Δ.ΓΕΡΑΣΚΛΗΣ: Δεν μένουμε με σταυρωμένα τα χέρια. Άμεση κινητοποίηση 8 προσεγγίσεις κρουαζιεροπλοίων

16
550

Δ. ΓΕΡΑΣΚΛΗΣ : “Δεν μένουμε με σταυρωμένα τα χέρια. Άμεση κινητοποίηση για να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στα κρουαζιερόπλοια με τις δικές μας δυνάμεις.”

Ο Αντιδήμαρχος κ. Δ. Γερασκλής έκανε την ακόλουθη δήλωση:

Ο Δήμος Κω δεν έμεινε και ούτε πρόκειται να μείνει με σταυρωμένα τα χέρια στο ζήτημα που έχει ανακύψει με την καθυστέρηση υλοποίησης των έργων αποκατάστασης στις λιμενικές εγκαταστάσεις για την κρουαζιέρα.

Για μία ακόμα φορά, αναλάβαμε και θα αναλάβουμε και άλλες πρωτοβουλίες.

Ήρθαμε σε επαφή με τις εταιρείες κρουαζιέρας, ιδιαίτερα με τα μεγάλα πλοία υψηλού επιπέδου που μπορούν να κάνουν προσεγγίσεις χρησιμοποιώντας το αγκυροβόλιο και όχι το λιμάνι.

Αυτό που μπορούμε να κάνουμε εμείς και θα το κάνουμε είναι να διαμορφώσουμε έναν ειδικό χώρο στον οποίο θα μπορούν να προσεγγίζουν τα tenders (λάντζες) και να αποβιβάζουν τους επιβάτες της κρουαζιέρας.

Σε αυτό το χώρο θα διαμορφώσουμε υποδομές και θα έχουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.

Η αποβίβαση θα γίνεται στις νέες εγκαταστάσεις που δημιουργήσαμε στην ΔΕΗ, μια που εκεί πλέον υπάρχει η δυνατότητα παροχής όλων των διευκολύνσεων (security, στέγαστρο, χώρος στάθμευσης για τουριστικά λεωφορεία κ.α).

Επιπλέον με δεδομένο ότι μας ζητήθηκε από τον αντιπρόσωπο της Seabourn Cruises να επισκευαστεί και το τμήμα του κρηπιδώματος που βρίσκεται στο εσωτερικό μέρος του λιμανιού, δηλαδή τον μικρό μόλο που βρίσκεται μεταξύ του κάστρου και του μεγάλου λιμανιού, ανάλογα με το πως θα εξελιχθούν και τα έργα των επισκευών από το υπουργείο υποδομών, θα παρέμβουμε με δικούς μας πόρους, προκειμένου να αποκατασταθεί η πρόσβαση εκεί και να γίνεται η διαδικασία αποεπιβίβασης των επιβατών με ασφάλεια. Σε αυτή την περίπτωση τα τουριστικά λεωφορεία θα μπορούν να σταθμεύουν στην εσοχή του κάστρου αφού έχει αρθεί η επικινδυνότητα των τειχών και υπάρχει και περίφραξη.

Εξετάζουμε επίσης ως εναλλακτική λύση και την χρησιμοποίηση, με τη δημιουργία των κατάλληλων παρεμβάσεων και της πολεμικής σκάλας.

Αυτή τη στιγμή οι επιβεβαιωμένες προσεγγίσεις κρουαζιεροπλοίων στην Κω, στο πλαίσιο που υπάρχει και με τις υποδομές που δημιουργούμε εμείς οι ίδιοι με τις δικές μας δυνάμεις για την αποπεπιβίβαση των επιβατών των κρουαζιεροπλοίων, είναι οι εξής:

29/6/2018 SEABOURN ODYSSEY

27/7/2018 SEABOURN ODYSSEY

24/8/2018 SEABOURN ODYSSEY

19/9/2018 SILVER WHISPER

21/9/2018 SEABOURN ODYSSEY

26/9/2018 AZAMARA PURSUIT

19/10/2018 SEABOURN ODYSSEY

11/11/2018 SEABOURN OVATION

Πρόκειται για πλοία πολύ υψηλού επιπέδου (6 αστέρων), που δείχνουν την προτίμηση τους στην Κω σε μια δύσκολη συγκυρία για το νησί μας.

