Γ.ΚΙΤΣΗΣ: Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΥ ΛΑΟΥΜΤΖΗ ΠΕΤΡΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ 3 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΜΟΛΟΥ (φωτο)

34
1990

Γ.ΚΙΤΣΗΣ. Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΥ ΛΑΟΥΜΖΗ ΠΕΤΡΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ 3 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΜΟΛΟΥ.


1)Τώρα υπάρχει μόνο μια πρόταση της δημοτικής αρχής υψηλού κόστους και χρονοβόρα στο ΔΛΤ ΚΩ.Προτείνεται όσες προτάσεις εχουν δημοσιοποιηθεί ,καπετάνιου Λαουμζή,λιμενολόγου Αζοράκου,Κυρίου Παυλίδη ,δημοτών το ΔΛΤ να συντάξει περίπου το κόστος κάθε πρότασης .Ολες οι προτάσεις να τεθουν σε δημόσια διαβούλευση. Από όλες τις προτάσεις τουλάχιστον 4 να υποβληθούν στο υπουργείο για αξιολόγηση που θα είναι και ο τελικός κριτής επιλογής .Ενδεικτικά αναφέρω της δημοτικής αρχής,Λιμενολόγου Κου Αζοράκου,Καπετάνιου Κου Λαουμζή,Κου Παυλίδη.Η δημόσια διαβούλευση να παραταθεί μέχρι 30 νοε 2017 για να υποβληθούν προτάσεις.
1η ΠΡΟΤΑΣΗ:ΤΟΥ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΥ ΛΑΟΥΜΖΗ ΠΕΤΡΟΥ
Επέκταση της πολεμικής σκάλας άλλα 200 μέτρα και κατασκευή αλλης προβλήτας 300 μέτρα απο την πολεμική σκάλα προς την υπάρχουσα προβλήτα.
Οπως στο σχεδιάγραμμα.Κόστος περίπου 10.000.000
Επίγειες εγκαταστάσεις όπως στην μελέτη Αζοράκου.
2η ΠΡΟΤΑΣΗ:Του Λιμενολόγου Σ. Αζοράκου.
Επέκταση της πολεμικής σκάλας άλλα 200 μέτρα με πλάτος 31 μέτρα.
Προβλέπονται χώρος υποδοχής επιβατών,επίγειες εγκαταστάσεις,υποδοχή λεωφορείων,ταξί με αξιοποίηση του παράκτιου χώρου κλπ.
Ο παραλιακός δρόμος του κάστρου δεν επιβαρύνεται απο την κυκλοφορία λόγω της λειτουργείας του προβλήτα και ο επισκέπτης έχει άμεση πρόσβαση στην πόλη.
Υπάρχει έτοιμη ολοκληρωμένη μελέτη στο ΔΛΤ.
Κόστος περίπου 6.000.000.
ΔΥΝΑΤΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΜΕ ΙΔΙΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΒΛΗΤΑ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΑΖΟΡΑΚΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.ΠΕΡΑΣ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ 2019 ΕΩΣ 2020.ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΑΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΛΑΟΥΜΖΗ.
3η ΠΡΟΤΑΣΗ:ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ.
Να προβλεφθεί απο τώρα μετά την επισκευή της προβλήτας η προέκταση κατά 250 μέτρα προς την πολεμική σκάλα.Επίσης οι εγκαταστάσεις της συνθήκης SEGEN να παραμείνουν πίσω από την ΔΕΗ και να γίνουν μόνιμες για να αποσυμφορηθεί το επιβατηγό λιμάνι.
2)Προτείνεται οι δημοτικές παρατάξεις, φορείς,οι συνδημότες της πόλεως και των χωριών να εκφράσουν τις απόψεις-προτάσεις-ιδέες με γόνιμη κριτική, καλόπιστα για να βοηθήσουμε όλοι τον δήμο μας .
27 ΟΚΤ 2017
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΙΤΣΗΣ

34 ΣΧΟΛΙΑ

  1. κυριε κιτση μην τους βαζεις δυσκολα.αυτοι ειναι μονο βολτα καφε αερολογιες

    θααααααα.απλως κοροιδευουν τον κοσμακη.αν ηταν θα το ειχαν φτιαξει.τωρα ερχονται εκλογες και αρχισαν τα ιδια .μονο υποσχεσεις.μονο η καρεκλα τους νοιαζει.

