εμπορικού κέντρου της Γλυφάδας, προμήθεια και λειτουργία τεσσάρων ηλεκτρικών λεωφορείων, συλλογή και διαχείριση βιοαποβλήτων και λειτουργία σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ http://www.aftodioikisi.gr/ota/dimoi/tessera-erga-tou-dimou-glifadas-entassontai-sto-neo-espa/ Ο ΔΗΜΟΣ ΚΩ ΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΝ ΥΠΝΩ ΒΑΘΥ ΛΟΓΩ ΑΠΡΑΞΙΑΣ- ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ.

  4. η αστική κινητικότητα μια χαρά είναι, σας πάει τρένο. Στα χωριά τι μαλακίες κάνετε κι εσείς τα καλά του προηγούμενου;

  5. ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΣΤΑΘΜΟ ΚΤΕΛ ΚΥΡΙΤΣΗ;;; Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΩΝ ΚΤΕΛ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ.

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟΥ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ. ΘΑ ΣΚΟΤΩΘΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΣΤΑΘΜΟ ΚΤΕΛ, ΜΕ ΤΡΙΣ ΣΕΙΡΕΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΗ ΕΝΑ ΣΤΕΝΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΠΕΖΟΙ ΚΑΙ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΑΣΟΣ ΜΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ. ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΧΑΝ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΚΟΥΤΙΑ ΓΙΑ ΠΥΡΟΣΒΕΣΗ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΕIΝΑΙ ΑΔΕΙΑ Ή ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ΕΑΝ ΠΑΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΦΩΤΙΑ ΘΑ ΚΑΟΥΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ, ΤΗΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΑΔΕΙΑ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΛΗΞΕΙ.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