Επίσης το ένα από αυτά, το AZAMARA PURSUIT, είναι νέο πλοίο για την συγκεκριμένη εταιρεία που εξακολουθεί να επιλέγει την Κω ως προορισμό.

Γραφείο Τύπου Δήμου Κω

16 ΣΧΟΛΙΑ

    • δα ι δ εσυ ποτε θα πηδηξεις απο το βουλιαγμενο καραβι του σφυριτση

      να φορας σωσιβιο δαιδ να μην πνιγεις.Το καταλάβατε ότι σας βαρεθηκε και σας @ιχαθηκε ο κοσμος

  1. το προβλημα της κω λεγεται κυριτσης.ποδοπατησε το νησι με τις επιλογες του.μεταναστευτικο,ryanair,κρουαζιεροπλοια,

    Ο ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΚΑΤΩΡΘΩΣΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΘΛΟ.ΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΑΠΟ ΑΠΡΙΛΙΟ-ΟΚΤ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ 7 ΜΗΝΕΣ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΙΟΥΛΙΟ -ΣΕΠ ΔΗΛΑΔΗ 3 ΜΗΝΕΣ!!!!!ΡΗΜΑΞΕ-ΝΕΚΡΩΣΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟ ΝΗΣΙ
    μονο τα IN CLUSIVE θα δουλεψουν γιατι ο κυριτσης με την βασω διελυσαν την δεας και δεν εχει δρομολογια
    ΑΠΟ ΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ.ΕΡΗΜΗ ΠΟΛΗ ΕΡΗΜΟΙ ΔΡΟΜΟΙ.κυριτση 3 χρονια εργο μηδεν στο νησι.διωχνεις την RYANAIR διωχνεις τα κρουαζιεροπλοια εκλεισες τον ΕΦΤ εφερες την μαυρη νυχτα στο νησι.ΕΡΗΜΙΑ ΠΑΝΤΟΥ.ΚΡΑΝΙΟΥ ΤΟΠΟΣ.ο Κυρίτσης σαν άλλος Νέρωνας περιοδεύει στα αποκαΐδια…Η σεζόν χάνεται, η οικονομία του νησιού αργοπεθαίνει. http://www.aegeanews.gr/news/ta-en-dimo/80748/orama-sezon-chanetai-oikonomia-tou-nisiou-argopethainei-kyritsis-san-allos-neronas-periodevei-sta-apoka%CE%90dia/

  2. 2017.η ροδος εχει 300 αφιξεις κρουαζιεροπλοιων, η κερκυρα 400 αφιξεις κρουαζιεροπλοιων και η κως

    μονο 30 αφιξεις κρουαζιεροπλοιων .ΚΑΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΔΗΜΑΡΧΕ.ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ.ΤΟ ΠΑΤΩΣΕΣ ΤΟ ΝΗΣΙ.ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕΣ.ΟΙ ΓΥΡΩ ΣΟΥ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ?

  3. λόγω χαμηλής πληρότητας, και υψηλού κόστους;μηπως λογω ανικανοτητας,αδιαφοριας του κυριτση;ο κυριτσης ειναι υπευθυνος για την οικονομικη καταστροφη του νησιου.αυτος ειναι υπευθυνος για το διωξιμο της ryanair.κυριτσης,καισερλης αυτοι οι δυο κυνηγησαν την ryanair απο το νησι.ο μολος που ειναι που θα εκαναν καισερλης,κυριτσης;και οι δυο μονο την παρτη τους την τσεπη τους αυτη ειναι η αληθεια.