    • Άρες Μάρες κουκουνάρες, την επιλογή για την Κω δεν θα την κάνουν άχρηστοι υπάλληλοι των υπουργείων αλλά οι φορείς του τόπου μ

      Πάντως δεν θα έβλαπτε η παρουσίαση όλων των κατά καιρούς μελετών των λιμενολόγων και των προτάσεων των έμπειροτεχνών λιμεσυνταξιούχων στο γηροκομείο του Αγίου Νεκταρίου…

      • Συμφωνώ μαζί σου Κυρίτση, δημόσια ανάκριση του λιμενολόγου από τους ιδικούς, την κυρία ΡΟΥΦΑ και τον εμπειροτέχνη κύριο ΚΙΤΣΗ....

        Πάντως θα μπορούσες να αποδεχτείς την δημόσια αντιπαράθεση των λιμενολόγων με την ταυτόχρονη παρουσία των συνταξιούχων που ξαφνικά ανακάλυψαν ότι διαθέτουν γνώσεις ιδικών στα λιμενικά έργα και τα λιμάνια και στην οικονομική διαχείριση τους. Τελικά έχει δει κανείς της πιάτσας το έργο «ο ηλίθιος και ο πανηλίθιος» ;;;

    • Βρε ειδήμονες λιμενολόγοι του γλυκού νερού, ρωτήσατε ποτέ εάν θα επιτρέψουν οι αρχαιολόγοι τις αρλούμπες σας;;;;;

      Δεν υπάρχει ούτε μια πιθανότητα η αρχαιολογική υπηρεσία να εγκρίνει μια μελέτη που αλλοιώνει ένα θαλασσινό κάστρο με παρεμβάσεις στην όψη του προς την θάλασσα σαν του καπετάν Πέτρου αλλά την στείλουν στο ΚΑΣ για να μην εγκριθεί ΠΟΤΕ. Ας μην ξεχνάτε ότι το έργο Παυλίδη που προέβλεπε διαπλάτυνση του δρόμου στην πλευρά του λιμανιού, δεν εγκρίθηκε ποτέ και με χίλιες πιέσεις έγινε ο νέος προβλήτας σε απόσταση από το κάστρο πάνω σε πασσάλους.

  2. κυριε Κιτση μπραβο σας!!!!
    δυστυχως ο δήμαρχος ασχολείται με κλιματιστικα,μπογιες,μερεμετια,κουρτινες,και νεα τρενάκια στην πλατεια του Κως, και τιποτε άλλο.ενεργους πολιτες θελουμε σαν κι εσας.

  3. ΟΛΠ: Νέα προβλήτα 280 ΜΕΤΡΩΝ κρουαζιεροπλοίων στον Πειραια Αγ. Νικόλαο ΑΞΙΑΣ 3.720.000 εκατ.ευρω.

    Ένα σημαντικό έργο κρουαζιέρας παίρνει το δρόμο της ολοκλήρωσης με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ. Ο ΟΛΠ ενέκρινε το αποτέλεσμα του πρόσφατου διαγωνισμού (21.07.2015) για την ανάδειξη αναδόχου του έργου «Ολοκλήρωση του έργου: Κατασκευή νέου κρηπιδότοιχου εξυπηρέτησης κρουαζιερόπλοιωνπεριοχής Αγ. Νικολάου Κεντρικού Λιμένα Πειραιά», προϋπολογισμού μελέτης 3.720.000,00 ευρώ με Φ.Π.Α. Ανάδοχος αναδείχθηκε η ΤΕΚΑΛ ΑΤΕ. Το εργοθα αυξήσει τη δυνατότητα πρόσδεσης κρουαζιερόπλοιων καθιστώντας τον Πειραιά ένα μεγάλο και σύγχρονο κόμβο στη Μεσόγειο στον τομέα εξυπηρέτησης κρουαζιερόπλοιων.ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ-ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΚΟΥΝΤΟΥΡΑ 3 ΟΚΤ 2016 ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ!

  4. Αλλά έχετε λάβει υπόψη σας πόση γραφικότητα θα απομείνει και κυρίως πόση θα χαθεί, από αυτή την ταλαιπωρημένη από επεμβάσεις πόλη μας, αν εφαρμοσθεί μια από τις 2 πρώτες μελέτες;
    Πρόκειται για βαριές επεμβάσεις οι οποίες θα αλλοιώσουν ριζικά το σημερινό τοπίο και θα καταστρέψουν την όποια φυσική ομορφιά έχει απομείνει.

  5. Κυριε Κιτση να εχετε υπομονη, ο Κανταρζης ειναι στην Ισπανια και ο Κυριτσης καπου στην Ελλαδα, ο Κρητικος στην Θεσσαλονικη για σεμιναρια στον Εβρο… Απο ταξίδια πρωτοι απο έργα….

  6. ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ ΑΥΞΗΘΗΚΑΝ ΤΕΛΙΚΑ 45% !!! ΕΠΙ ΚΥΡΙΤΣΗ.ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ?

    ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ ΗΤΑΝ ΤΟ 2016 5.000.000 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ 2018 7.500.000 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ.ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΥΞΗΣΗ 45% ΣΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.ΕΝ ΜΕΣΩ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΠΟΥ ΠΛΗΤΕΙ ΤΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ.ΔΗΜΑΡΧΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΟΙΜΠΛΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΝΤ ΕΓΙΝΕΣ

  7. Να σχεδιασθεί λιμάνι καινούργιο στα πετρελαια με προοπτική .με διάνοιξη μεγάλης λεωφόρου ταχείας κυκλοφορίας !
    Ο τωρινός χώρος ειναι μπουκωμένος κ ανεπαρκής
    Όσα σχέδια κ να γίνουν του ενός η του άλλου δεν λύνουν τα προβλήματα επάρκειας
    Προοπτική κ για μεταφορά δημοτικών κ δημοσίων υπηρεσιών
    Οι ΝΥΝ εγκαταστάσεις ειναι για τον χειμωνα μόνο
    Η Περιοχή Αβέρωφ εργοστάσια κλπ να γίνουν να αναπλαστούν για τουριστική ανάπτυξη
    Ξενοδοχεία κλπ
    Οι παραλίες ειναι μοναδικές
    Σαν την Κέφαλο…
    Με τα σχέδια αυτά καταστρέφεται ο φυσικός πλούτος

    • Πόσο τσιμέντο θα φορτώσουμε πια σ’ αυτήν την πόλη στο βολικό όνομα της «Ανάπτυξης»; Ας το καταλάβουμε επιτέλους. Μακροκρόνια, στις επόμενες γενιές των παιδιών μας, το τελικό αποτέλεσμα θα είναι αρνητικό.

  8. 26.000.000 για αποχετευτικο πυλιου,17.000.000 για αποχευτικο κεφαλου και 10.000.00 για χοτ σποτ-προαναχωρησιακο συνολο 53.000.000 εκατομμυρια

    για να εχουν μελι οι υπουργοι,περιφερειαρχες,δημαρχοι κλπ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ,ΨΕΥΤΕΣ 6.000.000 ΓΙΑ ΜΟΛΟ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΩΝ!!!!!!!!!!! ΚΑΙ ΤΟ ΝΗΣΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ ΡΗΜΑΔΙΟ!!!!ΚΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΑΞΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΒΡΕΧΕΙ!!!ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΕΝΑΚΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ.ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ.ο κυριτσης ρημαξε το νησι.εκλεισε τον εφτ,εδιωξε την RYANAIR ,εδιωξε τα κρουαζιεροπλοια ,εριξε φορους στις επιχειρησεις νοικοκυρια,
    ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΟ ΝΗΣΙ

  9. ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ.Η πρόταση της Δύναμης Αλλαγής για τον μόλο κρουαζιερόπλοιων ΤΟ 2009!!!!ΠΑΛΙ ΘΑΑΑΑΑΑ

    Η πρόταση αυτή επεξεργάστηκε από το ΔΛΤ της Κω το Μάρτιο του 2009 και έγινε δεκτή με πολύ θετικό τρόπο στο CRUISE SHIPPING SUMMIT στο MIAMI, από όλες τις μεγάλες εταιρίες του χώρου.Έτσι σε χθεσινή επικοινωνία του κ. Γερασκλή, πρώην Αντιπροέδρου του ΔΛΤ ΚΩ, με τον ΓΓ του πρώην Υπ. Θαλασσίων Υποθέσεων Ναυτιλίας και Αλιείας, κ. Νίκο Λύτινα, η πρόταση αυτή επανήλθε και έχει μεγάλες πιθανότητες να προχωρήσει, λόγω του γεγονότος ότι είναι ένα έργο μικρής κλίμακας που μπορεί να προχωρήσει άμεσα.http://www.kosvoice.gr/%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE/item/%CE%B7-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B4%CF%8D%CE%BD%CE%B1%CE%BC%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B3%CE%AE%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BC%CF%8C%CE%BB%CE%BF-%CE%BA%CF%81%CE%BF%CF%85%CE%B1%CE%B6%CE%B9%CE%B5%CF%81%CF%8C%CF%80%CE%BB%CE%BF%CE%B9%CF%89%CE%BD

  10. ο κυριτσης παιζει θεατρο επικοινωνιακα πυροτεχνηματα κοροιδια για τις εκλογες του 2019.προσπαθει να

    κρατηθει.εχει αποτυχει σε ολα.μονο υποσχεσεις για να εχει την καρεκλα.