  4. βρε ανικανοι ψευται η σαντορινη η πατμος εχουν μολους?απο 100 αφιξεις κρουαζιεροπλοιων που ειχε η κως

    με την αδιαφορια και την ασχετοσυνη που σας δερνει τις εφθασες 30.ειστε για τα μπαζα.μονο για τα τρενακια ενδιαφερεστε.

  5. εργα κυριτση τρενακια, πλατειες ,αγαλματα , συντριβανια,χωραφια σε συγγενη προεδρου

    ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΕΓΑΛΗ

  6. πανε και τα κρουαζιεροπλοια τα χασαμε.ευτυχως εχουμε τα ντατσουν των γυφτων

    των παλιατζηδων πο μαζευουν τα παλιοσιδερα.δαυιδ ειστε για φορτωμα στο ντατσουν!!!!!

  7. ΔΑΥΙΔ. μεγάλα πλοία υψηλού επιπέδου να κάνουν προσεγγίσεις χρησιμοποιώντας το αγκυροβόλιο και όχι το λιμάνι.

    ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΤΣΗΣ-ΚΑΙΣΕΡΛΗΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ ΑΥΤΟ?ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΤΑΞΙΔΙΑ ΚΑΙ ΚΑΦΕ.

  8. Ο ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ 2015 ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕ ΤΩΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΟΣ Ο ΜΟΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΣΚΑΛΑ.

    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΑ.ΑΛΛΑ Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΣΤΕΝΟΚΕΦΑΛΙΑ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΝΗΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ.3 ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ.ΑΠΛΑ ΑΝΙΚΑΝΟΣ.

  9. Φτιάξτε το λιμάνι με ασφαλείς μόλους. Τίποτε άλλο.
    Με τα 200 μέτρα από το κέντρο της πόλης (μαζί με Θεσσαλονίκη, Βόλο και Καβάλα), είναι από τα λίγα νησιώτικα λιμάνια στο Αιγαίο και ίσως στην Μεσόγειο απ’ ότι γνωρίζω και έχω δεί, τόσο κοντά.
    Τα έχω ξαναγράψει.
    Στην Σαντορίνη με την καρτέλα σειράς προτεραιότητας (οι Γερμανοί πλακωνόντουσαν με τους Ιταλούς), για το πήγαινε- έλα χρειάζονταν πάνω από δύο ώρες με τέντερ και τελεφερίκ.
    Στο Ηράκλειο το κέντρο απέχει σχεδόν δύο χλμ, το ίδιο και στην Ρόδο, Μύκονο την Κέρκυρα. Στο Κατάκολο η Αρχαία Ολυμπία όπως και η Αθήνα από τον Πειραιά, πάνω από είκοσι χλμ.
    Και για την Ιστορία. Η Βαρκελώνη πάνω από τρία χλμ η Ράμπλας. Η Βενετία το ίδιο, πλατεία Αγίου Μάρκου. Η πλατεία Ταξίμ στην Κωνσταντινούπολη και στη Μαγιόρκα, το ίδιο. Η Ρώμη ενενήντα από την Σιβιταβέκια!!!
    Βάλτε μπροστά το Ιπποκράτη, τον ξεχασμένο, ορέ αδέλφια.
    Το νησάκι μας έχει να προσφέρει πολλά στην κρουαζιέρα, πάρα πολλά, πέρα από την κακομοιριά και κλαψούρα που μας δέρνει.

  10. Η πολυτελής εταιρία κρουαζιέρας Azamara Club Cruises που ανήκει στη Royal Caribbean International, με προγράμματα που εστιάζουν στον προορισμό (Destination Ιmmersion) αποκάλυψε χθες τα δρομολόγια για το 2018-2019 του ολοκαίνουριου Azamara Pursuit, στα οποία περιλαμβάνονται η Ρόδος, η Μονεμβασιά, η Σάμος και οι Σπέτσες.http://www.aegeanews.gr/news/thalassa-skafos/129080/anagnostis-i-kos-pou-einai-dimarche-krouaziera-prosengiseis-ellinika-limania-apo-azamara-pursuit-2018/

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.