  11. ΠΡΟΣ.Άρες Μάρες κουκουνάρες,.Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΙΤΣΗΣ ΕΠΩΝΥΜΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 2011 ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΣ

    ΤΟΥΣ ΚΑΙΣΕΡΛΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΤΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑΣ.ΕΣΥ ΜΟΝΟ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ?ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ?

  12. Μπράβο κύριε κιτση,!!! Μακάρι να υπήρχαν και άλλοι δημότες σαν και σας. Συγχαρητήρια…οι ιθύνοντες να αναλάβουν τις ευθύνες τους.

    απλως υποσχονται φουμαρα

  13. Κύριε Δήμαρχε,
    Η περιφέρεια διαθέτει απο το ΕΣΠΑ 14.000.000 ευρώ για κατασκευή μόλου και χερσαίων εγκαταστάσεων.Με την Α.Π :718/09.03.2011 και επαναληπτικά με την Α.Π:4578/16.12.2011 η περιφέρεια ζήτησε απο τον δήμο την υποβολή προτάσεων για ένταξη των παραπάνω έργων στο ΕΣΠΑ.Το πρόγραμμα κλείνει 31/12/2012.Υποβλήθηκε τεκμηριωμένη πρόταση απο τον δήμο μας στην περιφέρεια για την κατασκευή μόλου ώστε να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ και να δεσμευτούν τα χρήμαματα;Αν δεν υποβλήθηκε πρόταση απο τον δήμο, έχετε την πρόθεση να υποβάλετε έγκαιρα;
    Είναι δυνατόν εδώ και 30 χρόνια ο δήμος μας να μην έχει μελέτες για μόλο;Τα διαθέσιμα τώρα απο το ΕΣΠΑ είναι 6.700.000ευρώ.Γιατί δεν ενεργεί ο Δήμος να τα ζητήσει για την κατασκευή του μόλου;Καλές οι επικοινωνιακές συνεστιάσεις αλλά χρειάζονται έργα και πράξεις.
    Προεκλογικά στο πρόγραμμά σας είχατε σαν πρώτο στόχο την κατασκευή μόλου για κρουαζιερόπλοια.Πέρασε ένας χρόνος αναξιοποίητος στο θέμα αυτό.

  14. Στο Βodrum έγινε το 2009 εντός 6 μηνών μόλος 200 μέτρων και καινούργιες λιμενικές εγκαταστάσεις υποδοχής-αναχώρησης-σύγχρονες τουαλέτες.Η Ρόδος το 2010 είχε 750 αφίξεις κρουαζιεροπλοίων όλο το χρόνο με 850.000 επισκέπτες και το 2012 εκτιμάται ότι θα έχει 1.000 αφίξεις με 1.100.000 επισκέπτες. Αντιλαμβάνεστε το μέγεθος και το ώφελος της τοπικής οικονομίας του νησιού μας;Θετική η ενέργεια του κυρίου Φάκκου να ενημερώσει τους δημότες με την παρουσίαση απο τον λιμενολόγο κύριο Αζοράκο για την πρόθεση κατασκευής του μόλου.

  15. Κύριε Δήμαρχε διάβασα για το ενδιαφέρον της εταιρείας να κατασκευάσει μόλο για κρουαζιερόπλοια.Επαναφέρω την πρόταση του καπετάνιου Πέτρου Λαουμζή, να κατασκευαστεί μόλος στην πολεμική σκάλα όπως στο σχεδιάγραμμακαι ακόμα μια πρόταση.1)Η πρόταση έχει:α)μικρότερο κόστος 60% απο όποια άλλη θέση κατασκευής του μόλου,β)μικρότερο χρόνο αποπεράτωσης 50%,γ)καλύτερη εξυπηρέτηση απο πλευράς καιρικών συνθηκών όλο το χρόνο,δ)προστατεύει το κάστρο και τον παράπλευρο δρόμο απο την διάβρωση της θάλασσας,ε)σε χρόνο 5 λεπτών οι επισκέπτες θα είναι στα αρχαία-κάστρο-πλάτανο του Ιπποκράτη-Μουσείο,σε 10 λεπτά στην παλιά πόλη και την Casa Romana και το θεατράκι,στ)άμμεση πρόσβαση σε λεωφορέια για επισκέψεις στο Ασκληπιείο-Ζιά-Τιγκάκι-Μαρμάρι-Μαστιχάρι-Καρδάμενα-Κέφαλο.http://www.kosvoice.gr/%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE/item/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%BD%CF%8E%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CF%8C%CE%BB%CE%BF-%CE%B7-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%80-%CE%BB%CE%B1%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B6%CE%AE-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CF%8C%CE%BB%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%83%CE%BA%CE%AC%CE%BB%CE%B1

  16. Πος θα γυνουν η εκλογες το 2019 διχος μελη στρατηγε μου παλεοτερα λογονταν Αιγιαλος τωρα μολος ντοπη του 15 χιλιαδες για σερβις ιντερνεν μαρινα 150 χιλιαδες € για καθαριοτιτα λιμενικου ταμειου ΑΕ

  17. με την προταση του κυριτση δενουν 2 κρουζιεροπλοια.με την προταση του λαουμζη 3 κρουαζιεροπλοια!!!

    ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ ΤΟΥΣ ΞΕΦΤΕΛΙΣΕΣ ΤΟΥΣ ΝΤΕΝΕΚΕΔΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.

  18. Ο ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ 2015 ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕ ΤΩΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΟΣ Ο ΜΟΛΟΣ ΤΟΥ ΑΖΟΡΑΚΟΥ.

    ΑΛΛΑ Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΝΗΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ.3 ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ.ΑΠΛΑ ΑΝΙΚΑΝΟΣ.

  19. ο Μουτζούρης είχε ένα δίκηο που πρόβλεπε διασπορά των λιμενικών

    φάνηκε στην ανάγκη (Κέφαλος). Και φυσικά όχι συνέχιση της προχειρότητας (όπως είναι το Μαστιχάρι)

  20. στην αντιμαχεια!!!!!ρωτησα το πουλακι γιατι?ρωτα τον δημαρχο! ειπε το πουλακι!!

  21. Μπραβο, Γιώργο, αλλά περίμενε λίγο γιατί η Δ.Αρχή ασχολείται με τα μεγάλα αναπτυξιακά έργα τύπου ¨πιάτσα ροτόντα¨και πλατεία ξενοδοχείου ΚΩΣ, μόλις τελειώσουν θα ασχοληθεί και με τα υπόλοιπα.

  22. Ακόμη μία πλατεία που γέμισε με τραπεζοκαθίσματα εις βάρος των κατοίκων της περιοχής και των πεζών που θέλουν να απολαύσουν τον περίπατο τους.Μια εξαφανισμένη δημοτική αρχή,ενας ανίκανος δήμαρχος που δεν μπορεί να επιβάλει την τάξη και την ισονομία,ένας ανύπαρκτος πρόεδρος κοινότητας Κω Β.Χαδούλης,ενας πολυλογάς αντιπρόεδρος Κω που ασχολείται όχι με τα προβλήματα της πόλης του,αλλά με την κυβέρνηση κύριος Α.Βαβλάς?.Εξαφανισμένοι όλοι, οι αντιδήμαρχοι που προεκλογικά μιλούσαν για άναρχη και ακαλαίσθητη πόλη,που είναι ο κύριος Σιφάκης? ο κύριος Μουζουράκης,η κυρία Πη,οι χωρικοί…Κρητικός Αντώνης και Κρητικός Γιάννης?ο ταξιδιάρης και υπεύθυνος αισθητικής του δήμου κύριος Νικόλαος Κανταρζής ?Το νησί έπιασε πάτο και είστε υπεύθυνοι της άναρχης αυτής πόλης.Δεν βάλατε μυαλό με την φωτιά στην Αντιναυάρχου Ιωαννίδη, τι περιμένετε?https://kosinfo24.wordpress.com/2017/10/24/και-ο-δήμαρχος-στο-κόσμο-του/

  23. Μετά το φιάσκο των διαπραγματεύσεων που είχε η νυν δημοτική αρχή με τη Ryanair (οι οποίες, αφού κράτησαν τρία ολόκληρα χρόνια, είχαν ως συνέπεια την οριστική διακοπή των δρομολογίων της εταιρίας) έρχεται τώρα να κρούσει το καμπανάκι για τα κρουαζιερόπλοια, τα δρομολόγια των οποίων κινδυνεύουν να διακοπούν για το 2018 στην περίπτωση που δεν αποκατασταθεί εγκαίρως το λιμάνι.https://kosinfo24.wordpress.com/2017/10/24/γιάννης-ζερβόςτα-κρουαζιερόπλοια-κα/

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.